במסיבת עיתונאים לקראת הסופר קאפ האיטלקי מחר

18 בינואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

במסיבת עיתונאים לקראת הסופר קאפ האיטלקי מחר

סטפנו פיולי: "כאן כדי לנצח"… סימון אינזאגי: "זה דרבי בגמר"

 

ריאד, ערב הסעודית, 17 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

מסיבת עיתונאים נערכה לקראת הסופר קאפ האיטלקי מחר, בין מילאן לאינטר מילאנו, שיתקיים באצטדיון המלך פהד בריאד בשעה 22:00 (שעון מקומי), שהובא על ידי משרד הספורט הסעודי כחלק מאירועי הספורט בעונה השנייה של דירייה.

 

מסיבת העיתונאים נפתחה על ידי מאמן מילאן סטפנו פיולי ודוידה קלאבריה שהציגו את המשחק הנהדר הזה. המאמן פיולי אמר: "זה משחק חשוב עם גביע על כף המאזניים. המשחקים נגד אינטר בעונות האחרונות תמיד היו קשים ואינטנסיביים. ביום שלפני הגמר, זה לא קל ולא קשה. הם יריב חזק שתמיד היה קשה לנו, גם במשחקים שניצחנו. נצטרך להציג את הביצועים הכי טובים שאפשר".

 

הוא הוסיף: "אני שמח להיות בממלכה לאירוע הזה ומצפה עם הצוות לבלות כאן וליהנות מהאירוח של ערב הסעודית".

 

המאמן פיולי התייחס לשאלה על הביצועים של נבחרת סעודיה בכדורגל ואמר: "ראינו איך הנבחרת הלאומית הסעודית השיגה ניצחון חשוב על ארגנטינה במונדיאל 2022 בקטאר, שקיבל הדים חיוביים ברחבי העולם, ובכך שיקף דימוי ייחודי של נוף הכדורגל בסעודיה".

 

מאמן אינטר מילאנו, סימון אינזאגי, הביע גם הוא את שמחתו להיות בסעודיה לאירוע הזה ואמר: "אנחנו שמחים להיות כאן בריאד, ולראות אוהדים רבים שילבשו חולצות של אינטר מילאנו".

 

בהתייחסו למשחק מחר, אמר אינזאגי: "אנחנו יודעים את החשיבות של המשחק הזה, ויתרה מכך, זה דרבי בגמר. ננסה לשחק משחק נהדר". המאמן המשיך: "זה הגביע הראשון שמוצע העונה ואנחנו רוצים להצליח". כשנשאל מה הוא יראה כמשמעות הזכייה מחר, אמר אינזאגי כי "אני מחשיב את זה כגביע, לא כל הקבוצות מסוגלות להגיע לנקודה הזו".

 

*מקור: AETOSWire

למידע נוסף:

Dany Abadie – Managing Director
[email protected]

מקור: Saudi Arabia Ministry of Sport

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על במסיבת עיתונאים לקראת הסופר קאפ האיטלקי מחר

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן