קבוצת קורטק מכריזה על הפרטים המלאים של פאנל הדיון התעשייתי שידון בעתיד של הסוללות ותשתית הטעינה לרכבים חשמליים יחד עם Graphex Group ו-Blink Charging, שיתארח ב-Renewable Energy World

29 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

קבוצת קורטק מכריזה על הפרטים המלאים של פאנל הדיון התעשייתי שידון בעתיד של הסוללות ותשתית הטעינה לרכבים חשמליים יחד עם Graphex Group ו-Blink Charging, שיתארח ב-Renewable Energy World

 

המשתתפים בפאנל המומחים יפרטו את האתגרים העומדים כעת בפני תעשיית הרכב החשמלי, מצב שרשרת האספקה לטעינה, הצורך בטכנולוגיית סוללה משופרת ומגמות רלוונטיות אחרות בתעשייה

 

אן ארבור, מישיגן, 27 באפריל 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 

קבוצת קורטק The Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחת של חומרים פעילים באנודת סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון וציקלוהקססילן (CHS) עבור כלי רכב חשמליים, קלינטק ויישומי טכנולוגיה חדשניים, הודיעה היום כי תיתן חסות לפאנל וירטואלי בו ידונו על עתיד תעשיית הסוללות ותשתית הטעינה עבור הרכבים החשמליים, לצד שחקניות אחרות בתעשיית הרכבים החשמליים בדמות Graphex Group ו-Blink Charging. הפאנל יתקיים ביום חמישי, 11 במאי, בשעה 17:00 (שעון ישראל). הפאנל יופק ויתארח בידי Renewable Energy World, המקור המוביל לחדשות המעודכנות באנרגיה ירוקה ואחסון.

 

הדיון, שכותרתו \\\"חידושים בטכנולוגיית הסוללה והתשתית המניעים את מהפכת הרכב החשמלי\\\", יציג את המומחים הבאים מהתעשייה:

 

*קבוצת קורטק (OTCQB: CRTG), נותנת החסות לפאנל ומפתחת אנודות סיליקון לסוללות ליתיום-יון שמתיוצג בידי המנכ\\\"ל שלה, מאט קאפרס;

* Graphex Group Technologies (NYSE: GRFX) מעבדת ויצרנית גרפיט שתיוצג בידי המנכ\\\"ל שלה, ג\\\'ון דה-מאיו;

* Blink Charging (נאסד\\\"ק: BLNK) הבעלים והמפעילה של שירותי ציוד לטעינת רכבים חשמליים שתיוצג בידי הנשיא שלה, ברנדן ג\\\'ונס.

 

יחד, חברי הפאנל ישתפו זה את זה, ואת הקהל שיצפה בהם וירטואלית, בנקודות המבט והתובנות הייחודיות שלהם. השיחה שלהם תתפרש על מגוון רחב של נושאים רלוונטיים לרבות הקשר בין חידושי סוללת הרכבים החשמליים ותשתית הטעינה; מה צרכני רכבים חשמליים נוכחיים ופוטנציאליים מחפשים ברכב וכיצד צרכים אלה מניעים חדשנות; היכן ממוקמות חממות החדשנות של רכבם חשמליים ויישומי תשתית בארצות הברית; ונושאים נוספים.

\\\"זוהי הזדמנות נפלאה לתת לכל מי שמתעניין בשוק הרכב החשמלי, במיוחד בכל הקשור לפיתוח סוללות ותשתיות, הזדמנות לשמוע חילופי רעיונות נמרצים משלוש נקודות מבט שונות בתעשייה\\\", אמר מאט קאפרס, מנכ\\\"ל קבוצת Coretec. \\\"המשך המחקר והחדשנות בתחום הכימיה של הסוללות, כמו גם חומרה ותוכנה של כלי רכב חשמליים, הם קריטיים לשימור העניין והאימוץ הגובר של הצרכנים. אנו מצפים לדיון ער עם עמיתינו בתעשייה, ולהזדמנות לדבר עם קהלים חדשים שירצו ללמוד עוד על תוכנית פיתוח סוללות Endurion שלנו\\\".

הפאנל המקוון החינמי, בן שעה, יתקיים ביום חמישי, 11 במאי, בשעה 10:00 בבוקר EST. כל מי שמעוניין להשתתף בפאנל הווירטואלי יכולים להירשם אליו כאן. אם אתם מעוניינים, הנרשמים יכולים לקבל תעודת נוכחות בסיום האירוע. שאלות נוספות על הסגנון או הנושא של הדיון ניתן להגיש כאן.

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc – קבוצת קורטק היא מפתחת סיליקון מהונדס מאן ארבור, מישיגן, הפועלת לשיפור החיים ולהנעת שווקי הרכב החשמלי, הקלינטק והטכנולוגיה המתפתחת של המחר. תוכנית הסוללות הנוכחית של החברה מכונה Endurion – הצוות של Coretec מיישם את המומחיות שלו בננו-חלקיקי סיליקון כדי לפתח אנודות סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון ברכבים חשמליים שיטענו מהר יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר מהתקן הנוכחי בתעשייה.

 

בנוסף, Coretec מנצלת את הסיליקון המהונדס שלה גם כדי לפתח סל מוצרים ממוקדי אנרגיה, כולל תאורת מצב מוצק (LED), מוליכים למחצה, תצוגות נפח תלת ממדיות ומעגלים אלקטרוניים להדפסה. העבודה פורצת הדרך של The Coretec Group מחוללת מהפכה בשווקי הרכב החשמלי ואחסון האנרגיה, והיא תמשיך להיות חלוצה בתעשייה הזו הנעה בקצב מהיר.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com.

 

עקבו אחרי קבוצת קורטק ב:

טוויטר:   @CoretecGroupInc

לינקדאין: www.linkedin.com/company/24789881

יוטיוב: www.youtube.com/channel/UC1IA9C6PoPd1G4M7B9QiZPQ/featured

 

אודות Blink Charging

Blink Charging Co. (נאסד\\\"ק: BLNK), מובילה בציוד טעינה לרכב חשמלי (EV), פרסה כמעט 66,000 יציאות טעינה ב-27 מדינות, רבות מהן תחנות טעינה מרושתות לרכב חשמלי, המאפשרות לנהגי רחב חשמלי לטעון בקלות בכל אחד מאתרי הטעינה של בלינק ברחבי העולם. קו המוצרים והשירותים העיקרי של בלינק כולל את רשת הטעינה של בלינק לרכב חשמלי (\\\"רשת בלינק\\\"), ציוד לטעינת רכב חשמלי, שירותי טעינת רכב חשמלי והמוצרים והשירותים של הרכישות האחרונות, כולל SemaConnect, Blue Corner, BlueLA ו-Envoy. רשת Blink משתמשת בתוכנה קניינית מבוססת ענן שמפעילה, מתחזקת ועוקבת אחר תחנות הטעינה לרכב חשמלי המחוברות לרשת ונתוני הטעינה המשויכים. עם רכישות גלובליות של כלי רכב חשמליים הצפויות להגיע למחצית ממכוניות הנוסעים שיימכרו בארה\\\"ב עד 2030, בלינק הקימה שותפויות אסטרטגיות מרכזיות לפריסת האימוץ על פני סוגי מיקומים רבים, כולל מתקני חניה, מגורים ודירות רב-משפחתיות, מיקומי מקומות עבודה, מתקני בריאות/רפואה, בתי ספר ואוניברסיטאות, שדות תעופה, סוחרי רכב, מלונות, מיקומים עירוניים בשימוש מעורב, פארקים ואזורי בילוי, מוסדות דת, מסעדות, קמעונאים, אצטדיונים, סופרמרקטים ומרכזי תחבורה.

למידע נוסף, בקרו בקשה בכתובת https://www.blinkcharging.com/

אודות Graphex Group

Graphex Group Limited  היא חברת טכנולוגיה בינלאומית ומובילה עולמית במעבר האנרגיה המתמקדת בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים לשיפור אנרגיה מתחדשת, במיוחד העשרת גרפיט כדורי וגרפן, רכיבי מפתח לסוללות רכב חשמלי (EV), סוללות ליתיום-יון, אחסון אנרגיה בסוללות ומקרי שימוש אחרים. Graphex, המיומנת בעיבוד מסחרי עמוק של גרפיט, מייצרת באופן עקבי מעל 10,000 טון מטרי של גרפיט כדורי מדי שנה במשך למעלה מעשור. עם אסטרטגיה להרחיב את פעילותה הגלובלית לתמיכה במאמצי מעבר אנרגיה וחשמול ברחבי העולם, גרפקס היא כיום בין הספקיות המובילות של גרפיט כדורי מיוחד לתעשיות הרכב החשמלי והאנרגיה המתחדשת ומחזיקה בפטנטים בתחומים הכוללים מוצרים, שיטות ייצור, תכנון מכונות והגנת הסביבה.

למידע נוסף, בקרו בקשה בכתובת  https://graphexgroup.com/

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

סגור לתגובות על קבוצת קורטק מכריזה על הפרטים המלאים של פאנל הדיון התעשייתי שידון בעתיד של הסוללות ותשתית הטעינה לרכבים חשמליים יחד עם Graphex Group ו-Blink Charging, שיתארח ב-Renewable Energy World

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן