חברת CSG זוכה בתואר כבוד כמשפיעה עסקית בפרסי הזרז של TM Forum

19 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

חברת CSG זוכה בתואר כבוד כמשפיעה עסקית בפרסי הזרז של TM Forum

 

דנוור, 19 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת  CSG®(נאסד״ק: CSGS) הודיעה היום שנבחרה כזוכה של שנת 2023 בתחרות פרסי הזרז שלTM Forum  (TM Forum Catalyst Awards). טקס הפרסים מציין את החידוש המוצלח ביותר בענף הטלקום, את הוכחת קונספט של תקני התעשייה וההשפעה על יעדי קיימות. בשיתוף עם מיקרוסופט, נוקיה ו-Vodafone, פרויקט הערוצים והשווקים שלב 2 של CSG הוכר כ״זרז יוצא מן הכלל׳ להשפעה עסקית.

״שווקים דינמיים פותחים הזדמנויות רבות ל-CSP בסקטורים של B2B ו-B2B2X, שבהם שיתוף חוצה-תפקידים הפך לשם נרדף להצלחה״, אמר גרג טילטון, מנכ״ל ניהול קטלוגים, הצעות מחיר והזמנות ב-CSG. ״שיתוף פעולה הינו דבר חיוני, וזו הסיבה לכך ש-CSG חברה למיקרוסופט, נוקיה ו-Vodaphone כדי לאפשר לספקי שירותי הצפנה (CSPs) להיכנס לפלחי שוק חדשים מעבר לקישוריות ולשגשג בהם. אנו גאים על כך שזכינו בהכרה הזו ועליי לומר תודה גדולה לשותפי ההצלחה שלנו על ההצלחה שהשגנו עם הזרז של שלב 2 של הערוצים והשווקים של TM Forum״.

פרויקט הזרז מוכיח את היכולות של מערכות ה-API הפתוחות של TM Forum לתמוך בחשיפה על פני כל הערוצים לספקים בתוך ומחוץ למערכת האקולוגית המבוססת על המודל העסקי B2B2X. הוא מפשט את היצירה של שווקי B2B2X כך שספקי שירותי הצפנה יכולים לשלב ולשווק בקלות מוצרים שכוללים את היכולות של ספקי צד שלישי. הודות לעיצוב ללא קוד שלו, הוא גם יוצר הגעה מהירה יותר לשוק ומספק יתרון תחרותי בתחום דינמי. השלב השני הזה של הזרז מציג מרכיבים חדשים הניתנים לתצורה למערכות ה-API הפתוחות של  TM Forumבאמצעות ארבעה יעדים עיקריים:

*הסרת חסמי אינטרנט כדי להציג את המודלים העסקיים החדשים ובעלי העוצמה מסוג B2B2X.

*הצגת מפרטי שירות ספציפיים לדומיין הניתנים לתצורה כדי לתמוך בשירותי קישוריות ושירותים אחרים שספקי שירותי הצפנה רוצים להוסיף.

*פיתוח מודל מופעל-API כדי שערוצי סיוע וערוצי שירות עצמי יוכלו להתקיים זה לצד זה.

*אספקת זמן עיצוב ללא קוד ולהוכיח חווית הפעלה אפשרית מבחינה מסחרית.

״ספקי שירותי הצפנה זקוקים היום לשותפים שיעזרו להם לשדרג את ההיצע שלהם, להניע צמיחה ולהתכונן לעתיד תחרותי ביותר״, אמר קית׳ סאטון, סמנכ״ל קו שירותי המדיה והתקשורת וטרנספורמציית פתרונות תעשיה במיקרוסופט. ״פרויקט הזרז שלנו עם CSG, נוקיה ו-Vodaphone מספק פתרון מקצה אל קצה שלא רק מפחית עלויות ומקצר את זמן ההגעה לשוק, אלא גם מאפשר לספקי שירותי הצפנה להיות גמישים וצופי עתיד בהתקשרות שלהם עם לקוחות. זו עדות למחויבות המשותפת שלנו לעזור לשחקניות הטלקום לבנות שווקים דיגיטליים שמשגשגים ומצליחים היום ומניעים צמיחה עתידית בו זמנית״.

TM Forum הודיעה על זוכי פרס הזרז במהלך Digital Transformation World Asia. כשהיא מציינת את החידוש וההשפעה של חבריה בענף, TM Forum הכירה בארבעה פרויקטי זרזי הוכחת יכולות כ׳זרזים יוצאים מן הכלל׳ על תרומתם המשמעותית להאצת המהפך הדיגיטלי בענף.

אודות CSG

CSG מסייעת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות המקלות על אנשים ועסקים להתחבר אל השירותים המשמעותיים ביותר עבורם, להשתמש בהם ולשלם תמורתם. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף וליצור שינוי. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו מסייעים לחברות בכל גודל להרוויח ולעשות את ההבדל. פתרונות ה-SaaS שלנו מאפשרים לראשי החברות לשלוט בעתידן, תוך מינוף ההכוונה שמעניק צוות השירותים הגלובלי עתיר הניסיון של CSG.

רוצים ללמוד יותר כיצד להפוך למחוללי שינוי ומעצבי תעשייה, כמו יותר מ-1,000 הלקוחות שלנו? בקרו באתר csgi.com כדי לקבל יותר מידע.

למידע נוסף

Kristine Østergaard
יחסי ציבור
+44 (0)79 2047 7204
[email protected]

John Rea
יחסי משקיעים
+1 (210) 687-4409
[email protected]

מקור: CSG

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על חברת CSG זוכה בתואר כבוד כמשפיעה עסקית בפרסי הזרז של TM Forum

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן