מה הופך זוגיות לטנטרית

20 בדצמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אימון אקדמי

מה הופך זוגיות לטנטרית? בזוגיות רגילה כל אחד חיי את חייו. לכל אחד יש תפקיד. בדרך כלל הגבר יוצא לעבודה, האישה נשארת עם הילדים ודואגת לבית. זוגיות מסורתית. הגבר גבר והאישה אישה. זה גם מה שקורה בחיי המין והאהבה. לגבר יש תפקיד של יוזם, מבצע ואחראי הסיפוק המיני. חיי המין תלויים ברצונות ובצרכים שלו ובעצם הוא שולט במעשה האהבה. האישה בדרך כלל עדינה וחיננית ואינה בעלת צורך מיני גבוה. לכן אינה יוזמת או שולטת בצרכיה, עד כדי כך שלרוב לא מגיעה לסיפוק. בזוגיות טנטרית התפקידים משתנים ומתחלפים ואין הבדל בין הגבר והאישה. לפעמים הגבר מנקה את הבית והאישה יוצאת לפרנס. יש תמיכה הדדית אחד בשנייה בלי משחקי אגו ותפקידים. יש פתיחות ללמוד, להתפתח ולחוות דברים חדשים ביחד. האישה היא אלת אהבה אשר מודעת לצרכיה ואחראית לסיפוק המיני שלה. היא משתפת את בן זוגה ברגשותיה וחשקיה בהנאה ודואגת לגוף שלה באהבה רבה. מתוך העונג הרב שמביאה איתה האלה, הגבר מתחזק ומתגבר בו היצר המיני. ביחד הם יוצרים תשוקה וחייתיות, נטולת שיפוטיות ובושה.

הבחירה ה"תבניתית" שנוצרת לעיתים לאנשים, לא תמיד מביאה אותם אל האושר. ישנם אנשים שחוזרים על אותן בחירות, כלומר בוחרים בבני זוג דומים לבני הזוג הקודמים שלהם, ולמעשה נתקלים שוב ושוב באותה הבעיה. אנו – באוראל שופן מבינים את הקושי בבחירת בן זוג נכון, ולכן יצרנו שאלון זוגיות שעוזר להבין לעומק את הרצונות שלנו, וכמו כן את המציאות בה אנו חיים, ומכאן עוזר לנו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, ולהבין מיהו בן הזוג הרצוי אותו אנו מחפשים. הרבה לקוחות פונים אלינו וטוענים שלמרות שהם מאוד רוצים להיות בזוגיות, משהו עוצר בעדם, וזה הרצון לעצמאות, איזור הנוחות, כל אחד מעדיף את מה שהוא רגיל אליו, כאשר אתה חי לבד אין דעות נוספות מלבד שלך, לא צריך להתחשב, לא להתחשבן והכל הולך בדרך שלך. שאל אותי פעם ד' – לקוח יקר שכבר שנים בזוגיות אם תהיתם 🙂 – מובן שלא! לכל סיר יש מכסה, זו אמנם קלישאה אבל זו האמת, כאשר אנו יודעים מה אנו מחפשים (איזה סוג של בן זוג, מהן הדרישות שלי, מהן הבחירות שלי, ומה באמת חשוב עבורי, מתוך מקום של מודעות) אז אנחנו פועלים ממקום אמיתי ומגיעים לתוצאות הרבה יותר טובות, ו…

הגעתי לקורס פרואקטיב וגם לקורס ליצירת זוגיות, על מנת למצוא זוגיות ואת ייעודי בחיים מאחר והרגשתי שאני לא מגשימה את עצמי במלוא הפוטנציאל. במהלך הקורס ותוך כדי עבודה עם עצמי, יחד עם התמיכה והעזרה המדהימה שסיפקו חברי הקבוצה, המלווים ודן, הרגשתי, ועודני מרגישה, את עצמי נהיית יותר שלמה עם מי שאני ועם מה שיש לי להציע. שבוע-שבועיים בערך אחרי סדנת הזוגיות, הכרתי במקרה את בן זוגי. אני יכולה להגיד בלב שלם, מצחיק כי אמרתי לו את זה אתמול, שבלי הקורס והתהליך שעברתי, לא הייתי נותנת לו בכלל הזדמנות והוא כנראה גם לא היה רואה אותי. אם אתה לא פתוח לקבל מהיקום את מה שיש ליקום הזה להעניק לנו, אתה פשוט לא תראה את המתנות הללו מולך. אין לי ספק שזכיתי, מעבר לכך שזכיתי לקבל את חיי בחזרה, זכיתי בהערכה, הוקרה וחמלה אדירה כלפי עצמי וכתוצאה נכנס בן זוגי לחיי שמוקיר ומעריך אותי, מכבד ומתחשב ומעניק לי את כל מה שחלמתי שיהיה לי. זה ממש לראות לנגד עיניי את החלומות שלי קורמים עור וגידים. אז תודה לך על הליווי, ההדרכה והחיזוקים ובעיקר תודה שהחלטת לחלוק איתנו את המתנה הזאת.נערות ליווי

זה לא משנה מה מביא אתכם לחשוב על טיפול זוגי, כי מה שבטוח זה שטיפול כזה יוכל לעזור לכם בצורה משמעותית ביותר ולכן כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. טיפולים זוגיים הכוללים מבחן זוגיות – האם הם יקרים? אתם נמצאים היום בלב ליבו של משבר חמור בזוגיות? אבטלה? בגידה? אתם רואים את הסוף ובכל בוקר נשבעים לעצמכם להתחיל מחדש וזה לא ממש עובד? אם כך, עכשיו זה הזמן להתמודד עם הדברים. חשוב להבין: זוגות שמנסים להתעלם מהבעיה או להפנות את הראש לצד השני בסופו של דבר, כמעט תמיד, נפרדים. בעיות בזוגיות הן כמו סוג של כדור שלג, כי אם לא מטפלים בהן הן רק הולכות ומחמירות. לכן חשוב לתת את האפשרות למטפל זוגי לעזור לכם, גם אם זה לא מאוד זול. זה ברור מדוע אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם הטיפול הזוגי, אך להסתכל על המחיר כשיקול זה לא תמיד נכון. הרי אם הייתם זקוקים לטיפול רפואי הייתם חוסכים אותו מעצמכם? התשובה היא כמובן לא. לכן, גם כאשר אתם חושבים על טיפול זוגי, זה טוב ויפה לרצות לדעת כמה זה עולה, אך זה לא משהו שכדאי שתוותרו עליו.

חשוב לזכור שזה בסדר להתווכח ולא תמיד להסכים על הכל. זוגיות טובה צריכה לכלול הבנה הדדית, הכלה של הדברים ותמיכה זה בזו – גם בזמן וויכוח. כולנו מחפשים את האדם שיכיל אותנו ויהיה חלק מאיתנו, אז גם כשאתם לא מסכימים – תתמכו בבני או בנות זוגכם ובהחלטות שהם מקבלים, כמו שאתם הייתם רוצים שהם יתנהגו כלפיכם. אל תתנו לאף גורם חיצוני להכתיב את קצב ההתקדמות של הקשר שלכם, ותתחשבו ברצונות ובצרכים אחד של השני או השנייה. אם אחד מכם לא מסכים למגע פיזי כלשהו, בן הזוג השני חייב להכיל אותו ולקבל את דעתו. תקחו הכל בקצב שלכם, תדברו על הדברים ותקחו כמה זמן שאתם צריכים. אמנם בן או בת זוגכם מהווים חלק משמעותי מאוד מהחיים שלכם, אך חשוב לפעמים להקדיש זמן לעצמכם ולתחביבים שלכם. עליכם לשמור על איזון בין החיים הפרטיים שלכם לזוגיות שלכם, ולא להזניח דברים שאתם אוהבים ותוכניות לעתיד בשביל הקשר. בנוסף, תקדישו זמן לחברים שלכם ולבילויים עם המשפחה שלכם. ברגע שתצליחו לאזן את החיים שלכם בצורה כזו, הקשר יהיה הרבה יותר גמיש, פתוח ומקבל.

סגור לתגובות על מה הופך זוגיות לטנטרית

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן