למדו כיצד להסיר את עצמכם או משתתף אחר מחשבון Apple Card משותף

23 בדצמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רשתות חברתיות

ה-Apple ID מוסר מהקבוצה המשפחתית ולא תהיה לכם גישה לשירותים כלשהם המשותפים על ידי המשפחה, כמו מינוי משפחתי ל-Apple Music או תוכנית אחסון משותפת ב-iCloud. אתם מפסיקים לשתף מיקומים עם בני המשפחה, ומתבצעת הסרה של המכשירים שלכם מהרשימה המשפחתית 'איתור'. אם המשפחה משתפת רכישות מ-iTunes, מ-Apple Books ומה-App Store, אתם מפסיקים לשתף את הרכישות שלכם באופן מיידי ומאבדים גישה לרכישות שנעשו על ידי בני המשפחה האחרים. רכישות שביצעתם בזמן שהייתם חלק מהקבוצה המשפחתית יישארו שלכם. בני משפחה אחרים לא יכולים להשתמש בתוכן שהורדתם מהאוסף שלכם. תוכן שהמשפחה שיתפה איתכם לא יוסר באופן אוטומטי מהמכשיר שלכם. תוכלו לרכוש אותו שוב או להסיר אותו כדי לפנות מקום במכשיר. אם הורדתם אפליקציה מהיסטוריית רכישות של בן משפחה וביצעתם קניות בתוך אפליקציות, יהיה עליכם לרכוש את האפליקציה בעצמכם על מנת לגשת לקניות בתוך אפליקציות. אם המארגן המשפחתי שלכם הגדיר עבורכם חשבון Apple Cash במסגרת Apple Cash למשפחה, החשבון שלכם ייסגר באופן אוטומטי והיתרה שלכם תועבר לחשבון Apple Cash של המארגן המשפחתי. אם אתם מוגדרים כ'מארגן' ואתם מפרקים את הקבוצה המשפחתית, חשבונות Apple Cash Family שהגדרתם עבור בני המשפחה ייסגרו והיתרות שקיימות בהם יועברו לחשבון שלכם. אם יש לכם Apple Watch שנעשה בו שימוש בהגדרות משפחה, לא תוכלו יותר לנהל את ה-Apple Watch הזה. אם אתם משתפים אלבום תמונות, לוח שנה או תזכורות עם בני משפחה, לא תשתפו אותם יותר. אם אתם רוצים להמשיך להשתמש ב'שיתוף משפחתי', אך לא לשתף תכונות מסוימות עם המשפחה, תוכלו במקום זאת לבטל את המינוי לתכונות אלה באפליקציות 'תמונות', 'לוחות שנה' או 'תזכורות' במכשיר או ב-iCloud.com. אם אתם משתמשים ב-Apple Card Family ועוזבים קבוצה של 'שיתוף משפחתי', לא תוסרו באופן אוטומטי מחשבון Apple Card Family. למדו כיצד להסיר את עצמכם או משתתף אחר מחשבון Apple Card משותף.

לא משנה אם החדר שלכם קטן או גדול, מהם ההרגלי השינה שלכם או באיזה גוון אתם אוהבים את המצעים שלכם, דבר אחד בטוח: מיטות זוגיות הן חלק בלתי נפרד מכל חדר מפנק. אם הגעתם לרגע בו הגיע הזמן לבחור מיטה זוגית חדשה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור את מיטת החלומות הזוגית שלכם באיקאה, המקום בו עיצוב, נוחות, איכות ומחירים אטרקטיביים נפגשים. הנה כל מה שכדאי לדעת בדרך לבחירה נבונה של מיטה זוגית מעוצבת ונכונה. מהו גודלה של מיטה זוגית סטנדרטית? גודל מיטה זוגית סטנדרטית באיקאה, או למעשה גודלו של המזרון, הוא באורך של 200 ס"מ וברוחב 140 ס"מ. אלו בהחלט לא הפרופורציות הגדולות ביותר, אך הן לחלוטין מספיקות עבור שני מבוגרים לשינה נוחה ומפנקת. לא בטוחים שהגודל הזה מספק את הצרכים שלכם? לא משנה באיזה מזרון תבחרו, חשוב להבין מבעוד מועד מהו שטח המיטה הכולל שאתם יכולים להרשות לעצמכם – זה שיתאים לפרופורציות של חדר השינה כולו ושל המזרון הנבחר. באופן הגיוני, גודל מיטה זוגית יהיה רחב וגדול יותר מהמזרון ולכן חשוב להתאים אותם זה לזה.

זאת ועוד: מי שרעב באמצע הלילה יכול להזמין ארוחות קלות כמו טאפאס מבתי אוכל ביישוב עצמו. מספרת רחל, "ולשמחתי הגשמנו את זה. יש לנו זוגות שהציעו פה נישואין, אחר כך באו לירח דבש ובהמשך הגיעו לחופשה משפחתית עם הילד. כל התהליך, סגירת המעגל, הוא מאוד מרגש". אם גם אתם חושבים שכבר ראיתם הכל, ואם גם לכם, כשאתם מדמיינים בילוי רומנטי, האסוציאציות שעולות בראש הן בדרך כלל שקיעה, זריחה או כל תאורה רומנטית אחרת בשילוב של יין, אוכל ומוזיקה – כנראה שעדיין לא גונבה לאוזניכם השמועה על "חוגגים אהבה בסטודיו לעץ", סדנאות העץ הזוגיות, שמכניסות קסם אחר לכל מערכת יחסים שמושתתת על אהבה ועל שיתוף. בסדנאות האינטימיות, שמתקיימות בליווי מדריך בסטודיו לעץ שנפתח לפני שנים אחדות במושב חדיד ליד שהם, יוצרים בני הזוג יחד, תוך עבודה משותפת משלב הרעיון והתכנון ולמשך כל הביצוע, ריהוט אסתטי או פרקטי, ועוד קשת אינסופית כמעט של חפצים שניתן לבנות ולגלף מעץ. התהליך שעוברים השניים במהלך הסדנה הוא לא פחות ממדהים, כאשר בסופה, לצד חפץ או רהיט מרהיב שנברא תחת ידיהם, הם יוצאים ממנה מחוברים יותר, קשובים יותר ובעיקר מלאי התלהבות ושופעים רגשות חמים של אהבה. שירותי ליווי

כל זוג מניח את המערכת שלו ואז בן זוג לרגע עומד במערכת של השני. לכל צד יש תפקיד. אחד שמחזיק בקושי ואחד שהולך לטיפול. אחד שנעמד במקום אמא של בן הזוג, ואחד שמחזיק בתפקיד האבא של בת הזוג. בני זוג שמזוהים באופן מגדרי. כמו הבעל עם בן הזוג הקודם של אשתו. או האשה עם אמו של בעלה. אז מה עושים בקונסטלציה משפחתית לזוגות? קודם כל מניחים את התמונה הראשונה – הפתולוגית. כלומר בני הזוג מניחים ייצוגים לעצמם ולבעיה וגם להוריהם או עוד בני משפחה שחשובים במערכת. ומתחיל חיפוש אחר המקור של הבעיה. להגיע לסיפור המקור, למתים ששכחו אותם, לסיפורי הגירה, א או אלימות. שם הריפוי יתרחש. סביב הכאב המקורי שמצאנו. כאשר ניתן מקום ונקבל את הטראומה המקורית היא פחות תנהל את בני הזוג. מאחר וטראומה מנתקת את מה שהיה קודם עם מה שיהיה אחר כך. אנו מבקשים לחבר בין המקום של לפני הטראומה לאחרי. כי לפני הטראומה יש משאבים. אנרגיה חזקה וחיות וכוחות.

סגור לתגובות על למדו כיצד להסיר את עצמכם או משתתף אחר מחשבון Apple Card משותף

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן