WilsonHCG צוינה כמובילה וככוכבת ביצועים בדו"ח ההערכה Global RPO Services PEAK Matrix® לשנת 2023 של Everest Group

29 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

WilsonHCG צוינה כמובילה וככוכבת ביצועים בדו"ח ההערכה Global RPO Services PEAK Matrix® לשנת 2023 של Everest Group

דו"ח ההערכה RPO Services PEAK Matrix של Everest Group – גלובלי

טמפה, פלורידה, 28 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

WilsonHCG צוינה שוב כמובילה וככוכבת ביצועים בהערכה השנתית של Everest Group, Global Recruitment Process Outsourcing (RPO) Services PEAK Matrix®.

PEAK Matrix® היא הערכה שמנתחת את הדינמיקה המשתנה של נוף ה-RPO, ומספקת הערכה השוואתית אובייקטיבית מונעת נתונים של יותר מ-45 ספקי RPO בהתבסס על היכולת הכוללת שלהם בשווקי שירותים גלובליים שונים.

"יש לנו הכבוד להיקרא שוב חברה מובילה וכוכבת ביצועים. האנשים שלנו עושים מעל ומעבר בכל יום כדי לעזור לעסקי הלקוחות שלנו להשתפר – המסירות שלהם למצוינות היא קריטית בנוף הכישרונות המתפתח במהירות של ימינו", אמר ג'ון וילסון, מנכ"ל ב-WilsonHCG. "אנחנו גם גאים במעמדנו כמתמודדים מרכזיים ב-APAC, מכיוון שזהו אזור שהמשכנו להתרחב בו במהלך 12 החודשים האחרונים".

בהתייחסו למעמדה הגלובלי של WilsonHCG כמובילה וכוכבת ביצועים, אמר ארקדב בסק, שותף ב-Everest Group: "יחד עם המומחיות העמוקה שלה במיקור תפקידי נישה בהם נדרשות מיומנויות גבוהות, WilsonHCG בולטת בזכות טביעת הרגל העולמית והפתרונות האנליטיים שלה. הרכישה של Claro ו-Tracking Talent חיזקה את היצע השירותים שלה ועזרה למקם את WilsonHCG כמובילה וכוכבת ביצועים בשירותי מיקור חוץ בדו"ח ההערכה Global RPO Services PEAK Matrix® לשנת 2023 של Everest Group ברמה הגלובלית".

הרקורד החזק של WilsonHCG בהעסקת מועמדי צווארון לבן בעלי מיומנות גבוהה והיכולות העוד יותר חזקות שלה בתחום הבריאות ומדעי החיים (HLS) זכו לשבחים בידי Everest Group, וכך גם יכולת האספקה ​​המשמעותית שלה בצפון אמריקה והנוכחות החזקה שלה ב-EMEA.

דגשים נוספים של ההערכה כוללים:

*כיצד רשת מרכזי האספקה הגלובלית של WilsonHCG תומכת במספר תעשיות של רוכשים.

*רשת השותפויות העצומה של החברה עם ספקי טכנולוגיה.

*רכישתה של Claro כדי לספק פתרון מוביל בשוק עבור מודיעין בשוק כישרונות.

WilsonHCG זכתה גם בתואר מובילה וכוכבת ביצועים בצפון אמריקה, הייתה מתמודדת מרכזית וכוכבת ביצועים ב-EMEA ומועמדת מרכזית ב-APAC.

בסק המשיך: "WilsonHCG היא שחקנית מפתח בצפון אמריקה בשל יכולות המסירה החזקות שלה ויכולתה לגייס תפקידי צווארון לבן נישתיים במיוחד בתחומי ההיי-טק, הבריאות ומדעי החיים. שרשרת ההשקעות האורגניות והאנאורגניות שלה להגדלת החדירה לשוק, שיפור היכולות הטכנולוגיות והצעות הייעוץ סייעה במיצובה כמובילה וככוכבת בשירותי מיקור חוץ של תהליכי גיוס (RPO) של קבוצת אוורסט PEAK Matrix® Assessment 2023 – צפון אמריקה".

למידע נוסף על PEAK Matrix®  אנא בקרו באתר האינטרנט של Everest Group.

אודות WilsonHCG

WilsonHCG היא מובילה עולמית עטורת פרסים בפתרונות כישרונות כוללים. היא פועלת כשותפה אסטרטגית, ומסייעת לכמה מהמותגים הנערצים ביותר בעולם לבנות פונקציות כישרונות מקיפות. עם נוכחות גלובלית המשתרעת על פני יותר מ-65 מדינות ושש יבשות, WilsonHCG מספקת חבילה מלאה של שירותי כישרונות הניתנים להגדרה, כולל מיקור חוץ של תהליכי גיוס (RPO), חיפוש מנהלים, פתרונות כישרונות מותנים וייעוץ טכנולוגי.

כשרון (TALENT. ™). זה יותר מפתרון; זה מי שאנחנו.

www.wilsonhcg.com

למידע נוסף

Media contact
Kirsty Hewitt
+44 7889901517
[email protected]

תמונה הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/4e63ef5e-761d-4037-b8b5-adce40d52acd

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על WilsonHCG צוינה כמובילה וככוכבת ביצועים בדו"ח ההערכה Global RPO Services PEAK Matrix® לשנת 2023 של Everest Group

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן