Quantexa זכתה להכרה כמצטיינת טכנולוגית בדו"ח 2023 xCelent AML Transaction Monitoring של Celent

20 ביולי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Quantexa זכתה להכרה כמצטיינת טכנולוגית בדו"ח 2023 xCelent AML Transaction Monitoring של Celent

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa ופתרונות מניעת הפשיעה הפיננסית שלה זכו להתייחסות ככלים שמניעים יעילות באמצעות מיכון והעשרת אנליטיקה של גרפים וניתוח רשת

 

לונדון וניו יורק, 19 ביולי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI) למגזר הפרטי והציבורי, הודיעה כי זכתה להכרה מצד Celent, חברת מחקר וייעוץ עולמית המספקת מומחיות טכנולוגית למקבלי החלטות מרכזיים במוסדות פיננסיים, על הטכנולוגיה המצטיינת שלה בדו"ח xCelent Anti-Money Laundering Monitoring Transaction לשנת 2023, משאב עצמאי המסייע למוסדות פיננסיים לבחור את ספקית הפתרונות למניעת הלבנת כספים המתאימה ביותר לצרכים שלהם. הדו"ח של Celent מציג פרופילים של 17 מערכות מניעת הלבנת כספים וניטור עסקאות הזמינות ברחבי העולם, כולל סקירה כללית של הפונקציונליות, בסיס הלקוחות, הטכנולוגיה, ההטמעה, התמחור והתמיכה שלהן, כדי לעזור למוסדות פיננסיים מרכזיים לנווט בשוק.

 

Celent ציינה כי Quantexa היא "חלוצה בשימוש ברזולוציית ישויות […] כדי לספק ניתוח רשת מפורט ומעמיק שתומך בחקירה פורנזית של פשעים פיננסיים". היתרונות העיקריים שהודגשו כוללים את היכולת של הפלטפורמה "לפרק לגורמים נתוני עסקאות ולקוחות פנימיים, כמו גם נתונים חיצוניים […] הנוגעים לישויות, עסקאות ופעילויות אחרות, וכן לצדדים נגדיים, כדי ליצור ניתוחי רשת מועשרים ביותר של חשבונות קשורים שיכולים להציף תובנות וסיכונים", וכן "למכן חלק גדול מתהליך החקירה, ובכך להגביר את יעילות האנליסטים".

לקוחות דירגו את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa ואת הפתרונות למניעת הלבנת כספים שלה כחזקים באופן כללי, כאשר מהירות היישום והגמישות של מודל הנתונים קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר עבור חוויית היישום והטכנולוגיה בהתאמה. הם גם ציינו לטובה את יכולות ניתוח הגרפים וניתוח הרשת/קישורים של הפלטפורמה. המשיבים ציינו את הידע של צוות Quantexa לגבי הפתרון שלהם והטכנולוגיה הרלוונטית. לקוח אחד ציין "רמה חזקה של שירות ותגובתיות בהשוואה לחוויות מול ספקיות אחרות".

מנהל המוצר הראשי של Quantexa, דן היגינס, אמר: "ההכרה של Celent בחברה כספקית הטובה מסוגה עבור פתרונות למניעת הלבנת כספים היא עדות אמיתית לחדשנות ולערך שאנו מספקים ללקוחותינו. אנו שואפים ללא הרף להביא את הפתרונות הטובים מסוגם ללקוחותינו, לעזור להם להפוך מידע לתובנות ואת התובנות ליכולת להגן, לייעל ולהצמיח את הארגונים שלהם. העובדה ש-Celent מזהה עומק ההשפעה שהפתרון שלנו מספק, כמו גם את רוחב היריעה של הידע של הצוותים שלנו, שעוזר לסייע בחקירות פורנזיות של פשיעה פיננסית, היא מעוררת השראה ומתגמלת".

הפלטפורמה של Quantexa מעניקה לבנקים, פינטקים ורגולטורים מובילים את היכולת להבין את הנתונים שלהם על ידי חיבור מערכות מבודדות כדי להגן, לייעל ולצמוח. על ידי הגנה ומאבק בפשיעה פיננסית, לקוחות Quantexa יכולים להיות עמידים יותר, לדמיין סיכונים נסתרים במהירות ולקבל החלטות מושכלות ואמינות יותר לגבי סיכוני AML.

כדי להוריד את הדו"ח של Celent המציג פרופיל של פתרון מודיעין ההחלטות של Quantexa לניטור עסקאות AML, בקרו באתר האינטרנט של Quantexa כאן.

אודות Quantexa

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, הפלטפורמה של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות, מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות.

Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-650 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם. לחברה משרדים בלונדון, דבלין, ניו יורק, בוסטון, וושינגטון הבירה, טורונטו, איחוד האמירויות, מלאגה, אמסטרדם, לוקסמבורג, בריסל, מלבורן, סידני וסינגפור. למידע נוסף, בקרו בכתובת  www.quantexa.com או עקבו אחרינו בלינקדאין.

למידע נוסף

Media Enquiries
C: Stephanie Crisp, Associate Director and Media Strategist, Fight or Flight
E: [email protected]

C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing
T: +1 609 502 6889
E: [email protected]
– or –
[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על Quantexa זכתה להכרה כמצטיינת טכנולוגית בדו"ח 2023 xCelent AML Transaction Monitoring של Celent

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן