Advantage של Botify משלב טכנולוגיה, נתונים ומומחיות, שמאפשרים צמיחה אורגנית מהירה

28 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Advantage של Botify משלב טכנולוגיה, נתונים ומומחיות, שמאפשרים צמיחה אורגנית מהירה

 

המוצר האחרון של Botify משלב שירותי ייעוץ וביצוע מותאמים אישית עם הפלטפורמה המוכחת של החברה, לטובת קידום מהיר של הכנסות מחיפוש אורגני

 

ניו יורק, 27 ביוני 2023, (BUSINESS WIRE):

Botify, פלטפורמה מובילה של ביצועי שיווק לחיפוש אורגני, הכריזה היום על השקת Botify Advantage – פתרון מדרגי של ייעוץ ושירותים מנוהלים, אשר מיועד לסייע ללקוחות בהשגה מהירה של השפעה אורגנית. הפתרון האסטרטגי החדש שואף להעצים את יכולות הלקוח והסוכנות באמצעות מומחיות בחיפוש אורגני, שנחשבת למובילה בענף. צוות מומחי החיפוש האורגני של Botify מזהים הזדמנויות משמעותיות ליצירת הכנסה, מספקים אסטרטגיות בהתאמה אישית ומטמיעים אותן באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית.

הטמעת החיפוש האורגני צוברת תאוצה בקרב אנשי שיווק, המעוניינים בצמיחה רווחית ובת קיימא, והצפי הוא ש-CMOs (מנהלי השיווק הראשיים) ירחיבו את השקעתם בחיפוש אורגני ב-46%. הגדלת הכנסה לכשעצמה אינה ערובה להצלחה, במיוחד במרחב החיפוש האורגני שמתפתח במהירות, ומשנה כעת את פניו כתוצאה משיבושי הבינה המלאכותית הגנרטיבית. כדי להצליח בהרחבת האסטרטגיות של החיפוש האורגני, המותגים נדרשים לשלב את הנתונים הנכונים עם הטכנולוגיה והמומחיות הנכונות. Botify Advantage מספק יכולת זו.

מומחי החיפוש האורגני של Botify משתמשים בנתוני הצד הראשון של הלקוחות לצורך זיהוי הזדמנויות למיטוב מיידי, וכך מאפשרים לאנשי השיווק ליהנות מתוצאות מהירות, תוך גיבוש אסטרטגיות לטווח הארוך. על ידי כך שהוא מאפשר לרכז את הטכנולוגיה, הנתונים והשירותים תחת קורת גג אחת, Botify Advantage מספק time to value מהיר יותר עבור ארגונים שמעוניינים להעצים את הצמיחה האורגנית שלהם.

Botify Advantage מספק שתי אפשרויות ייעוץ:

*שירותים אסטרטגיים: באמצעות הטכנולוגיה מונעת הבינה המלאכותית של Botify, מומחי Botify Advantage מסייעים ללקוחות בהגדרת מפת הדרכים שלהם ומספקים שירותי ייעוץ, שמיועדים להבטיח כי הלקוח יוכל לממש את האסטרטגיה בהצלחה.

*שירותים מנוהלים: באמצעות חבילות Analytics, Intelligence ו-Activation של Botify, צוות Botify Advantage מגדיר ומבצע את האסטרטגיה מטעם הלקוח.

"צוות הייעוץ של Botify מצויד במומחיות שמיועדת לספק תובנות חיפוש אורגני, אשר מאפשרות נקיטת פעולה, ובד בבד גם בגמישות שמאפשרת לו להיטמע ביעילות בחברה ולסייע בביצוע. הם אפשרו לנו להאיץ את צמיחת הקהל שלנו, תוך מימוש תוצאות מדידות, ובמקביל סייעו לנו בפיתוח מפת דרכים לטווח הארוך", אומר ג'יימי סילברסטיין, מנהל בכיר, אסטרטגיה ופעילות עסקית, TuneIn. "Botify Advantage חזר והוכיח את עצמו כשותף מהימן, ואנחנו אסירי תודה על שיתוף הפעולה שלהם".

איתור הדרישות המגוונות הכרוכות במומחיות החיפוש האורגני ושימורן יכולים להיות מאתגרים. מאז ומתמיד, הוכחת הערך של החיפוש האורגני לשאר חלקי העסק הייתה מלווה בקשיים. Botify Advantage מעצים את הצוותים ומאפשר להם להתגבר על אתגרים אלה, תוך שהוא מסייע בהוכחת ההשפעה של ההשקעה בחיפוש האורגני, מעצם כך שהוא פועל כשלוחת מומחים של צוות הלקוח.

"באקלים הצרכני של ימינו, שמתאפיין בהתפתחות מהירה, ושבו הגמישות והזריזות מהוות יכולות מפתח, האצת התרגום של התובנות לתוצאות מוחשיות הפכה לצורך חיוני", אומר בריאן מרין, סמנכ"ל בכיר לשירותים גלובליים ב-Botify. "באמצעות Botify Advantage, צוות המומחים שלנו לוקח לידיו את ההגה וממנף את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה העוצמתית שלנו במלואו, במטרה לתת מענה לצורך זה".

למידע נוסף על Botify Advantage והאופן שבו הוא יכול להאיץ את ביצועי החיפוש האורגני שלכם, בקרו בכתובתbotify.com/botify-advantage .

אודותBotify

Botify, פלטפורמה מובילה לביצועי שיווק עבור חיפוש אורגני, מעצימה את חוויית המותג הדיגיטלי על ידי יצירת יכולת איתור מוגברת של תכנים. תוך שימוש בנתוני צד ראשון קנייניים, Botify מגנה על תעבורת הרשת האורגנית ומרחיבה אותה, וזאת על ידי חשיפת תובנות והבנה מעמיקות יותר בנוגע להחזר ההשקעה האורגני הנסתר – ותוך שהיא מספקת הזדמנויות חכמות להעשרת תוצאות החיפוש הרלוונטיות, רווחיות ובניית סמכות מותג טובה יותר במקביל ובקנה מידה גדול.

למידע נוסף

נטשה קוליס
PAN Communications
949-397-7582
[email protected]

מקור: Botify

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/53431175/en

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Advantage של Botify משלב טכנולוגיה, נתונים ומומחיות, שמאפשרים צמיחה אורגנית מהירה

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן