איך לשחק במשחקים ברשת ובאמת ליהנות מזה

8 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מחשבים וטכנולוגיה

היום יש הרבה שחקנים שנשאבים לתוך המשחק כאילו הוא חלק מחייהם, כלומר זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהם, בטלפון הוא מציצים במשחק אחרי שהם קיבלו עדכון מהמשחק שעליהם לטפל במשחק, במחשב זה זמין בצורה מהירה, הכל נגיש, הכל מהיר וכולם הפכו להיות תלויים בזה.
צריך להסתכל על הדבר הזה בצורה הנכונה, צריך לפעמים לעשות סטופ והסתכל רגע מהצד ולראות האם אני משחק בצורה שאני רוצה או שאני נשאבתי לזה.
אם זה מרגיש שבמקום ללמוד, אתם משחקים אז יש צריך לראות כיצד אפשר לשנות את המנהג הזה.
אבל אם מסתכלים על זה בצורה קצת שונה, יש הרבה משחקי חינוך למיניהם שדווקא גורמת לשאיבה של השחקן במסך להיות חיובית, אני אסביר.
תארו לכם ילד צעיר שצריך ללמוד חשבון, אבל הדפים בשחור לבן קצת משעממים, קשה לפעמים לתפוס את העין כשמשהו לא מושך את מי שצריך ללמוד, לפעמים חייב ללמוד כמו לפני מבחן וכאן הופך להיות משהו שדווקא כן צריך להיות מעניין.

כאן לדוגמא נכנס הפן החיובי של המשחקים, כאשר מישהו רוצה ללמוד ולהפוך את הלמידה לחוויה חיובית, נכנס כאן דבר חיובי והוא משחקי חשיבה לילדים כלומר במקום שהילד ה'משועמם' שקשה לו להסתכל על הדף ולפתור תרגילים, יש היום המון משחקי חשיבה ולמידה שיכולים לעזור ולתת מענה גם אם הוא זמני לנקודה מסוימת, ככה כולם מנצחים.

חוץ מזה בלי קשה לנושא הלימודי, אתרי משחקים ברשת הם בדרך כלל מציעים את רוב המשחקים באופן שמוצע בחינם וקל מאוד לגשת לאתר ולשחק, זה הופך את חווית המשחק לילד או למבוגר לקלילה וכייפית.

לכן כדאי לחשוב כיצד לקחת את הדברים בצורה שכן מוצאים את הטוב בדבר ואיך ליהנות מכך.

סגור לתגובות על איך לשחק במשחקים ברשת ובאמת ליהנות מזה

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן