Mary Kay Ash Foundation℠ מציינת חמש שנים של תרומה לעיצוב העתיד של חקר הסרטן

9 בנובמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Mary Kay Ash Foundation מציינת חמש שנים של תרומה לעיצוב העתיד של חקר הסרטן, בשיתוף עם המרכז הרפואי סאות\'ווסטרן UT

 

דאלאס, 8 בנובמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

The Mary Kay Ash Foundation℠ (קרן מרי קיי אש), מוסד שמוביל במשך עשרות שנים את החיפוש אחר תרופות לסוגי סרטן שמשפיעים על נשים, ו-UT Southwestern Medical Center, אחד המרכזים הרפואיים האקדמיים הנחשבים ביותר בארה\"ב, שנמצא בדאלאס, טקסס, מציינים חמש שנים של הצלחה משותפת במסגרת תוכנית ההתמחות לחקר הסרטן \"מלגת פוסט-דוקטורט בינלאומית בחקר הסרטן\". התוכנית, שאותה מארח המרכז לחקר הסרטןHarold C. Simmons Comprehensive Cancer Center שבמרכז הרפואי UT Southwestern, היא התמחות בת שנתיים לפוסט-דוקטורנטים, אשר ממומנת על ידי קרן Mary Kay Ash.

התוכנית, שהוקמה בשנת 2019, מיועדת לגייס חוקרים מצטיינים מכל רחבי העולם שמתמחים בתחומים שונים, לספק להם ניסיון רב ערך, הנחייה ומענק שיאפשר להם לקדם את מחקריהם בארץ מולדתם – שם יוכלו לתרום מן הידע ומן הניסיון שצברו.

עד כה, התוכנית גייסה 13 חוקרים בשלב הפוסט-דוקטורט, מברזיל, סין, גרמניה, מקסיקו, סינגפור, ספרד ופורטוגל – ששבעה מתוכם סיימו בהצלחה את התוכנית; שישה ממשיכים לעסוק באופן פעיל בפרויקטים של מחקר בדאלאס, וכולם תרמו באופן משמעותי לפרסומים מחקריים בעלי חשיבות.

\"במשך יותר משני עשורים, Mary Kay Ash Foundation ו- UT Southwestern Medical Center משתפים פעולה מתוך מחויבות מתמשכת לחיפוש אחר תרופות לסרטן שמשפיע על נשים\", אומר מייקל לנספורד, נשיא מועצת המנהלים של Mary Kay Ash Foundation. \"השותפות שלנו ממשיכה לספק חידושים משמעותיים שנמצאים בחוד החנית של חקר הסרטן, וזאת על ידי הסרת מכשולים וקידום של שיתוף המידע באופן חוצה גבולות ובכל רחבי העולם. ממצאים אלה ישותפו ברמה גלובלית וישפיעו על נשים בכל קצוות העולם\".

תחת הנחייתו של ד\"ר ג\'רי שיי, פרופסור לביולוגיה של התא, שמחזיק במעמד Distinguished Chair של The Southland Financial Corporation  בתחום הגריאטריה במרכז הרפואיUT Southwestern Medical, התוכנית הצליחה למשוך ולגייס בעקביות מועמדים איכותיים במיוחד, ולהבטיח את השתתפותם של חוקרים מיומנים משלל אזורים גיאוגרפיים. במסגרת מאמצי הגיוס האחרונים צורפו לתוכנית שני חוקרים מובילים: ד\"ר דברה אנדרדה סילבה, מאוניברסיטת סאו פאולו שבברזיל, וד\"ר קוואן וואנג, מאוניברסיטת גי\'או טונג שנגחאי שבסין.

\"אנחנו מעריכים את ההשקעה המתמשכת של Mary Kay Ash Foundation במרכז הרפואיUT Southwestern ובעתיד של חקר הסרטן. בתמיכת הקרן, נוכל למשוך מועמדים בינלאומיים מובילים, להביאם למתקנים המתקדמים שלנו לצורך עבודה עם מנטורים מוערכים ולהתקדם באופן משמעותי בתחום המחקר\", אומר ד\"ר ג\'רי שיי. \"מענק הפוסט-דוקטורט הגלובלי מאפשר לכישרונות מגוונים בתחום חקר הסרטן לעסוק במחקר מתקדם הן ב- Simmons Cancer Centerשל UT Southwestern והן בארץ מוצאם\".

Mary Kay Ash Foundation גאה להמשיך במורשת ארוכת היומין שלה, שמאפשרת להפוך את העולם למקום בטוח ובריא יותר עבור נשים ובני משפחותיהן.

גלריית תמונות / מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:

https://www.businesswire.com/news/home/53709537/en

כיתוב תמונה מצורפת:

פוסט-דוקטורנטים בינלאומיים בחקר הסרטן, מחזור 2023. שורה אחורית: ד\"ר דונגצ\'י שי, (משמאל), החוקר הראשי ד\"ר ג\'רי שיי, (באמצע), ד\"ר פדרו נוגיירה, (מימין); שורה קדמית: ד\"ר דבורה אנדרדה סילבה, (משמאל), ד\"ר הונג-יי ליו, (באמצע), וד\"ר מריה דל צ\'יקה פאראדו (מימין). (צילום: Mary Kay Inc)

למידע נוסף:

 

The Mary Kay Ash Foundation
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or [email protected]

מקור:  Mary Kay Ash Foundation

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Mary Kay Ash Foundation℠ מציינת חמש שנים של תרומה לעיצוב העתיד של חקר הסרטן

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן