Pangea, ספקית עולמית של עורות לרכב, מודיעה על תכונות אנטי-מיקרוביאליות במוצרים סטנדרטיים ומתקדמים

3 באוקטובר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Pangea, ספקית עולמית של עורות לרכב, מודיעה על תכונות אנטי-מיקרוביאליות במוצרים סטנדרטיים ומתקדמים

רוצ'סטר הילס, מישיגן, 3 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Pangea, ספקית עולמית של עורות לרכב, הודיעה כי מוצריה הסטנדרטיים והמתקדמים מחזיקים בתכונות אנטי-מיקרוביאליות ללא צורך בתוספים כימיים המפורסמים בדרך כלל לשיפור ביצועים אלה. המצע השחום העשיר ברכיבים טבעיים ושכבות ציפוי העור פועלים לעכב את הפונקציות הביולוגיות של חיידקים מזהמים שנבדקו, כלומר הם אינם יכולים לגדול או להתרבות על משטח כזה.

Pangea, ספקית טיר-3 ליותר מ-25 מותגי רכב, הזמינה בדיקות של העורות שלה לפעילות אנטי-מיקרוביאלית נגד שלושה פתוגנים רלוונטיים קלינית. המסקנה: לעורות אלה יש את היכולת להפחית תאי חיידקים חיים ב -99.99%. הבדיקה בוצעה על ידי מעבדת בדיקת מוצרים מוסמכת ISO בצפון אמריקה ושוכפלה באירופה עבור מוצרי העור בנוסחת PureTan בשנת 2023 על ידי מעבדה מוסמכת אחרת.

כמעט כל משטח שאנו נוגעים בו – ואפילו אלה שאיננו נוגעים בו – מהווים קרקע פורייה לחיידקים, עובש וטחב שעלולים להזיק ולגרום לריח. למרבה המזל, העור עצמו הוא חומר משטח קל לניקוי שפועל נגד צמיחה מיקרוביאלית. מוצרים אנטיבקטריאליים היו מבוקשים מאוד בשל המודעות לחיידקים כתוצאה מהמגיפה העולמית. למעשה, מעל 54% מרוכשי המכוניות מוכנים לשלם יותר עבור ציפויים אנטי-מיקרוביאליים בפנים המכונית שלהם.

צרכנים עשויים לתהות אם הם צריכים לשלם יותר עבור ציפויים מיקרוביאליים, אבל עורות Pangea מטבעם נושאים תכונות מיקרוביאליות, ללא תוספי ציפוי. ההתקדמות ביישומי ייצור ובדיקה של עור הקלה על שמירה על משטחי ישיבה נקיים ככל האפשר. טיפולי שטח אנטיבקטריאליים עשויים להפוך לנקודות השיא של CES, אך בעולם חומרי הישיבה לרכב, אתם יכולים להיצמד למשאבים טבעיים ועדיין להיות מוגנים.

ההודעה של  Pangeaהיא התפתחות משמעותית בתעשיית הרכב, שכן היא מספקת פתרון טבעי לביקוש הגובר למוצרים אנטי-מיקרוביאליים. עם המוצרים הסטנדרטיים והמתקדמים של Pangea, רוכשי רכב יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם מקבלים מוצר איכותי, בטוח ונקי.

קבצים מצורפים

עור אנטי-מיקרוביאלי

99.99% אנטי מיקרוביאלי

למידע נוסף:

Jacquelyn [email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על Pangea, ספקית עולמית של עורות לרכב, מודיעה על תכונות אנטי-מיקרוביאליות במוצרים סטנדרטיים ומתקדמים

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן