הייקון? איינקן? היינקן? איות נכון לא מוביל לבילוי מהנה, אבל מותג הבירה הבינלאומי ביותר בעולם יודע מה יכול

14 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

הייקון? איינקן? היינקן? איות נכון לא מוביל לבילוי מהנה, אבל מותג הבירה הבינלאומי ביותר בעולם יודע מה יכול

 

היינקן מציינת את יום השנה ה-150 שלה בחגיגה לא שגרתית שמעדיפה בילוי טוב על פני ביצוע נכון

 

לא, זו לא שגיאת הקלדה… היינקן מאויתת בכוונה לא נכון על החלק החיצוני של המשאית כדי להביא לידי ביטוי את קמפיין שנת ה-150 של המותג, שחוגג את כל שגיאות הכתיב הנפוצות והכינויים השגורים שלו ברחבי העולם

 

היינקן מציינת את יום השנה ה-150 שלה בחגיגה לא שגרתית שמעדיפה בילוי טוב על פני ביצוע נכון

הייקון? איינקן? היינקן? איות נכון לא מוביל לבילוי מהנה, אבל מותג הבירה הבינלאומי ביותר בעולם יודע מה יכול

היינקן מציינת את יום השנה ה-150 שלה בחגיגה לא שגרתית שמעדיפה בילוי טוב על פני ביצוע נכון

?Haikenen Aineken? Heineken®? אתם יכולים לזהות את ההבדל?

 

לא, זו לא שגיאת הקלדה… היינקן מאויתת בכוונה לא נכון על החלק החיצוני של המשאית כדי להביא לידי ביטוי את קמפיין שנת ה-150 של המותג, שחוגג את כל שגיאות הכתיב הנפוצות והכינויים השגורים שלו ברחבי העולם

אמסטרדם, 13 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

היינקן (Heineken®), אחד ממותגי הבירה המוכרים ביותר בעולם, מציין 150 שנה להיווסדו בחגיגה לא שגרתית של הדרכים הרבות בהן שם המותג כונה, נכתב באופן שגוי או הוגש לא נכון במהלך השנים, והכל כדי להראות כיצד בילוי טוב ויצירת ניצוץ של חיבור אמיתי על בירה הם, בסופו של דבר, מה שהכי חשוב.

 

המילים המפורסמות של פרדי היינקן "אני לא מוכר בירה, אני מוכר גזיליגהייד (Gezelligheid)" מעולם לא נשמעו כל כך נכונות. "גזיליגהייד" זה אותה הרגשה של הנאה, של בילוי טוב, משהו שעמד בלב המותג היינקן במשך 150 השנים האחרונות. כדי לחגוג את ציון הדרך הזה, היינקן שמה את ההנאה בראש ובמרכז חגיגות יום ההולדת העולמיות שלה.

 

כמובן, הבילויים השתנו במהלך 150 שנות קיומה של היינקן, וימשיכו להשתנות, אך חשיבותם בחייהם של האנשים לא השתנתה. מתוך הכרה בכך, וכחלק מחגיגת יום השנה, המותג היינקן עבד עם אנשי אקדמיה כדי להבין טוב יותר את המרכיבים הדרושים כדי לספק את התחושה הזו של "בילוי טוב", בעידן המודרני – צורך אנושי שלא נחקר באופן מספק באופן מפתיע.

 

היינקן, כדי לסמן נקודת מפנה בהיסטוריה של המותג, החליטה לפתח את הדרך בה היא מודדת הצלחה – תוך התמקדות לא רק בנפח הבירה שהיא מוכרת אלא גם באיכות הבילוי שהיא מספקת ללקוחותיה ביותר מ-190 מדינות.

 

לשם כך, היינקן שיתפה פעולה עם מדען ההתנהגות ד"ר כריס ברואר, מגולדסמית'ס, אוניברסיטת לונדון, כדי ליצור את 'מדד ההנאה', מודל מדידת מותג חדש שיקבע ציון לתרומה של המותג ליצירת התנאים המושלמים לבילוי מהנה. באמצעות מחקר התנהגותי אנושי, המדד זיהה חמישה תנאי ליבה שאנשים צריכים באופן אוניברסלי לחוות הנאה בזמן בילוי, כולל פתיחות מחשבתית, הכלה וחיבור אנושי:

 

 

עם מדד ההנאה החדש (Good Times Index), הינקן נשארת נאמנה לחזון שלה על ידי הפיכתה למותג הבירה הראשון באופן רשמי משלב את 'מדד ההנאה' כחלק מהאופן שבו הוא מודד את הביצועים השנתיים שלו – לצד מכירות ומדדי מעקב אחר מותגים אחרים.

 

בראם ווסטנברינק, מנכ"ל גלובלי, המותג היינקן, אמר: "הבישול של בילוי מהנה נמצא בדנ"א שלנו כבר 150 שנה. זו הסיבה שאנו מפתחים את מדדי המותג שלנו כדי להראות שיצירת בילוי טוב חשובה באותה מידה כמו הבירה שאנו מייצרים. על ידי הבנה טובה יותר של התנאים מאחורי מה שנחשב בילוי מהנה בעולם של היום, נוכל להמשיך וליצור חוויות לכל הלקוחות הגלובליים שלנו המקדמות את התחושה הזו של גזיליגהייד – בין אם זה דרך המסרים בפרסום שלנו, החסויות והאירועים שלנו או כמובן מגוון המוצרים השלנו, כולל ה-Heineken® 0.0 הלא-אלכוהולי שלנו או ה-Heineken® Silver בטעם המודרני יותר. המטרה שלנו היא להמשיך לספק בילוי טוב, כך או כך, במשך 150 השנים הבאות ומעבר".

 

ד"ר כריס ברואר, מנהל החדשנות בגולדסמית'ס, אוניברסיטת לונדון, אמר: "כשהתחלנו בפרויקט הזה, זיהינו שההבנה של מה שגורם לבילוי טוב דורשת נקודת מבט חדשה ורעננה יותר. יחד עם היינקן עבדנו כדי להבין טוב יותר את הממדים המרובים המרכיבים את התחושה הזו של "בילוי טוב", ואת הדרכים בהן חווים זאת כיום. בילוי מהנה זה לא רק דבר כזה או אחר, זה שפע של רגשות, חוויות, רצונות וצרכים שונים וסובייקטיביים שעוזרים ליצור תחושה ולמלא צרכים מסדר גבוה יותר. מעולם לא היה מועד או הזדמנות חשובים יותר למדוד את התפקיד והשכיחות של בילוי טוב בחיינו, אז אני נרגש לראות מותג כמו היינקן נוקט בצעדים רציניים כדי להבטיח שהחברה מבינה טוב יותר ומאפשרת את התחושה הזו של גזיליגהייד".

חקר הבנת "זמנים טובים" ברחבי העולם

התוצאות הראשוניות של מדד ההנאה מגיעות ברגע חשוב מבחינה חברתית ברחבי העולם, שכן 87% מהצרכנים מאמינים שחשוב להם כעת יותר מתמיד לבלות וליהנות. אבל דבר נותר עקבי, והוא שעדיף ליהנות ביחד.

 

מחקר צרכנים נוסף של היינקן מראה של-82% אכפת יותר להיות עם חברים מאשר אם הלילה שלהם יתנהל כמתוכנן. באופן מפתיע, 75% מהמשיבים אמרו שהם מאמינים שהאנשים שאתה צופה איתם במשחק ספורט חשובים יותר מאשר אם הקבוצה שלך מנצחת.

 

למרות העובדה ש-87% מהנשאלים מאמינים שההזדמנות ליצור חיבור אישי עם יקיריהם הפכה לחשובה עוד יותר מאז המגיפה, למעלה ממחצית (61%) הסכימו שבהינתן האקלים הכלכלי הנוכחי, יש סיכוי גבוה יותר שהם יעבדו שעות נוספות ויקריבו לשם כך רגעים עם חברים ובני משפחה.

עם זאת, רבים נשארים עם ראש פתוח לגבי זמנים טובים שלפנינו, כאשר הרוב המכריע (88%) מסכימים שהזיכרונות הטובים ביותר שלהם מגיעים מרגעים בלתי צפויים. פתיחות מחשבתית זו באה לידי ביטוי בדרכים שבהן אנו מתרועעים, שכן 78% מסכימים שחשוב להתרועע עם אנשים שלא תמיד חולקים את אותן דעות כמוהם – סנטימנט החזק ביותר בברזיל (84%) ובבריטניה (81%).

פעילות היינקן לרגל חגיגות ה-150

כדי לעזור להחיות את המחויבות של המותג לבילוי מהנה, קמפיין ה-ATL של יום השנה לוקח את הצופים למסע מסביב לגלובוס כדי לאמץ את כל הדרכים השונות שבהן אנשים מסתגלים ונהנים מרגעים חברתיים וזיכרונות עם היינקן – החל מקעקוע באיות שגוי של הלוגו ועד הגשת Heineken® Original עם ליים, קש וקרח. הסרטון הקליל מראה כיצד המבשלה חוגגת את הזמנים הטובים שהיא מספקת – גם אם הדרך בה הצרכנים מאייתים או נהנים מהמותג אינה נכונה ב-100% או כפי שהתכוונו לכך במקור.

 

כדי לצחוק עם עצמה על עצמה עוד יותר, היינקן תחליף את הלוגו שלה במספר איותים חלופיים שהיא ראתה במהלך השנים, ויופיעו בכל חשבונות המדיה החברתית ודפי האתר של היינקן, כמו גם על מספר משאיות חשמליות חדשות.

הסרטון המלא, שפותח על ידי סוכנות הקריאייטיב Le Pub Milan, זמין לצפייה ברשת: כאן.

מידע מערכתי:

מצאו את תמונות הקמפיין ושיתופי הפעולה ברזולוציה גבוהה כאן.

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר: [email protected] או +447580979333.

אודות היינקן:

הייניקן היא מבשלת הבירה הבינלאומית הנודעת ביותר בעולם. היא המפתחת והמשווקת המובילה של מותגי בירה וסיידר פרימיום. בהובלת המותג Heineken®, לקבוצה פורטפוליו של יותר מ-300 בירות וסיידרים בינלאומיים, אזוריים, מקומיים ומיוחדים. אנו מחויבים לחדשנות, השקעת מותג לטווח ארוך, ביצוע מכירות מוקפד וניהול עלויות ממוקד. באמצעות "מבשלים עולם טוב יותר", קיימות מוטמעת בעסק.

להייניקן טביעת רגל גיאוגרפית מאוזנת היטב עם עמדות מובילות בשווקים מפותחים ומתפתחים כאחד. אנו מעסיקים מעל 85,000 עובדים ומפעילים מבשלות בירה ומבשלות מאלט, מפעלי סיידר ומתקני ייצור אחרים ביותר מ-70 מדינות. מניות Heineken N.V ו-Heineken Holding N.V נסחרות ב-Euronext באמסטרדם. ניתן לגשת למחירי המניות הרגילות בבלומברג תחת הסימונים HEIA NA ו-HEIO NA וברויטרס תחת הסימונים HEIN.AS ו-HEIO.AS. להייניקן יש שתי תוכניות ממומנות ברמה 1 של קבלת פיקדון אמריקנית (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) ו- Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

המידע העדכני ביותר זמין באתר הייניקן: www.theHEINEKENcompany.com ועקבו אחרינו בטוויטר באמצעות @HEINEKENCorp.

תמונות יח"צ הנלוות להודעה זו זמינות בכתובות:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d1e42fe2-94d7-4137-bdb0-866b4a6fea23

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/155922eb-bea4-402f-9e2b-01709537630d

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e5890685-6de4-4f50-97e0-18df342c03d9

התמונות זמינות גם ב- Newscom, www.newscom.com ובאמצעות AP PhotoExpress.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על הייקון? איינקן? היינקן? איות נכון לא מוביל לבילוי מהנה, אבל מותג הבירה הבינלאומי ביותר בעולם יודע מה יכול

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן