לידרטק תציג את LeddarVision, תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ב-EcoMotion 2023 שתערך בתאריכים 22-24 במאי בתל אביב

10 במאי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

לידרטק תציג את LeddarVision, תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ב-EcoMotion 2023 שתערך בתאריכים 22-24 במאי בתל אביב

קוויבק סיטי, 10 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

®LeddarTech, מובילה עולמית באספקת טכנולוגיית חישת ADAS ו-AD הגמישה, החזקה והמדויקת ביותר, הכריזה על השתתפותה כספונסר ברמת כסף בשבוע EcoMotion 2023 שייערך בתל אביב.

 

החברה, בראשות המומחים הטכניים שלה בישראל, תדגים את הטכנולוגיה עטורת הפרסים שלה בדוכן שתפתח באירוע ותציע למבקרים הזדמנות לחוות אותה בשידור חי על הכביש ב- באמצעות ה-LeddarCar שלהם. בנוסף, המנהל הטכני הראשי של LeddarTech ינחה פאנל באירוע.

 

בקרו בתצוגה הטכנולוגית של LeddarTech הכוללת את ™LeddarVision, פתרון היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית חיישן ברמת הבסיס שמציע ביצועים גבוהים, עלות נמוכה, יכולת התאמה ואגנוסטיות לחומרה עבור יישומי ADAS ו-AD תעשייתיים לרכב ולשטח. ראו חזו בביצועים הגבוהים של התוכנה ברמות שונות של אוטונומיה בתרחישים שונים, כגון תנאי מזג אוויר קיצוניים, באמצעות הדגמה של לוח מחווני התצוגה עטור הפרסים.

 

גלו את משפחת מוצרי תוכנת הרכב LeddarVision Front-View (LVF) של נותנת מענה לאתגרים עמם צריך להתמודד בעת פיתוח יישומי ADAS ברמה 2/2+, כגון פתרון בעיות בטיחות ומציאת תוכנות היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ניתנות להרחבה המציעות ביצועים גבוהים בעלות נמוכה. שני המוצרים השונים הללו הם בעצם ערמות של תוכנת היתוך ותפיסה תחושתית מקיפות ברמת המערכת המשלבות באופן מיטבי אפנון חיישנים עבור יישומי ADAS ברמה 2/2+ המשיגים דירוג NCAP 2025/GSR 2022 של 5 כוכבים.

 

  • LeddarVision Front (רמת כניסה) ( LVF-E): מוצר זה דוחף את מעטפת הביצועים, עשוי להכפיל את הטווח האפקטיבי של החיישנים ומאפשר פתרון המופעל עם שלושה חיישנים בלבד.
  • LeddarVision Front (רמה גבוהה) ( LVF-H): עם תצורת חיישן מורחבת ל-1V5R המבוססת על מצלמת 3 מגה-פיקסל עם שדה לכידה של 120 מעלות אחת וחמישה מכ"מים, ערימת ה-LVF-H מרחיבה את תמיכת התפיסה ליישומי סיוע בכביש מהיר, כולל בקרת שיוט ברת התאמה עד 160 \קמ"ש, טווח 200 מטר והחלפת נתיב חצי אוטומטית.

LeddarVision Surround (LVS-2+) מוצר זה מרחיב ביעילות את תצורת חיישני ה-1VxR ממשפחת מוצרי ה-LVF בשילוב קדמי לתצורת 5V5R, ומשפר את התמיכה ביישומי סיוע בפקקים (TJA) וסיוע בכביש מהיר (HWA). הוא גם מאפשר יישומים כגון מעבר נתיב אוטומטי, עקיפה ובקרת שיוט מותאמת (ACC) עם הרחבה של טווחי המהירות.

 

סעו ביחד: LeddarCar בשידור חי – נציגים המייצגים ספקי רכב ברמה 1-2 ויצרני OEM מוזמנים להזמין הדגמה על הכביש של טכנולוגיית LeddarVision, תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית ברמת הבסיסי של LeddarTech.

 

השתתפות: מנהל הטכנולוגיה הראשי של LeddarTech, פייר אוליבייה, יעמוד בראש פאנל שכותרתו "רכב אוטונומי 360: תרחישי שימוש".

ארגנו מראש פגישה להדגמת מוצר או לחוות את LeddarCar בשידור חי.

אודות EcoMotion

EcoMotion היא קהילת תחבורה חכמה דינמית וצומחת הכוללת מעל 650 סטארט-אפים ו-15,000 חברי קהילה. EcoMotion הוא מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות (NGO) יחד עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד הכלכלה והתעשייה.

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא חברת תוכנה גלובלית שנוסדה בשנת 2007, מפתחת ומספקת פתרונות תפיסה מקיפים המאפשרים פריסה של יישומי ADAS ונהיגה אוטונומית. התוכנה של LeddarTech ברמת כלי-רכב מיישמת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת כדי ליצור מודלים תלת-ממדיים מדויקים ביותר של הסביבה, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר וניווט בטוח יותר. טכנולוגיה זו, בעלת ביצועים גבוהים, מדרגית וחסכונית ממונפת על-ידי יצרני ציוד מקורי (OEM) וספקי Tier 1-2 ליישום יעיל של פתרונות רכב ורכבי שטח.

 

LeddarTech אחראית לכמה חידושים בתחום החישה מרחוק, עם יותר מ-150 פטנטים שהוענקו או הוגשו עבורם המשפרים את יכולות ADAS ו-AD. תפיסה אמינה היא קריטית בהפיכת הניידות הגלובלית לבטוחה יותר, יעילה יותר, בת-קיימא ומשתלמת: זה מה שמניע את LeddarTech להפוך לפתרון התוכנה הנפוץ ביותר למיזוג חיישנים ותפיסה.

 

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם ב- LinkedIn, Twitter, Facebook  ו- YouTube.

ליצירת קשר:

Daniel Aitken,

Vice-President,

Global Marketing,

Communications and Investor Relations, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232 [email protected]

 

קשרי משקיעים ואתר האינטרנט: 

[email protected]
https://investors.leddartech.com/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על לידרטק תציג את LeddarVision, תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ב-EcoMotion 2023 שתערך בתאריכים 22-24 במאי בתל אביב

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן