קבוצת קורטק מודיעה על שתי שיחות שידור קרובות

31 במרץ 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

קבוצת קורטק מודיעה על שתי שיחות שידור קרובות

 

החברה תשתתף בשיחה ממוקדת טכנולוגיה עם חברי הפאנל וכן באספת בעלי המניות במאי

 

אן ארבור, מישיגן, 30 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 

קבוצת קורטק The Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחת של חומרים פעילים באנודת סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון וציקלוהקססילן (CHS) עבור EV, קלינטק ויישומי טכנולוגיה חדשניים, הודיעה היום כי תארח ותשתתף בשתי שיחות קרובות – האחת היא שיחת בעלי מניות המתייחסת לשאלות בעלי המניות, משקפת את ההישגים האחרונים ומדגימה את הדרך קדימה, והשנייה מתמקדת בנוף הסוללות הנוכחי עם ראשי תעשיית אגירת האנרגיה.

 

שיחת בעלי המניות תתקיים ביום חמישי, 18 במאי בשעה 10:00 בבוקר ET ותובל על ידי המנכ"ל מאט קפרס וסמנכ"לית השותפויות והחדשנות, ד"ר מישל טוקרץ. הוא יתווה את ההתקדמות שהושגה במסגרת תוכנית פיתוח סוללות Endurion של Coretec ליישום EV, עדכוני IP וצעדים ברורים עבור החברה כשהיא מתקדמת במסחור המוצר שלה.

 

השיחה הממוקדת בטכנולוגיה תתמקד יותר בהתרחשויות בתעשייה, מכשולים והתקדמות הקשורים לייצור, שרשרת אספקה ומסחור של סוללות EV מהדור הבא, ותעניק לצוות Endurion את ההזדמנות לדון בפתרון שלהם. החברה תשתף הודעה על שיחה זו, שתכלול חברים בארגונים נוספים ומארח עצמאי, בשבועות הקרובים.

 

שתי השיחות נועדו ליידע את בעלי המניות והשותפים, ולהדגיש את חבילת מוצרי הטכנולוגיה של Coretec, כמו גם את צרכי השוק הקריטיים שהיא מבקשת לתת להם מענה.

 

החברה תספק מידע על גישה לשיחות באמצעות הודעות לעיתונות ולמדיה החברתית לפני השיחות. אנא עקבו בטוויטר בכתובת @CoretecGroupInc  או בדף הלינקדאין של החברה.

 

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת מערך של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל סוללות לרכב חשמלי ולצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com.

עקבו אחרי קבוצת קורטק ב:

טוויטר:   @CoretecGroupInc

לינקדאין: www.linkedin.com/company/24789881

יוטיוב: www.youtube.com/channel/UC1IA9C6PoPd1G4M7B9QiZPQ/featured

יצירת קשר עם התאגיד:

The Coretec Group, Inc.
Lindsay McCarthy
[email protected]
+1 (866) 916-0833

איש קשר לתקשורת:

Spencer Herrmann
FischTank PR
[email protected]
+1 (518) 669-6818

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על קבוצת קורטק מודיעה על שתי שיחות שידור קרובות

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן