Orca Security מציעה את הגישה הטובה בשוק לאבטחת יישומים מבוססי ענן, ומתרחבת עם הגנת זמן ריצה מבוססת הסוכנים של ThreatOptix

22 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Orca Security מציעה את הגישה הטובה בשוק לאבטחת יישומים מבוססי ענן, ומתרחבת עם הגנת זמן ריצה מבוססת הסוכנים של ThreatOptix

 

שותפות אסטרטגית עם ThreatOptix, בשיתוף עם SentinelOne, מספקת הגנה ואכיפה בזמן ריצה עבור עומסי עבודה קריטיים למשימה

 

פורטלנד, אורלנדו, 21 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE) :

 

Orca Security, חלוצת אבטחת הענן ללא שימוש בסוכנים, הודיעה כי פלטפורמת Orca Cloud Security תכלול את הגנת זמן הריצה והאכיפה מבוססת הסוכנים של ThreatOptix עבור יישומים מבוססי ענן, כולל מכונות וירטואליות, קונטיינרים ויישומי קוברנטיס. Orca נותרה מחויבת לאבטחת ענן ללא שימוש בסוכנים, והיכולת החדשה הזו מתבססת על ההובלה בתעשייה של Orca באספקת הכיסוי והנראות המקיפים ביותר בתחום מחשוב הענן, והיא מציעה ללקוחות בחירה כיצד הם רוצים לאבטח את היישומים שלהם.

יכולות חדשות של ThreatOptix, שהטכנולוגיה שלה מספקת אבטחת לינוקס מקיפה עם דגש על הגנה על עומסי עבודה בענן, ישפרו את הזיהוי והאכיפה של זמן הריצה בתוך פלטפורמת האבטחה בענן Orca. התכונות החדשות בפלטפורמת Orca יסופקו באמצעות שותפות אסטרטגית עם ThreatOptix, שבה כל פריסות הסוכנים וניהול המדיניות, כמו גם הנתונים, ישולבו במלואם בפלטפורמת Orca וימכרו כפלטפורמה אחת.

 

לצוותי אבטחה יש אתגרים רבים באבטחת עומסי עבודה מודרניים, כולל ניהול נקודות תורפה, ניטור תאימות וזיהוי ומניעה מתקדמים של איומים. Orca התמקדה אך ורק באספקת היכולות הטובות ביותר מסוגה ללא סוכנים כדי להתמודד עם חששות אלו. עם זאת, ישנם יישומים קריטיים למשימה שבהם ארגונים עשויים לדרוש סוכן לצורך הגנה ואכיפה מתקדמות של זמן ריצה.

 

לפי Enterprise Strategy Group*, "טביעת הרגל ההולכת וגוברת של עומסי עבודה מבוססי לינוקס, מופעי מכונות וירטואליות וכן מיכלי יישומים, הפכה לפן בולט יותר של משטח ההתקפה. מכיוון שנכסים אלה הם זמניים, הם לרוב אינם פועלים כאשר מנתחי אבטחה עורכים חקירות. ככזה, נדרשת לכידת פעילות מערכת עם היצע EDR המיועד לעומסי עבודה של לינוקס".

 

"ב-Orca Security, יש לנו משימה לחדש ללא הרף את אבטחת הענן ולדחוף את הגבולות של מה שאפשר להיות השותף המרכזי לאבטחת מכלול סביבות הענן שלך עכשיו ובעתיד", אמר אבי שועה, מנכ"ל ומייסד שותף של Orca Security. "במהלך הרחבת פלטפורמת האבטחה בענן שלנו, אנו משתפים פעולה מבחינה אסטרטגית עם ThreatOptix בשל ההתמקדות העיקרית שלהם באספקת הגנת זמן ריצה ואכיפה עבור יישומים מקוריים בענן."

 

ThreatOptix הוקמה על ידי אהוד ("אודי") שמיר וסאמיט מטה (Sameet Mehta). אודי היה שותף להקמת XDR SentinelOne החלוצה, שבה שימש סאמיט כסמנכ"ל כספים, ולשניהם יחד ניסיון של שנים בהגנת זמן-ריצה על עומסי עבודה.

 

"ב-ThreatOptix התמקדנו בהגנה על עומסי עבודה בענן מההתחלה", אמר אודי שמיר. "פתרונות ה-EDR הקיימים אינם מיועדים למתן מענה לאופי הדינמי והחולף של יישומים מודרניים מבוססי ענן הפועלים על קונטיינרים ו-Kubernetes. השותפות עם Orca, החברה המובילה באבטחת ענן ללא סוכנים, תחזק פתרון חדשני שכבר ייתן מענה טוב יותר למקרי השימוש לפריסת סוכן להגנה על עומסי עבודה בענן".

 

לאחר שילוב כוחות זה, לקוחות Orca Cloud Security Platform יוכלו לפרוס ולנהל באופן מיידי את סוכן ThreatOptix וכן להגדיר מדיניות מממשק המשתמש של Orca. כל טלמטריית זמן הריצה המבוססת על סוכנים תהיה זמינה במלואה בתוך Orca Unified Data Model כדי להבטיח קלות שימוש ותפעול.

 

"שותפויות רבות במערכת של אבטחת סייבר חסרות אסטרטגיית אינטגרציה עמוקה. חיסרון זה מוביל לשילוב לא יעיל וחסר ערך של פתרונות עבור המשתמשים", אמר גיל גרון CPO ומייסד שותף של Orca Security. "אנו מאמינים שהשותפות והאינטגרציה האסטרטגית הזו יהיו טרנספורמטיביות לאבטחת הענן בצורה נבנית במיוחד כדי לספק פתרון חלק שנמכר תחת SKU יחיד. לאחר השילוב, ללקוחות Orca תהיה חוויה חלקה עם הסוכן הפועל בדומה ליכולת מקורית של Orca. הפלטפורמה תתמוך בכל סביבות הענן המאובטחות על ידינו היום, כולל סביבות בפיקוח גבוה כמו FedRAMP."

 

למידע נוסף על האופן שבו Orca מתמקדת באבטחת סביבות ענן והתמודדות עם סיכוני ענן, היכנסו לבלוג של Orca. בנוסף, ארגונים המעוניינים להתנסות בפלטפורמת Orca יכולים להירשם להתנסות בהערכת סיכונים בענן בחינם למשך 30 יום.

 

זמינות

 

הפתרון המשולב יהיה זמין במחצית השנייה של שנת 2023.

 

אודות Orca Security

 

Orca Security היא חלוצה בתחום אבטחת ענן ללא סוכנים, אשר מאות ארגונים ברחבי העולם נותנים בה את אמונם. Orca מאפשרת אבטחת ענן לארגונים העוברים לענן ועוברים סילומיות עם טכנולוגיית ה- SideScanning™המוגנת בפטנט וה- Unified Data Modelשלה. פלטפורמת האבטחה בענן Orca מספקת את הכיסוי והנראות המקיפים ביותר בעולם של כל הסיכונים ברחבי הענן. עם החידושים הראשונים בשוק והמומחיות, פלטפורמת האבטחה בענן של Orca מבטיחה זיהוי מהיר של סיכונים על ידי צוותי אבטחה ומתקנים אותם כדי לשמור על אבטחת העסקים שלהם. חברו את החשבון הראשון שלכם במהירות: https://orca.security או קבלו את הערכת סיכוני הענן החינמית.

 

אודות ThreatOptix

 

ThreatOptix מספקת הגנה חסרת תקדים שנבנתה מהיסוד כדי להגן על לינוקס, באמצעות טכנולוגיה שמקלה על ארגונים גדולים וסוכנויות ממשלתיות לזהות, לסווג ולהפחית איומים ביעילות רבה יותר מכל הצעה אחרת קיימת.

 

* ESG: The Maturation of Cloud Native Security 2021

 

לעיון בגרסת המקור שפה האנגלית ב-   :businesswire.com

https://www.businesswire.com/news/home/20230221005278/en/

 

אנשי קשר:

 

מדיה

 

Emily Townsend
fama PR for Orca Security
[email protected]

Kirtee Londhe Mehta
PR for ThreatOptix, Inc.
[email protected]

 

מקור: Orca Security

 

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Orca Security מציעה את הגישה הטובה בשוק לאבטחת יישומים מבוססי ענן, ומתרחבת עם הגנת זמן ריצה מבוססת הסוכנים של ThreatOptix

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן