טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS

5 במאי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS

 

ראנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 4 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 

חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי טכנולוגיית החלבון המתוק המבוקשת ביותר שלה Ultratia™, המבוססת על ברזאין, קיבלה את הסטטוס 'מוכר כבטוח באופן כללי' (GRAS) מטעם איגוד יצרני הטעמים והתמציות (FEMA).

"הלקוחות שלנו והתעשייה ציפו בשקיקה לסטטוס ה-FEMA GRAS עבור הברזאין שלנו, ועכשיו אנחנו נרגשים להציע אותו כחלבון המתוק שהוא כוכב קולקציית הטעמים המתוקים שלנו", אמר לוקה ג'יאנון, סגן נשיא בכיר למכירות. "אנחנו שמחים להדגים את Ultratia המבוססת על ברזאין שלנו כחלק מקולקציית Sweetensify Flavors שהושקה זה לא מכבר בתערוכת IFT First בשיקגו, 17-19 ביולי 2023".

מותגים מוזמנים לבקר את קבוצת יישומי המזון והמשקאות של Sweegen ב-IFT First, בדוכן של Sweegen, שימוקם בבניין הדרומי – S1619 – IFT, כדי לזכות בחוויה חושית וכדי ללמוד כיצד הוא יכול להשתלב בקלות במוצרי המזון והמשקאות שלהם.

Sweegen היא הראשונה לזכות במעמד FEMA GRAS ומייצרת ברזאין באופן מסחרי ברחבי העולם. הייעוד חשוב מכיוון שהוא מאפשר ליצרנים להשתמש ב- Sweetensify Flavors של Sweegen בביטחון, לרבות החלבון המתוק החדש המבוסס על ברזאין בניסוחי המוצרים שלהם.

המאפיינים הייחודיים של ברזאין הופכים אותו למיוחד, ומסחורו בקנה מידה משמעותי היו מאתגרים עד כה. ברזאין הוא חלבון מתוק נדיר שמקורו בפרי הצמח המטפס המערב אפריקאי, אובלי. כדי לייצר בראזאין בר-קיימא, Sweegen משתמשת בתהליך תסיסה מדויק קנייני שיוצר מרכיבים נקיים בטוהר גבוה.

"ציון דרך חשוב זה ביצירת מזון ומשקאות מסמלת ש-Sweegen עומדת בהבטחתה למותגים שפותחים דלתות לטכנולוגיה מתקדמת ניתנת להרחבה לצורך יצירת מזון ומשקאות טובים יותר לכולם", אמר האדי עומרני, סגן נשיא לענייני טכנולוגיה ורגולציה. "סטטוס FEMA GRAS הוא עדות לבטיחות של ברזאין כמשנה טעם שהלקוחות שלנו יכולים לסמוך עליו כדי לחקור פתרונות מווסתי טעם חדשים ומלהיבים".

אוסף הכלי הטעמים Sweetensify Flavors מיועד לאפנן, לשפר ולווסת מגוון של תכונות טעם, מה שיכול לעזור למותגים לדחוף את גבולות החדשנות למוצרים בריאים יותר. איכויות הפורמולה יוצאות הדופן של הברזאין העניקו השראה ל-Sweegen להשיק את Sweentisify Flavors באפריל 2023. מדובר באוסף כלי טעם חדש בכיכובו של החלבון המתוק החדש Ultratia המבוסס על ברזאין, הכולל גם  טאומטין II וחלבונים ייחודיים אחרים.

"קבוצות פיתוח המוצר של Sweegen גילו סינרגיות יוצאות דופן בין Sweetensify Flavors לבין מערכות ה-Sigature Stevia שלנו", אמר קייסי מקורמיק, סגן נשיא לחדשנות גלובלית.

לחלבונים מתוקים כמו ברזאין יש זיקה לקולטני טעם שונים על הלשון, במיוחד לקולטן המכונה T1R3, הקשור גם לתפיסת האוממי וגם לתפיסת המתיקות. בעזרת תכונה ייחודית זו, Sweetensify Flavors תאפשר למפתחי מוצרים לשמור על איכות הטעמים והמתיקות האופייניים תוך הפחתת כמות הסוכר בה הם משתמשים במוצרים.

"ה-Ultratia מבוסס הברזאין של Sweegen קיבל משוב נהדר מהלקוחות שלנו במהלך שלב הניסוחים הראשוניים והטעימות", אמר מקורמיק. "כעת, העיתוי של סטטוס FEMA GRAS עולה בקנה אחד עם ההשקה של Sweetensify Flavors של Sweegen, המציע את החוויה החושית הטובה ביותר במוצרים טובים יותר לכולם".

Sweegen לאחרונה קיבלה סטטוס FEMA GRAS עבור טאומטין II, חלבון מתוק המשלים את הברזאין. עם התוספת של ברזאין, Sweegen ממשיכה להרחיב את פורטפוליו הטעמים הבטוחים, היעילים מווסתי הטעם שלה שיכולים לעזור ליצרני מזון ומשקאות לעמוד בדרישה למוצרים בריאים וטעימים יותר כדי להתאים להתייחסויות ההוליסטיות של הצרכנים לבריאות.

אודות Sweegen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הטובים ביותר בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N ו- brazzein, יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים. ובכן, אל העתיד.

נתוני תעשייה, שוק ונתונים אחרים

בהודעה לעיתונות זו, אנו מסתמכים ומתייחסים למידע וסטטיסטיקות לגבי משתתפי השוק במגזרים שבהם Sweegen מתחרה ונתונים אחרים. השגנו מידע וסטטיסטיקות אלה מההערכות הפנימיות שלנו וממקורות צד שלישי, כולל דוחות של חברות מחקר שוק והגשות של חברות. איננו מתייחסים במפורש למקורות אלה. כל המידע הזה כרוך במספר הנחות ומגבלות, ומקורותיו של מידע זה אינם יכולים להבטיח את דיוקו או שלמותו של מידע זה. התעשייה בה פועלת Sweegen כפופה לרמה גבוהה של אי ודאות וסיכון בשל מגוון גורמים חשובים, שכל אחד מהם עלול לגרום לתוצאות להיות שונות באופן מהותי מאלו המתבטאות באומדנים שנעשו על ידי Sweegen או צדדים שלישיים.

קבצים מצורפים:

  • FEMA GRAS status for Sweegen's sweet protein brazzein
  • Sweegen is the first to attain FEMA GRAS status and to produce brazzein commercially globally.

ליצירת קשר:

Ana Arakelian, Head of Public Relations and Communications

Sweegen

+1.949.709.0583

[email protected]

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן