קבוצת Apparel ו-Clarks משלבות כוחות כדי להרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי בערב הסעודית

10 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

קבוצת Apparel ו-Clarks משלבות כוחות כדי להרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי בערב הסעודית

 

קבוצת Apparel ו- Clarks צפויות לפתוח יותר מ- 20 חנויות בערב הסעודית

 

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 8 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

קבוצת Apparel, קונצרן אופנה ולייף סטייל עולמי, מודיעה בגאווה על שותפות אסטרטגית עם מותג ההנעלה העולמי המוביל Clarks. ברית זו שואפת להרחיב את טביעת הרגל הקמעונאית של Clarks ברחבי ממלכת ערב הסעודית (KSA) עם תוכניות לחנוך יותר מ -20 חנויות בחמש השנים הקרובות.

 

שותפות זו מדגישה את מחויבותה של קבוצת Apparel לגיוון תיק הקמעונאות שלה תוך שיפור חוויית הקנייה ללקוחות ברחבי KSA. תוכנית ההתרחבות תואמת את חזון 2030 של ערב הסעודית, המטפח גיוון כלכלי ומטרתו לעורר מגזרים כמו קמעונאות להניע את כלכלתה.

 

ניראג' טקצ'נדאני, מנכ"ל קבוצת Apparel, הביע את התלהבותו מהמיזם החדש. לדבריו, "השותפות האסטרטגית הזו עם Clarks  מסמלת צעד מונומנטלי במסע שלנו לקראת הצעת חוויה קמעונאית שאין דומה לה ב- KSA. חברת Clarks, עם המורשת העשירה שלה והמוניטין שלה לאיכות, משלימה באופן מושלם את תיק המותגים המגוון שלנו. אנו נרגשים לקרב את המותג הבריטי האייקוני הזה ללקוחות באזור".

 

החנויות החדשות של Clarks יציעו מגוון רחב של מוצרים, כולל המוצרים המקוריים בעלי השם העולמי שלהם וקולקציה בלעדית של נעלי נוחות. ההתרחבות תאפשר ל- Clarks להגיע לקהל גדול יותר ולספק את הביקוש הגובר להנעלה איכותית ב-KSA ומחוצה לה.

 

אודות Apparel Group LLC

 

קבוצת Apparel  היא קונצרן קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית – דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparel  משרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2025 החנויות שלה ולמעלה מ-80 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 20,000 צוותים רב-תרבותיים.

 

קבוצת Apparel  חצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים. בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.

 

קבוצתApparel  יצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, Aeropostale, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.

 

קבוצת Apparel  חייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.

 

www.apparelgroupglobal.com

 

 

למידע נוסף וליצירת קשר

 

[email protected]

 

 

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ac627580-e5c3-4e63-bf0d-90ae418ad926

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על קבוצת Apparel ו-Clarks משלבות כוחות כדי להרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי בערב הסעודית

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן