אינטלסאט מרחיבה את ההתפשטות הגלובלית של דויטשה טלקום IoT

28 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

אינטלסאט מרחיבה את ההתפשטות הגלובלית של דויטשה טלקום IoT

 

שירות לוויינים גלובלי משלים את הקישוריות הסלולריות כדי לאפשר נגישות ליותר מיקומים

 

מקלין, וירג'יניה, 28 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE) :

 

 Intelsatאינטלסאט, מפעילת רשת הלוויין והיבשה המשולבת הגדולה ביותר בעולם והספקית המובילה של קישוריות טיסה (IFC), הודיעה היום כי דויטשה טלקום (Deutsche Telekom IoT) מתכוונת לשלב את אינטלסאט פלקס אנטרפרייז (Intelsat FlexEnterprise) בהיצע של האינטרנט של הדברים מבוסס הענן (IoT) שלה כדי להפיץ את פתרונות ה-IoT העצמתיים והנוחים שלה גם למקומות שבהם אין כרגע אפשרויות לקישוריות סיבים או קישוריות סלולרית.

השימוש בשירותי IoT נעשה נפוץ יותר בשורה רחבה של בתי עסק – איסוף נתונים מאלפי מכשירים כדי לנתח את הנתונים האלה באופן שיעזור לארגונים להגביר את יעילות המערכת, לצמצם את הבזבוז, לנטר סביבות עדינות ולספק תובנות חדשות לגבי תהליכים ותפעול. השימוש ב-FlexEnterprise להשלמת הקישוריות הסלולרית מאפשר לדויטשה טלקום להרחיב את טווח ההגעה והיעילות של הפתרונות שלה ולהניב תוצאות טובות יותר עבור לקוחותיה.

"קישוריות לוויין מאפשרת ל-IoT לחבר אובייקטים פיזיים והתקנים מכל מקום על פני כדור הארץ לעולם הווירטואלי, כדי לשפר איסוף נתונים בזמן אמת, ניתוח וקבלת החלטות", אמר בריאן ג'קינס (Brian Jakins), מנכ"ל Intelsat Networks. "עם FlexEnterprise, דויטשה טלקום מרחיבה את יעילות היצע ה-IoT שלה, בייחוד עבור יישומים בתפוצה רחבה, כמו תשתיות אנרגיה מתחדשת וניטור סביבתי של IoT ירוק."

"על ידי שילוב קישוריות לוויין בהיצע ה-DT IoT שלנו, אנו מחברים את הכל בכל מקום ומעצבים מחדש את העתיד של רשתות ה-IoT העולמיות", אמר דניס ניקלס ((Dennis Nikles),מנכ"ל Deutsche Telekom IoT GmbH. "ללקוחות שלנו יש כעת נקודת מגע אחת, כמו גם 'רשת של רשתות' עם קישוריות פשוטה ונפוצה שמספקת אפשרויות חדשות לחלוטין."

FlexEnterprise הוא שירות קישוריות בדרגה ארגונית מוכן לפריסה המשלב רשתות לוויין וקרקע כדי להרחיב את האינטרנט, הענן והרשתות הפרטיות. תשתית FlexEnterprise העולמית מנוהלת על ידי אינטלסאט, ומאפשרת ללקוחות להפסיק לתחזק תשתיות ומומחי לוויין בכוחות עצמם. אינטלסאט תספק את FlexEnterprise לדויטשה טלקום כהיצע לוויין-כשירות, מה שיפחית במידה רבה יותר את הזמן והעלות של הפעלת שירותים חדשים.

פלטפורמת הלוויין Intelsat FlexEnterprise מאפשרת למפעילי רשתות סלולריות להציע שירותים דומים לרשתות יבשתיות, ללא קשר למיקומן הגאוגרפי. לדוגמה, לקוחות IoT תעשייתיים יכולים לחבר מכשירים במקומות שקשה להגיע אליהם, למשל כדי לשלוט בטורבינות רוח בפסגת הרים, או בים או כדי להעריך את הסכנה לשיטפונות באמצעות ניטור מפלס המים במקומות מרוחקים.

אודות אינטלסאט (Intelsat)

הצוות המקצועי הגלובלי של אינטלסאט מתמקד באספקת תקשורת חלקה ומאובטחת מבוססת לוויין ללקוחות ממשלתיים, לא ממשלתיים ומסחריים, באמצעות הדור הבא של הרשת העולמית והשירותים המנוהלים של החברה. על ידי גישור הפער הדיגיטלי באמצעות הפעלת אחד מציי הלוויין ותשתיות הקישור הגדולות והמתקדמות בעולם, אינטלסאט מאפשרת לאנשים ולכלים שלהם לקיים שיחות על פני אוקיינוסים, לראות זה את זה על פני יבשות ולהאזין דרך השמיים, ובכך לתקשר, לשתף פעולה ולהתקיים יחד. מאז הקמתה לפני שישה עשורים, שמה של החברה הפך לשם נרדף ל"ראשונות" בשירותי הלוויין שהיא מספקת ללקוחותיה ולכדור הארץ. כשהם נשענים על מורשת של חדשנות ומתמקדים בטיפול בדור חדש של אתגרים, אנשי הצוות של אינטלסאט נושאים את עיניהם ל"הישגים הראשונים הבאים" בחלל, בעודם פורצים לתוך התחום ומובילים את הטרנספורמציה הדיגיטלית של התעשייה.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

Twitter | LinkedIn | Facebook | Instagram | YouTube

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת https://www.businesswire.com/news/home/53350603/en/

אנשי קשר

 

Farah Latif – [email protected]; +1 703-973-1679

מקור: Intelsat

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על אינטלסאט מרחיבה את ההתפשטות הגלובלית של דויטשה טלקום IoT

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן