חברת מרי קיי בע״מ מקבלת הסמכה מהמועצה לשימור יערות וחוגגת את הנטיעה של 1.3 מיליון עצים בשיתוף קרןArbor Day

23 במרץ 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

חברת מרי קיי בע״מ מקבלת הסמכה מהמועצה לשימור יערות וחוגגת את הנטיעה של 1.3 מיליון עצים בשיתוף קרןArbor Day

 

ביום היערות הבינלאומי, מרי קיי מדגישה את המחויבות המתמשכת שלה לשימור ולפתרונות מבוססי טבע

 

דאלאס, 22 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

 

חברת Mary Kay בע״מ, תומכת גלובלית באחריות וקיימות חברתית תאגידית, החליטה לחגוג את יום היערות הבינלאומי בכך שציינה את ההסמכה האחרונה שקיבלה מהמועצה לשימור יערות (Forest Stewardship Council® (FSC®)).

ההסמכה חלה על מרכזי ההדפסה וההדמיה הדיגיטלית של מרי קיי השוכנים במטה התאגידי הגלובלי ועל מרכז ההפצה האזורי השוכן בצפון טקסס, ומהווה אישור למחויבותה של מרי קיי לתמוך בייעור אחראי על ידי שימוש ב-100% חומרים שמוחזרו על פי תקן FSC או מקורות נייר מעורב העומדים בתקן ה-FSC לצורך הדפסה מסחרית, בעיקר עבור תוספות נייר של מוצרים המיוצאים לרחבי העולם.

FSC® הוא ארגון גלובלי ללא מטרות רווח המקדם ניהול יערות אחראי ברחבי העולם על ידי הגדרת תקנים המבוססים על עקרונות מוסכמים לניהול אחראי של יערות הנתמכים על ידי בעלי עניין סביבתיים, חברתיים וכלכליים. הסמכת FSC מייצגת מיקור בר קיימא שמציב יערות ואנשים במקום הראשון ומבטיח כי מוצרים מגיעים מיערות מנוהלים באחריות.

"אנו גאים בהתקדמות מסע הקיימות שלנו", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של מרי קיי. "תעודת ה-FSC היא תוצאה של חודשים רבים של עבודה קשה, הכנה, הטמעת פרוטוקולים חדשים והדרכה. הישג זה מדגיש את מחויבותה של חברת מרי קיי לאיכות הסביבה ולמצוינות עסקית".

חברת היופי והיזמות הגלובלית האיקונית תציין השנה 60 שנה להיווסדה ומתחייבת להמשיך במחויבותה רבת השנים להעשרת החיים ברחבי העולם ולהקטנת ההשפעה הסביבתית.

השנה, מרי קיי מציינת גם  את השותפות בת 15 השנים שלה עם קרן Arbor Day. השותפות של מרי קיי וקרן Arbor Day החלה בשנת 2008. הדגשים העיקריים כוללים:

*בשנת 2008, יועצות יופי עצמאיות של מרי קיי היו מעורבות בתוכנית מיחזור שבה עבור כל מארז ישן שמוחזר, עץ ניטע ביער. הודות למאמצי המיחזור הארצי של יועצי יופי עצמאיים ולקוחותיהם, כמו גם עובדי החברה, חברת מרי קיי הצליחה לעלות על היעד שלה לאיסוף 200 אלף מארזים ישנים.

*משנת 2009 עד 2012, השותפות של מרי קיי עם קרן Arbor Day סיפקה תמיכה לשיעורי חקר הטבע, במקלטים לנפגעי אלימות במשפחה כדי לספק לתושבים מקום שבו יוכלו להתחבר לטבע בבטחה.

*החל משנת 2013, מרי קיי החלה לתמוך בפרויקטים גדולים של ייעור מחדש ברחבי העולם, כולל בארצות הברית, ברזיל, סין, גרמניה, אירלנד, פרו ומדגסקר.

*בשנת 2018, כאשר  חתכה את הסרט על מתקן הייצור/מו"פ החדש של ריצ'רד ר. רוג'רס, בלואיסוויל, טקסס, מרי קיי חגגה את נטיעת העץ המיליון שלה על ידי נטיעת עץ טקסי באתר.

*עד כה, מרי קיי, יחד עם קרןArbor Day  נטעו כ-1.3 מיליון עצים באמצעות השותפות שלהן וממשיכות לפעול למען המשך השפעתן על העתיד.

 

"המחויבות המתמשכת שמרי קיי הפגינה לתמיכה בשילוב מגוון של פרויקטים ששותלים את העצים הנכונים במקומות הנכונים, הפכה זאת לשותפות מיוחדת באמת", אמרה קייטי לוס, נשיאת קרן Arbor Day. "במהלך השנים, העבודה המשותפת שלנו התרחבה וחוללה שינויים גלובליים ביערות עם הצורך הגדול ביותר. מרי קיי מבינה מה משמעות הדבר ומה נדרש כדי לנהל היטב את המערכות האקולוגיות והקהילות הפגיעות ביותר שלנו, ואנחנו נרגשים לראות מה צופן עתיד העולם כתוצאה משותפות זו".

ניתן למצוא מידע נוסף על החזון של מרי קיי להעשרת החיים היום למחר בר קיימא באתר https://marykayglobal.com/sustainability/.

אודות Mary Kay Inc.

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-35 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.

 

אודות קרןArbor Day

קרן Arbor Day שנוסדה בשנת 1972 הפכה לארגון החברות הגדול ביותר ללא מטרות רווח, המוקדש לנטיעת עצים וכוללת יותר ממיליון חברים, תומכים ושותפים יקרים. במהלך 50 השנים האחרונות, כמעט 500 מיליון עצים של קרן Arbor Day ניטעו בשכונות, קהילות, ערים ויערות ברחבי העולם. החזון שלנו הוא להוביל לקראת עולם שבו עצים משמשים לפתרון לבעיות קריטיות של הישרדות.

כאחת מקרנות השימור הגדולות בעולם הפועלות כיום, קרן Arbor Day, באמצעות חבריה, שותפיה ותוכניותיה, מחנכת ומעודדת בעלי עניין וקהילות ברחבי העולם, לערב את עצמם במשימתה של נטיעת, טיפוח וחגיגת עצים. מידע נוסף זמין באתר arboday.org.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת

https://www.businesswire.com/news/home/53365297/en

אנשי קשר

Mary Kay Inc.
Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על חברת מרי קיי בע״מ מקבלת הסמכה מהמועצה לשימור יערות וחוגגת את הנטיעה של 1.3 מיליון עצים בשיתוף קרןArbor Day

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן