Keyron ממנה מנכ"ל חדש

8 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Keyron ממנה מנכ"ל חדש

 

קארל די פרנסיס לוקח את ההגה לידיים בקבוצת המדטק המתמקדת בהיפוך של סוכרת, NASH והשמנת יתר

 

לונדון, 7 בפברואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Keyron, קבוצת הטכנולוגיה הרפואית בהיפוך סוכרת מסוג 2, דהיינו נסיגה לאחור של הסוכרת ומיגורה, דלקת כבד לא-אלכוהולית (NASH) והשמנת יתר באמצעות פלטפורמת מכשור רפואי חדשנית, הודיעה על מינויו של קארל די פרנסיס (Carl D Francis) למנכ"ל.

 

"העלייה המתמשכת בהשמנת יתר, סוכרת וכל צורות מחלות הכבד השומני היא אחד האתגרים הבריאותיים הגדולים ביותר איתם מתמודד העולם כיום. למעשה מיליארדי אנשים מושפעים מכך, והמספרים ממשיכים לעלות במהירות", אמר פרנסיס. "הטכנולוגיה של Keyron היא משנת משחק מוחלטת. טיפול חדשני, לא ניתוחי, המסופק באופן אנדוסקופי והפיך לחלוטין כחלופה לניתוחים בריאטריים דרסטיים, וזה אכן מרגש כפי שזה נשמע. אני ממש גאה ומתכבד להיות חלק מ-Keyron".

 

האגודה האמריקנית לסוכרת קובעת שכיום 37 מיליון אמריקנים סובלים מסוכרת, כאשר 96 מיליון נמצאים במצב קדם סוכרת. הקשר בין השמנת יתר לסוכרת מבוסס היטב, ולפי אטלס 2022, התחזית של הפדרציה העולמית להשמנת יתר שפורסמה לאחרונה, 67% מהנשים ו-51% מהגברים ביבשת אמריקה יחיו עם השמנת יתר (BMI ≥ 30) עד 2030.

 

הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Keyron נועדה להיות פרוצדורה אנדוסקופית מלאה, אמבולטורית המספקת יתרונות מטבוליים זהים או גדולים יותר מזה של ניתוח מעקף קיבה, כולל היפוך של סוכרת סוג 2 והשמנת יתר, כמו גם NASH וכן לייפת בכבד.

 

לאחר מחקרים מוצלחים במכרסמים ב-2019 ומחקרי חזירים ב-2022, הניסויים הראשונים בבני אדם של Keyron מתוכננים להתחיל בתחילת 2024. Keyron שואפת להשיג אישור FDA עד 2028, והשקה בארצות הברית מתוכננת כשוק היעד הראשון. החברה מתכננת כעת גיוס של 15 מיליון דולר בסדרה A.

 

ד"ר גיורגיו קאסטגנטו גיסי, יו"ר Keyron, אמר, "אנו שמחים שקארל יוביל את Keyron כשאנחנו נכנסים לשלב קריטי זה של הפיתוח שלנו. קארל מביא אנרגיה, מיקוד וניסיון ניהולי  בכיר כדי להבטיח שנממש את מלוא הפוטנציאל שלנו. Keyron זכתה תמיד לפרופיל גבוה, עם חברי דירקטוריון ויועצים רפואיים מובילים בעולם, ואנחנו ממשיכים להביא אנשים יוצאי דופן. אנחנו באמת שמחים שהצלחנו למשוך את קארל".

 

פרנסיס היה בעבר מנכ"ל קבוצת הננו-טכנולוגיה המצליחה P2i. במהלך כהונתו הקבוצה גדלה מקומץ עובדים לכדי מובילה גלובלית במרחב הפונקציונלי של ציפוי ננו. לאחרונה הוא היה מנכ"ל קבוצת המדטק Eyoto, הממוקמת בבריטניה, המתמחה בטכנולוגיות מתקדמות בתעשיות האופטיקה ורפואת העיניים. הוא התחיל את הקריירה שלו כרואה חשבון בארצות הברית, הוא חבר ב-Mensa ויש לו תואר ראשון מאוניברסיטת סינסינטי.

 

 

אנשי קשר

לפרטים נוספים אנא צרו קשר עם:

 

*בארה"ב – קרל ד. פרנסיס באמצעות האימייל [email protected] או בטלפון +1 (912) 429-3800

*באירופה – ד"ר ג'ורג'יו קסטנייטו גיסי באמצעות האימייל [email protected] או בטלפון +44 7975 911101

 

אודות KEYRON

 

Keyron היא חברת מכשור רפואי ופלטפורמה טכנולוגית בשלב הקדם קליני, שבסיסה בבריטניה, שמטרתה טיפול יעיל ביותר במחלות מטבוליות. ה-ForePass™‎ המוגן בפטנט של Keyron הוא מכשיר רפואי חדשני שנועד לבטל בבטחה סוכרת מסוג 2, כמו גם NASH והשמנת יתר. החברה כבר הוכיחה היפוך מלא של תנגודת לאינסולין במחקרים בבעלי חיים, ולאחרונה פרסמה את התוצאות ב-The Lancet EBioMedicine. ל- Keyron יש ניסויים קליניים קרובים בדרום אמריקה ומטרתה לבצע ניסויים קליניים נוספים בארצות הברית. המייסדים, המנהלים, היועצים והמשקיעים שלה כוללים כמה מהפרופסורים ומובילי הדעה הידועים והמצוטטים ביותר ברחבי העולם בתחום המחלות המטבוליות. החברה נתמכת על ידי מספר משקיעים מוסדיים מארצות הברית וב-EMEA.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

סגור לתגובות על Keyron ממנה מנכ"ל חדש

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן