Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה ב-22 במרץ 2023

9 במרץ 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה ב-22 במרץ 2023

 

מון-סן-גיבר, בלגיה, 8 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה חסימתי בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה ביום רביעי, 22 במרץ 2023, לאחר סגירת השוק. הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה כדי לדון בתוצאות הכספיות באותו יום החל מהשעה 22:30 CET / 16:30 ET.

 

משקיעים המעוניינים להאזין לשיחת הוועידה יכולים לעשות זאת על ידי הרשמה לקוד סודי אישי ייחודי בקישור הבא: הרשמה לשיחת הוועידה (vevent.com). שידור חי וארכיוני של האירוע יהיה זמין באתר קשרי המשקיעים של החברה בכתובת https://investors.nyxoah.com/events.

 

אודות Nyxoah

 

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

 

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת  Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), כיום בטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDE  לאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

 

אזהרה – סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]
+1 310 310 1313

קובץ מצורף:

  • ENGLISH_Q4 2022 Earnings Call Save-the-Date

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

סגור לתגובות על Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה ב-22 במרץ 2023

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן