השלב הבא בהכנה לבחינת CMA – HOCK international משיקה את שירות הזרמת הווידאו של CMA

19 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

השלב הבא בהכנה לבחינת CMA – HOCK international משיקה את שירות הזרמת הווידאו של CMA

HOCK International יוצרת עידן חדש של הכנה לבחינות CMA עם HOCK stream, הפלטפורמה הראשונה למנויי וידאו CMA.

קולומבוס, אוהיו, 16 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE) :

HOCK stream היא פלטפורמה מבוססת מנוי עם מאות שעות של סרטונים המספקים הסברים מפורטים על כל הנושאים המופיעים בבחינות ה-CMA ופותרים שאלות תרגול. מומחי CMA מקיימים שעות פעילות בזמן אמת מדי שבוע כדי לתמוך במנויים. במחיר של $29 בלבד לחודש, אפשר ליהנות מ-HOCK stream, שהוא כלי לימוד ותוסף במחיר סביר לכל המועמדים לבחינות ה-CMA.

בריאן הוק, נשיא HOCK international, אומר: עד כה, האפשרויות להתכונן למבחני ה-CMA היו דרך לימוד עצמי או בצורה של הצטרפות לשיעורים אישיים. עם זאת, במקרה של לימוד עצמי, לרוב חסרים למועמדים לבחינה קהילה, תמיכה ומוטיבציה להמשיך. גם שיעורים אישיים מחייבים אותך לעקוב אחר לוח הזמנים שלהם ועשויים לספק גישה מוגבלת בזמן בלבד. לכן, בנינו את HOCK stream, פלטפורמת למידה ייחודית המציעה לכל המועמדים קורסי הכנה ל-CMA ברמה עולמית בפורמטים שונים. אנחנו עוזרים למועמדי CMA לעבור את הבחינות שלהם כבר יותר מ-20 שנה, ואני נרגש מהפלטפורמה הלימודית החדשה הזו".

HOCK stream כולל:

  • סרטוני CMA Classroom מוסברים על ידי בריאן הוק
  • קורסים קצרים המתמקדים בנושא אחד ומבהירים את כל הנקודות בו בצורה עמוקה
  • קורסים צעד אחר צעד הכוללים את כל הסילבוס ברמה המפורטת ביותר
  • MCQ והדרכות חיבור
  • טיפים ללימודים
  • שעות פעילות משרד בזמן אמת עם מומחי CMA
  • קהילת למידה מקוונת

סרטונים חדשים מתווספים לספרייה מדי שבוע. סטודנטים יכולים להשתמש בפלייליסטים מאורגנים מראש או לחפש סרטונים ספציפיים לפי חלק בבחינה, קטע, נושא או מגיש. הפלטפורמה זמינה באינטרנט, מערכות הפעלה iOS ו-Android, עם אפשרות באפליקציות לנייד להוריד סרטונים ולצפות במצב לא מקוון.

מועמדים לבחינות CMA שמשתמשים בחומרי לימוד מסורתיים (ספרי לימוד, בנקי מבחנים) מוצאים ש-HOCK stream מועיל ובמחיר סביר מאוד. המנוי מתחיל בתקופת ניסיון חינם למשך שבוע, ולאחר מכן עולה $29 לחודש, עם אפשרות לביטול בכל עת.

אודות Hock international

HOCK international היא אחת הספקיות המובילות של CMA (Certified Management Accountant) של חומרי לימוד לבחינות. HOCK international, שנוסדה בשנת 2000, הציבה לעצמה את המשימה לעזור לאנשי מקצוע עסוקים להתגבר על ספקות עצמיים ולשלוט בסילבוס גדול על ידי מתן תוכנית צעד אחר צעד, חומרים מלאים ותמיכה בלתי מוגבלת כדי לעבור את מבחני ההסמכה שלהם בביטחון ולקדם את הקריירה שלהם.

ראו את גרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:  https://www.businesswire.com/news/home/20230216005764/en/

למידע נוסף וליצירת קשר:

Yulia Hock
[email protected]

מדיה חברתית:

Facebook: https://www.facebook.com/HOCKinternational
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/5090985
YouTube: https://www.youtube.com/@HOCKinternational

 

מקור: HOCK international 53330154

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

סגור לתגובות על השלב הבא בהכנה לבחינת CMA – HOCK international משיקה את שירות הזרמת הווידאו של CMA

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן