חשוב לשמור את האקדח האישי בכספת ביתית המיועדת לכך

18 באוקטובר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

חלק גדול מהיותך בעל אקדח אחראי הוא שמירה על בטיחות הנשק שלך. אקדחים, במיוחד, יכולים להיות קטלניים מאוד בידיים הלא נכונות. במאמר זה, נסקור כמה טיפים לאבטחת אקדח.

אבטחת אקדח וכספות לאקדח

דבר ראשון, תרצה כספת ביתית לאקדח לאקדח שלך שתאזן את הצורך שלך באבטחה, עם הצורך לשלוף במהירות את הנשק במצבי חירום. כספות אקדח ביומטריים מצוינים למטרה זו. אחסון אקדח בודד, אתה יכול פשוט להשתמש בטביעות האצבעות שלך כדי לפתוח את הכספת ולהחזיק את האקדח שלך ביד תוך שניות. כמובן, ביומטרי לא מתאים לכולם. מנעולים משולבים, אלקטרוניים ומפתחות כולם פועלים היטב גם כן, גם אם הם לוקחים כמה שניות נוספות לפעול. כספות מהירות הן אפשרות אחת, עם זאת, אם יש לך כלי נשק מלבד אקדחים, אתה יכול לשקול כספת לנשק ארוך גדולה. כספת מתחת למיטה יכולה לאחסן כמה אקדחים ורובים. ארון נשק יכול להכיל ארסנל קטן. בהתאם לצרכים שלך, קיימות אפשרויות רבות ושונות. אם כל מה שיש לך הוא אקדח אחד או שניים, ההימור הטוב ביותר שלך אולי משהו כמו כספת האבטחה הביתית של TheTracker. זה בטוח יותר מרוב כספות הנשק ויש לו מקום נוסף.

אחסון נשק ותחמושת

רוב ארגוני הבטיחות בנשק ביתי מייעצים לשמור את התחמושת שלך במקום נעול בנפרד מהנשק שלך. זה לא מחויב בהחלט על פי חוק, אם כי מדינות כמו קליפורניה כן דורשות לשמור על כלי ירייה ללא טעינה (אמצעי זהירות הגיוני נוסף). שמירה על התחמושת נפרדת מכלי ירייה אכן מהווה אתגר במצבי חירום, וזו הסיבה שחלק מבעלי הנשק עלולים לשנוא לעשות זאת, אבל זה מקשה הרבה יותר על ילד או פושע לשים את ידיהם על נשק טעון. בסופו של דבר, זו החלטה אישית אם להפריד בין רובים ותחמושת. גם אם תחליט לאחסן את הנשק שלך עם כמה מגזינים, עדיף לשמור את עיקר התחמושת שלך במקום אחר. בשריפה, התחמושת שבכספת שלך עלולה להתחמם יתר על המידה ולרסס אבקה לכל עבר, ולגרור את הנשק שלך. זה יכול לקרות גם אם התחמושת נמצאת בכספת אש, אם האש לא נכבית במהירות מספקת.
למה חשוב אבטחת אקדח?
ראשית – רובים יקרים, ואתה לא רוצה שיגנבו אותם. שנית, רובים גנובים בידיים הלא נכונות עלולים לגרום לטרגדיה. הסיבה הבולטת יותר עבור בעלי נשק רבים היא ילדים. ילדים סקרנים, לא מפגינים שיקול דעת גדול, ולעתים קרובות יודעים הרבה יותר ממה שאתה חושב שהם יודעים. גם אם נשק מוסתר היטב, ילד עדיין עלול לגלות. יש רק כל כך הרבה מקומות מסתור בבית ממוצע, אחרי הכל. כספת לאקדח היא אמצעי זהירות נבון כדי להבטיח שהנשק שבו אתה משתמש כדי להגן על המשפחה שלך לא יסכן את ביטחונם.

רוב פליטות הכדור מתרחשות בעת פריקה ובדיקה של נשק. אם של איש הביטחון בתחילתה או בסופה של המשמרת או המבקר נושא הנשק, המונחה לפרוק את נישקו בכניסה למתקן.

עמדות לפריקת נשק במקומות רבים הנן עמדות מאולתרות, אשר אינן מקנות לבודק את הביטחון הנדרש במקרה בו אכן תפלט ירייה. ניתן למנוע תאונות נוספות וניתן לשפר את רמת הבטיחות בעת ביצוע שלב רגיש זה.

עמדת פריקה לאקדח המיועדת לאפשר ביצוע פריקה או בדיקה של כלי נשק.

העמדה מיועדת להצבה בכל מקום ציבורי בו נדרש מחזיק נשק לבצע פריקה ו/או בדיקת הנשק לצורך מסירה, ניקוי או טיפול בנשק.

סגור לתגובות על חשוב לשמור את האקדח האישי בכספת ביתית המיועדת לכך

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן