Corpay תהפוך לשותפה הגלובלית של Cirque du Soleil לענייני מטבע חוץ

27 באוקטובר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Corpay תהפוך לשותפה הגלובלית של Cirque du Soleil לענייני מטבע חוץ

 

Corpay צפויה להיכנס לשותפות שיווקית רשמית עם Cirque du Soleil, אשר תתמקד בפתרונות ניהול סיכוני מטבע חוץ

טורונטו, 26 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

Corpay, מותג של FLEETCOR® (NYSE:FLT) וחברה גלובלית מובילה בתחום התשלומים העסקיים, שמחה להודיע כי תחום הפעילות חוצת הגבולות של Corpay התקשר בהסכם עם Cirque du Soleil, אשר במסגרתו יהפוך לשותף מטבע החוץ (FX) הרשמי שלה. חסות גלובלית זו תעניק ל-Cirque du Soleil גישה לפתרונות החדשניים של Corpay, אשר יסייעו לה למתן את החשיפה שלה למטבע חוץ.

"כחברה אשר נוסדה בקנדה ופועלת בקוויבק מזה 20 שנה, Corpay נרגשת להפוך לשותפת ה-FX הרשמית של Cirque du Soleil. מדובר באבן דרך משמעותית בהתפתחות תוכנית השותפויות הגלובלית של Corpay, המסמנת את הכניסה שלנו לעולם האומנויות ומופעי הבידור", אמר בראד לודר, סגן נשיא לשיווק חוצה גבולות ב-Corpay Cross-Border Solutions". לצד ההתמקדות החזקה שלנו בפיתוח המותג של Corpay ובעסקי התשלומים הארגוניים וניהול סיכוני המטבע שלנו בקנדה וברכל רחבי העולם, אנו שמחים לחבור ל-Cirque du Soleil, אייקון קנדי ומובילה בעלת שם עולמי בתחום מופעי הבידור".

"חסות חדשה זו מתאימה באופן אידאלי עבור ארגון גלובלי כשלנו, המקיים מסעות הופעות ביותר מ-30 מדינות מדי שנה ולפיכך נדרש לנהל את הסיכונים הכרוכים בחשיפה למספר רב של מטבעות זרים. אנו מצפים לספר בצורה נרחבת יותר כיצד הפתרונות של Corpay מעניקים ערך מוסף לניהול סיכוני מטבע החוץ של הארגון שלנו", אמרה לורן הארט, ראש מחלקת אסטרטגיית השותפויות של Cirque du Soleil Entertainment Group.

אודות Corpay

Corpay היא מובילה עולמית בתשלומים עסקיים, ועוזרת לחברות מכל הגדלים לעקוב, לנהל ולשלם טוב יותר את ההוצאות שלהן. Corpay מספקת ללקוחות חבילה מקיפה של פתרונות תשלום מקוונים, לרבות תשלום חשבונות, מיכון AP, תשלומים חוצי גבולות, ניהול סיכוני מטבע ותוכניות לכרטיסים מסחריים. Corpay היא חלק מתיק המותגים של FLEETCOR (NYSE: FLT).

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.corpay.com.

אודות Cirque du Soleil Entertainment Group

Cirque du Soleil Entertainment Group היא מובילה עולמית בתחום מופעי הבידור. בנוסף להפקה של מופעי קרקס אומנותיים בעלי שם עולמי, החברה מביאה את הגישה היצירתית שלה למגוון רחב של צורות בידור, כגון הפקות מולטימדיה, חוויות השתקעות ואירועים מיוחדים. מעבר ליצירות המגוונות שלה שואפת Cirque du Soleil Entertainment Group להשפיע באופן חיובי על אנשים, קהילות וכדור הארץ באמצעות הכלים החשובים ביותר שלה: יצירתיות ואומנות. מאז הקמתה ב-1984 העניקה הלהקה השראה ללמעלה מ-378 מיליון בני אדם ב-6 יבשות וב-86 מדינות. הלהקה הקנדית מעסיקה כיום יותר מ-4,000 עובדים, ביניהם 1,200 אומנים בני 80 לאומים שונים. למידע נוסף על Cirque du Soleil Entertainment Group בקרו בכתובת CDSentertainmentgroup.com.

למידע נוסף:

 

Corpay:
בראד לודר
סגן נשיא לשיווק חוצה גבולות
‎+1 (647) 627-6635
[email protected]

Cirque du Soleil Entertainment Group:

מארי-נואל קארו
מנהלת יחסי ציבור תאגידית
‎+1 (514) 862-1811
[email protected]

מקור: Corpay

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Corpay תהפוך לשותפה הגלובלית של Cirque du Soleil לענייני מטבע חוץ

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן