EIG גייסה את ג\'ו קייזר, לשעבר מנכ\

18 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה שיווק ופרסום

 

EIG גייסה את ג\'ו קייזר, לשעבר מנכ\"ל Siemens AG, ליועץ בכיר

וושינגטון, 17 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות הגלובליים, הודיעה היום שג\'ו קייזר, לשעבר נשיא ומנכ\"ל של Siemens AG (\"סימנס\"), הצטרף אל EIG כיועץ בכיר. במסגרת תפקיד זה, מר קייזר יספק ייעוץ אסטרטגי לצוות ההנהלה של החברה בנושאים הקשורים לשוקי האנרגיה הגלובליים, בדגש על חשמל, אנרגיה מתחדשת ותהליך התמורות באנרגיה.

ג\'ו קייזר כיהן כנשיא ומנכ\"ל של סימנס מ-2013 עד 2021, וכסמנכ\"ל הכספים של החברה מ-2006 עד 2013. במהלך תפקידו בסימנס, הוא פיקח על תהליכים משמעותיים של צמיחה ושינוי, והנהיג את החברה ביוזמות אסטרטגיות גדולות, כולל ארגון מחדש של מבנה הקונגלומרט בסימנס לשלוש חברות ממוקדות: Siemens Healthineers, Siemens Energy והחברה התעשייתית החדשה Siemens AG. תהליכים אלה יצרו ערך משמעותי עבור כל בעלי העניין. ג\'ו קייזר מכהן כיום כיו\"ר שאינו מנהל של דירקטוריון Siemens Energy AG, חברה המספקת מוצרים, פתרונות ושירותים לייצור, הולכה והפצה של חשמל. בנוסף, הוא מכהן גם כיו\"ר שאינו מנהל של דירקטוריון Daimler Truck Holding AG, וכן בדירקטוריון Linde, PLC.

\"אנו שמחים לקבל את ג\'ו לצוות של EIG\", אמר בלייר תומס, יו\"ר ומנכ\"ל EIG. \"ניסיונו הגלובלי הנרחב והידע העמוק שלו בענף, שנצבר לאורך קריירה ארוכה ומכובדת, יהיו בעלי ערך רב לפירמה ולחברות הפורטפוליו שלנו בעת הניווט באקו-סיסטם מורכב ומשתנה במהירות של האנרגיה הגלובלית. אנו מחכים בציפייה לתרומתו בהמשך דרכנו לחיפוש הזדמנויות השקעה חדשות התומכות בתהליך התמורות באנרגיה ולמתן תוצאות יוצאות דופן למשקיעינו\".

\"אני נרגש להצטרף אל EIG ברגע מכריע זה בענף האנרגיה, המציע הזדמנות השקעה משמעותית בכל מגזרי האנרגיה והתשתיות\", אמר ג\'ו קייזר. \"המומחיות והרקורד של EIG, יחד עם גישה ממושמעת להשקעה בתהליך התמורות באנרגיה, הם חסרי תחרות. אני מחכה ליישם את ניסיוני ואת הרשת הגלובלית שלי כדי לעזור לצוות לזהות ולהשיג הזדמנויות שמניעות צמיחה ויוצרות ערך עבור המשקיעים וחברות הפורטפוליו של EIG ברחבי העולם\".

אודות EIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עם 22.7 מיליארד דולר מנוהלים, נכון ל-31 בדצמבר 2022. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 40 שנות פעילותה, EIG השקיעה 44.6 מיליארד דולר ב-396 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה\"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז\'ניירו, הונג-קונג וסיאול. למידע נוסף, בקרו באתר EIG בכתובת www.eigpartners.com.

קשרי מדיה

FGS Global
קלי קימברלי / ברנדון מסינה
+1 212-687-8080
[email protected]

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/53381059/en

מקור: EIG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על EIG גייסה את ג\'ו קייזר, לשעבר מנכ\

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן