משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל

21 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל

יפן היא השוק הגלובלי השלישי שמשיק את משקאות  Oleato™‎‏, עם השילוב המפתיע בין קפה ערבי איכותי לשמן הזית האיכותי ביותר – Partanna®‎‏ – אשר חוברים ל"ריטואל קפה חדש"

 

טוקיו, 20 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE) :

 

 

סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משקאות קפה חדשניים בשם “Oleato™‎”‏ שילוב יצירתי של קפה arabia האיכותי של Starbucks® עם השמן האיכותי Partanna® , ביום חמישי, ה-20 באפריל 2023 בלמעלה מ-60 חנויות נבחרות ברחבי יפן כולל Starbucks Reserve® Roastery Tokyo.

בהמשך להשקה של משקאות Oleato™ באיטליה ולהשקה של Starbucks Reserve® Roasteries בשיקאגו, בסיאטל ובניו יורק במרץ, וכן בחנויות נבחרות בארצות הברית, השוק הגלובלי והשלישי בגודלו של Starbucks לקו משקאות זה יהיה ביפן, שם Starbucks החלה את דרכה לפני למעלה מ-26 שנים כמותג גלובלי אשר פרץ את גבולות צפון אמריקה.

בדומה ללאטה האייקוני של Starbuck, גם מקורם של משקאות Oleato™‎ הוא באיטליה. במהלך נסיעתו של האוורד שולץ, היו"ר דאז וחבר מועצת Starbucks Coffee Company, לאיטליה בשנת 2022 הוא נתקל במסורת משפחתית רבת דורות בה אנשים צרכו כף של שמן זית איכותי מדי יום כאקט טקסי לשיפור מצב הרוח. כיום, המייסד חובר לשותפים (עובדים) וללקוחות בטוקיו בהשקה של הקפה החדש, הטקסי ומשנה התודעה הזה ביפן.

"מאז ההשקה הראשונה במילאנו וכעת בשווקים נבחרים בארה"ב, הגאווה של השותפים וההתלהבות של לקוחותינו מ-Oleato™‎ עלו על הציפיות. הזמן בו ביליתי השבוע בטוקיו לשם ההשקה של קפה חדש זה הזכיר לי את הרלבנטיות הגלובלית והממושכת של הקהילה, החיבור והתשוקה לקפה ולאמנות", אמר שולץ. "אנו נרגשים להציג בפני השוק היפני את המהפכה הבאה בתחום הקפה, אשר מתבססת על שילוב המרכיבים הטובים ביותר בטבע – פולי הקפה Starbucks arabia עם שמן הזית האיכותי של Partanna בכבישה קרה. Oleato™‎ פקח את עינינו לאפשרויות חדשות ורעננות עבור Starbucks".

"אנו נרגשים להעניק ללקוחות ביפן את החידוש האחרון של Starbucks בתחום המשקאות", אמר טקפומי מינגוצ'י, מנכ"ל Starbucks Japan. "לקוחותינו צמאים לחקור דרכים חדשות בהן הם יוכלו ליהנות מחוויית Starbucks שלהם. אנו סבורים כי החידוש פורץ הדרך של שילוב שני מרכיבים לא צפויים יעלה על ציפיותיהם וישדרג את כוס הקפה שלהם בטעם חדש".

כשהקפה פוגש את שמן הזית

משקאות Oleato™‎ הם סדרה של משקאות קפה חדשניים ויצירתיים אשר משלבים את הבלתי צפוי – קפה Starbucks arabica המהול בצורה ערבה לחך עם כף של שמן הזית האיכותי Partanna בכבישה קרה. השילוב ההרמוני שמתקבל מהשילוב הבלתי צפוי הזה הוא קפה חלק וקטיפתי, מתקתק במקצת ועשיר בטעמו אשר מרומם את הרוח עם כל כוס הודות לטעם ולמרקם המיוחדים. השימוש בשמן זית איכותי בלבד אשר נבחר בקפידה ועורבב בצורה מושלמת עם קפה Oleato™‎ של Starbucks יוצר ריטואל קפה שאין שני לו.

טעם האגוז הייחודי, וכן המתקתקות העדינה והמרקם החלק והעשיר של הקרמל החמאתי משמני הזית מסוג Partanna הם הבחירה הטבעית להשלמת הקפה של Starbucks. חוויית המרקם המפתיעה והיוקרתית ייחודית למדי, בין אם הקפה חם או קר.

טאקו שימיזו, מנהל קבוצת פיתוח משקאות, אשר הוביל את ההשקה של משקאות Oleato™‎ ביפן אמר, "אני נרגש להשיק את Oleato™‎ ביפן, אשר מביא יחדיו שילוב של הטעמים הטובים ביותר שיש לטבע להציע, קפה ושמן זית. במהלך ההשקה של משקאות Oleato™‎ ביפן הבאנו לידי ביטוי את היצירתיות שלנו תוך הקפדה על החוויה המפתיעה ומעוררת ההשראה של הרוח האיטלקית. לנוכח הטעמים והמרקמים הייחודיים הללו אני בטוח שהחוויה המענגת של משקאות Oleato™‎, אשר התאפשרה הודות לחידושים של Starbucks, תהפוך לריטואל הקפה החדש של לקוחותינו".

משקאות Oleato™‎ הבאים יהיו זמינים בחנויות נבחרות ביפן החל מה-20 באפריל:

משקאות Oleato™‎ זמינים בחנויות Starbucks Reserve® Roastery Tokyo וכן בחנויות נבחרות של Starbucks Reserve®‎

* Starbucks Reserve® Oleato™ Golden Cream Iced Espresso
שמנת זהובה עם שמן הזית האיכותי של Partanna מפיקה טעם אגוזי עדין יחד עם Starbucks Reserve® Espresso וחלב שיבולת שועל לתחושה ערבה לחך בכל לגימה.

 

* Starbucks Reserve® Oleato Golden Foam™ Cold Brew
Starbucks Reserve® Cold Brew ממותק קלות בסירופ וניל בתוספת שמן זית איכותי של Partanna‎® בקצף קר שיוצר ארומה מזמינה ומתיקות מעודנת.

 

* Starbucks Reserve® Oleato™ Oat Milk Latte
Starbucks Reserve® Espresso וחלב שיבולת שועל עשיר עם שמן זית איכותי של Partanna®‎ לקבלת לאטה קטיפתי וטעים.

 

משקאות Oleato™‎ זמינים במבחר חנויות ברחבי יפן

* Starbucks Oleato Golden Foam™ Cold Brew
הארומה המזמינה של שמן הזית האיכותי של Partanna® בקצף קר חודרת באיטיות דרך המשקה הכהה, החלק והקר לקבלת משקה מהול במתיקות מעודנת.

 

* Starbucks Oleato™ Oat Milk Latte
מהול בשמן הזית האיכותי של Partanna®‎ ומאודה עם חלק שיבולת שועל עשיר לקבלת לאטה חלק וקטיפתי, טעים ועשיר.

מאז ש-Starbucks פתחה את הסניף הראשון שלה בגינזה בשנת 1996, החברה פתחה למעלה מ-1,800 סניפים המופעלים על ידי יותר מ-51,000 שותפים הלובשים את הסינר הירוק בגאווה. Starbucks ממשיכה להעניק את  חוויית Starbucks המובחרת ללקוחותיה ברחבי יפן עם משקאות מקומיים רלבנטיים כגון מצ'ה ותה, וכן חידושים כגון המשקאות המעורבים והעונתיים מסדרת Frappuccino®‎. בשנת 2019, ‏Starbucks פתחה את Starbucks Reserve® Roastery Tokyo, חוויה ממכרת המוקדשת לאיכות הקפה המובחר, לחדשנות ולחיבור בין בני אדם, שם חוויית הקפה החדש והמיוחד מתעוררת מדי יום לחיים אצל הלקוחות.

אודות Starbucks

מאז שנת 1971‏  Starbucks Coffee Company מחויבת למיקור אתי ולקלייה של קפה arabia האיכותי. כיום, עם למעלה מ-36,000 סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה הטובה ביותר וכן המשווקת של קפה מיוחד ברחבי העולם. אנו מפיחים חיים בחוויה הייחודית של Starbucks עבור כל לקוח ובכל כוס משקה, זאת הודות למחויבות הבלתי מתפשרת שלנו למצוינות ולעקרונות המנחים אותנו. לשיתוף החוויה, אנא בקרו אותנו בסניפי הרשת או באתר החברה בכתובת stories.starbucks.com או  www.starbucks.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/20230420005469/en/Oleato%E2%84%A2-Beverages-Arrive-at-Select-Starbucks-Stores-in-Japan-on-April-20

 

אנשי קשר

[email protected]

מקור: Starbucks Coffee Company

מולטימדיה

Howard Schultz, chairman emeritus and board member, Starbucks Coffee Company, joins Takafumi Minaguchi, ceo, Starbucks Japan, at the Oleato™ announcement in Tokyo (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

Oleato™ beverages launching in Japan (Photo: Business Wire)

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן