Dior משלבת את מותג היוקרה Hydrafacial

1 במרץ 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Dior משלבת את מותג היוקרה Hydrafacial

פרוטוקול יוקרתי חדש עבור מרכזי הספא של דיור

לונג ביץ\\\', קליפורניה, 27 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE):

Dior Beauty שמחה להכריז על שותפות עם חברת BeautyHealth (נאסד\\\"ק: SKIN), יצרנית מותג הדגל Hydrafacial, שנועדה לפתח את החוויה המותאמת אישית Dior powered by Hydrafacial, אשר תהיה זמינה בלעדית במרכזי הספא של דיור, החל מאפריל 2023.

חוויית Dior powered by Hydrafacial כוללת לראשונה פרוטוקול בהתאמה אישית, שפותח במשותף על ידי Hydrafacial ודיור וכן בוסטר שנמכר תחת שני המותגים ומשלב את המיטב של טכניקות טיפוח העור של דיור עם טכנולוגיית Hydrafacial.

הטיפול החדשני בן 90 הדקות מיועד לספק חוויית טיפוח ורווחה אישית אולטימטיבית. הטיפול מתחיל בניקוי יסודי ופילינג של עור הפנים בעזרת תחליב Floral Peeling של דיור, שמוחדר אל העור באמצעות מכשיר ה-Roll הידני וטכנולוגיית vortex מוגנת הפטנט של Hydrafacial. העור עובר הכנה מושלמת לקראת טיפול הוליסטי נוסף, שבמהלכו נלקחים בחשבון צרכי העור של הלקוחות ונעשה שימוש בטכניקות הטיפוח של מרכזי הספא של דיור.

\\\"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג דיור האייקוני ולספק את חוויית הטיפולים הייחודית הזו לאתרי הספא של דיור ברחבי העולם\\\", אמר אנדרו סטנליק, נשיא ומנכ\\\"ל BeautyHealth. \\\"חוויית Dior Powered by Hydrafacial היא דוגמה מושלמת למחויבות שלנו ליצירת פרוטוקולים מהפכניים ולקידום שותפויות עם החברות המובילות בתחום היופי וטיפוח העור\\\".

\\\"השותפות הנוכחית עם Hydrafacial מהווה חלק מן המחויבות שלנו לפיתוח פרוטוקולי טיפולים, שמטרתם הסופית היא רענון העור וסילוק סימני ההזדקנות. הטיפול פותח מתוך רצון למנף את החוויה של Hydrafacial ולהעצים את יעילותה בעזרת תחליב Dior Floral Peeling Lotion, אשר עושה שימוש במרכיב פעיל מן הדור החדש – PHA (חומצות פולי-הידרוקסי) ובניאצינמיד, החיוניים לאיכות של מרקם העור. לאחר מכן, העור מוכן בצורה מושלמת לטיפולים ההוליסטיים שפותחו על ידי הספא של דיור, ואשר מספקים תוצאות מרהיבות וגלויות לעין לאחר תהליך של טיפוח עמוק\\\", מציינת וירג\\\'יני קוטורו, מנהלת תקשורת מדעית ב-Parfums Christian Dior

חוויית Dior powered by Hydrafacial תהיה זמינה בלעדית במרכזי הספא של דיור החל מחודש אפריל 2023.

אודות חברת Beauty Health

חברת Beauty Health (נאסד\\\"ק: SKIN) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת טיפולים לבריאות העור, אשר מסייעים לצרכנים להגדיר מחדש את מערכת היחסים שלהם עם העור והגוף ומשפרים את ביטחונם העצמי. מותג הדגל של החברה, Hydrafacial™, יצר את קטגוריית ההידרה דרמבריישן (hydradermabrasion) על ידי שימוש במערכת הטיפולים מוגנת הפטנט vortex-fusion לצורך ניקוי, קילוף והחדרת לחות לעור באמצעות פתרונות ותכשירי סרום קנייניים. Hydrafacial מספקת חוויה לא פולשנית ונוחה לטיפוח העור. יחד, ובשיתוף עם קהילת מומחי האסתטיקה, הצרכנים והשותפים שלנו, אנחנו מתאימים את פתרונות טיפוח העור לכל הגילאים, המינים, גוני העור וסוגי העור. Hydrafacial זמינה ביותר מ-90 מדינות, כשבסיס ההתקנות שלה כולל יותר מ-23,000 מערכות טיפולים, אשר מספקות חוויות טיפוח למיליוני צרכנים מדי שנה. מצאו את הסניף המקומי של Hydrafacial בכתובת https://hydrafacial.com/find-a-provider/. לפרטים נוספים בקרו בכתובת www.beautyhealth.com.

@DIORBEAUTY
@DIOR

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:

https://www.businesswire.com/news/home/53344531/en

אנשי קשר

Hydrafacial Media: Marina Maher Communications | [email protected]
משקיעי Hydrafacial: The One Nine Three Group | [email protected]

 

מקור: The Beauty Health Company

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

סגור לתגובות על Dior משלבת את מותג היוקרה Hydrafacial

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן