ScyllaDB ממשיכה בצמיחת שיא בתגובה ללחצי עליית עלויות הענן

28 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

ScyllaDB ממשיכה בצמיחת שיא בתגובה ללחצי עליית עלויות הענן

 

ההכנסות של בסיס הנתונים כשירות גדלות ב-100% כשארגונים עוברים יותר ויותר לפתרון האגנוסטי של ScyllaDB עם ביצועים למחיר שמובילים את השוק

 

סאניווייל, קליפורניה, 28 בפברואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

ScyllaDB, החברה שמאחורי מסד הנתונים ScyllaDB לאפליקציות עתירות נתונים הדורשות תפוקה גבוהה וזמן שיהוי קצר, הודיעה היום שהחברה השלימה את הרבעון הרביעי עם צמיחה של 100% במונחי שנה לשנה בפתרון בסיס הנתונים כשירות (DBaaS) שלה, ScyllaDB Cloud. הודעה זו מגיעה בעקבות הכרזת החברה על גידול של 800% בהכנסות שלה. גידול זה הוביל את ScyllaDB לרשימת מקום ב-Deloitte Technology Fast 500™. ScyllaDB מדורגת במקום ה-182 והיא חברת בסיסי הנתונים היחידה ברשימה של השנה.

מעבר לרשימה ההולכת וגדלה במהירות של משנות משחק שהגיעו ל-ScyllaDB בשל יכולתה לתמוך בתפוקה גבוהה עם זמן שיהוי קצר ניתן לחיזוי, ScyllaDB חווה עלייה בביקוש מצד צוותים שנמצאים כעת תחת לחץ לרסן את עלויות הענן (למשל, לאחר שהם חווים "הלם חשבון עלויות הענן"). ארגונים שאימצו בעבר את פתרון ה-DBaaS שפותח בידי ספקית הענן שלהם מבינים שהאפשרויות הללו לרוב אינן האפשרויות החסכוניות ביותר (או אלו שמציעות את הביצועים הטובים ביותר).

 

"הפתרון של ScyllaDB מתוכנן באופן ייחודי לנצל את חידושי החומרה המתמשכים", הסביר דור לאור, מייסד שותף ומנכ"ל ScyllaDB. "בעוד שבסיסי נתונים NoSQL אחרים מבודדים ביעילות מהחומרה הבסיסית, ScyllaDB מנצלת באופן מלא את החדשנות של המעבדים, הזיכרונות, הרשת והאחסון כדי להוביל למרב הביצועים וכדי להשתמש בפחות תשתית".

 

בסופו של דבר, היעילות של ScyllaDB מביאה לביצועים טובים יותר, פחות צורך בניהול  ועלות בעלות כוללת נמוכה יותר. ScyllaDB מציעה בדרך כלל חיסכון של כ-75% בעלות הבעלות הכוללת, עם קצב העברה גבוה יותר שעומד על כפי 5, ועד פי 20 זמן שיהוי נמוך יותר לעומת בסיסי נתונים כגון Amazon DynamoDB, Google Bigtable ו-Apache Cassandra. יתרה מכך, ScyllaDB מציעה לארגונים את הגמישות להפעיל את בסיסי הנתונים שלהם בספקית הענן המועדפת עליהם – או לבחור באפשרות לפריסה בעננים מרובים, היברידיים או מקומיים.

 

ScyllaDB Summit 2023, שנערך לאחרונה, היה אירוע וירטואלי חינמי שמשך אלפי מקצוענים בתחום בסיסי נתונים, והוא הציג כמה תוצאות מדד חדשות, מקרי שימוש ב-ScyllaDB בחברות Discord, Epic Games, Strava, Sharechat ועוד, וכן שורה של עדכוני מוצרים והכרזות – כולל ScyllaDB Serverless. כעת ניתן לצפות בהרצאות מפתח והרצאות טכנולוגיות לפי דרישה.

 

השנה של ScyllaDB עמדה גם בסימן מגוון של הכרה בתעשייה. מעבר להיבחרה ל- Deloitte Technology Fast 500™, ScyllaDB זכתה גם בתואר "פתרון NoSQL של השנה" על ידי Data Breakthrough, כאחת מ-50 מוצרי תשתית ה-IT הטובים ביותר על ידי G2, ואחת מ-100 חברות ה-SaaS הצומחות ביותר על ידי RedHerring.

 

אודות ScyllaDB

 

ScyllaDB הוא בסיס הנתונים ליישומים עתירי נתונים הדורשים ביצועים גבוהים וזמן שיהוי נמוך. הוא מאפשר לצוותים לרתום את כוח המחשוב ההולך וגובר של התשתיות המודרניות – והוא מבטל חסמים להרחבה ככל שכמות הנתונים גדלה. שלא כמו כל מסד נתונים אחר, ScyllaDB נבנה עם התקדמות ארכיטקטונית עמוקה המאפשרת חוויות יוצאות דופן למשתמשי הקצה בעלויות נמוכות באופן קיצוני. למעלה מ-400 חברות משנות משחק כמו Disney+, Hotstar, Expedia, Discord, Crypto.com, Zillow, סטארבקס, Comcast וסמסונג משתמשות ב-ScyllaDB לאתגרים הקשים ביותר של בסיסי הנתונים. ScyllaDB זמין כתוכנת קוד פתוח בחינם, מוצר ארגוני נתמך במלואו, ושירות מנוהל במלואו על ספקי ענן מרובים. למידע נוסף: ScyllaDB.com

 

קשרי מדיה

 

Wayne Ariola
[email protected]

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

סגור לתגובות על ScyllaDB ממשיכה בצמיחת שיא בתגובה ללחצי עליית עלויות הענן

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן