ExaGrid זוכה בתואר ׳מבצעת חזקה׳ בסקר ״קול הלקוח״ של Gartner® Peer Insights™ מינואר 2023 בנושא פתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים

2 במרץ 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

ExaGrid זוכה בתואר ׳מבצעת חזקה׳ בסקר ״קול הלקוח״ של Gartner® Peer Insights™ מינואר 2023 בנושא פתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים

 

ExaGrid ניצבה ברביע הביצועים החזקים בדו\"ח, והוכרה כמועדפת הלקוחות בפלח של אזור צפון אמריקה

מרלבורו, מסצ\'וסטס, 1 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

 

חברת ExaGrid®, החברה היחידה בתעשייה המציעה פתרון לאחסון רב-שכבתי, הודיעה היום כי זכתה בתואר \"מבצעת חזקה\" מפי עמיתיה בדוח 2023 Gartner Peer Insights של ינואר 2023, \"קול הלקוח\" פתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים. דו\"ח זה, המבוסס על ביקורות ודירוג עמיתים, כולל תצוגות פלחים, שמקבצות את הספקים בשוק, במגזר לקוחות ספציפי של התעשייה, אזור פריסה או גודל חברה, בהתבסס על הדמוגרפיה של הסוקרים שלה. בגזרת אזור צפון אמריקה, ExaGrid מוצבה כ\"בחירת הלקוחות\".

נקודות מפתח מדו\"ח  Gartner Peer Insights \"קול הלקוח\" פתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים1:

*\"קול הלקוח\" הוא מסמך המסנתז ביקורות של Gartner Peer Insights לתובנות, עבור מקבלי החלטות בתחום ה-IT. נקודת מבט מצטברת זו של עמיתים, יחד עם הביקורות המפורטות הבודדות, משלימה את המחקר של מומחי גרטנר ויכולה למלא תפקיד מפתח בתהליך הקנייה שלך, מאחר שההתמקדות היא בחוויות עמיתים ישירות של יישום ותפעול פתרונות. מסמך זה כולל רק ספקים שיש להם 20 או יותר ביקורות זכאיות שפורסמו (ו-15 או יותר דירוגים של \"יכולות\" ו\"תמיכה/משלוח\") במהלך תקופת ההגשה המצוינת של 18 חודשים. ביקורות מספקים שותפים או משתמשי קצה של חברות, עם הכנסות של פחות מ-50 מיליון דולר אינן נכללות במתודולוגיה זו.

*ספקים הממוקמים ברביע הימני העליון של רביעי \"קול הלקוח\" זוכים בתוארGartner Peer Insights Customers\' Choice, המסומן בתג Customers\' Choice. הספקים המוכרים עונים או עולים על ממוצע ׳החוויה הכוללת׳ בשוק ועל ממוצע ׳העניין והאימוץ בידי משתמשים׳ בשוק.

*ספקים הממוקמים ברביע \"המבוסס\" הימני התחתון של \"קול הלקוח\" עונים או עולים על הממוצע בשוק של ׳הענין והאימוץ בידי המשתמשים׳, אך אינם עומדים בממוצע ׳החוויה הכוללת׳ בשוק.

*ספקים הממוקמים ברביע \"הביצועים החזקים\" השמאלי העליון של \"קול הלקוח\" עונים או עולים על ׳החוויה הכוללת׳ הממוצעת בשוק, אך אינם עונים על ממוצע ׳העניין והאימוץ בידי משתמשים׳ בשוק.

*ספקים הממוקמים ברביע ה\"שואף\" השמאלי התחתון של \"קול הלקוח\" אינם עונים לא על ממוצע ׳העניין והאימוץ בידי משתמשים׳ בשוק. ולא על ממוצע ׳החוויה הכוללת׳ בשוק. כמו כל הספקים בדו\"ח זה, המוצרים שלהם מתאימים לשוק וענו על קריטריוני ההכללה המינימליים. ניתן לעיין במתודולוגיה המלאה של \"קול הלקוח\" כאן.\"

\"אנו מתכבדים לקבל הכרה בדוח זה, המאגד את הפרספקטיבה של עמיתינו יחד עם הביקורות המפורטות הפרטניות בשוק פתרונות התוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים\", אמר ביל אנדרוז (Bill Andrews), נשיא ומנכ\"לExaGrid . \"אנו אסירי תודה ללקוחותינו שסקרו את ExaGrid Tiered Backup Storage ושיתפו את החוויות שלהם ב-Gartner Peer Insights, דבר שאיפשר לנו לזכות בתואר זה. ל-ExaGrid יש יותר מ- 3,750  לקוחות ארגוניים הפעילים בשוק הבינוני עד עליון שמשתמשים ב-ExaGrid Tiered Backup Storage כדי להגן על הנתונים שלהם.\"

1 Gartner Peer Insights \"קול הלקוח לפתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור ארגוניים\" מאת Peer Contributors, 20 בינואר 2023

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

 

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, אזור בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ\'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ\'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איבריה, הודו, ישראל, יפן, מקסיקו, המדינות הנורדיות, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

 

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בציון +81 NPS שלה.

 

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של המחזיקים בהם.

 

אנשי קשר

תקשורת:
Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על ExaGrid זוכה בתואר ׳מבצעת חזקה׳ בסקר ״קול הלקוח״ של Gartner® Peer Insights™ מינואר 2023 בנושא פתרונות תוכנה לגיבוי ושחזור לעסקים

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן