חברות שילוח בינלאומי

10 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מעבר דירה

בין אם אתם מבצעים תהליך של ייבוא אישי, ובין אם אתם מעוניינים להעתיק את מקום המגורים שלכם למדינה אחרת, מה שמכונה "רילוקיישן", סביר להניח שיש לכם הרבה בלבול ביחס למה שאתם עומדים לעבור.

מדובר על תהליכים מורכבים מבחינה לוגיסטית, הכרוכים בהוצאות רבות, ואילולא השקעה במחשבה על הפרטים, אתם עלולים גם לאבד זמן יקר, אבל גם להוציא כסף מיותר. אז על מנת לעבור את ההליכים הללו בשלום, מומלץ במיוחד לפנות לחברות ייעודית המומחיות בתחומים אלה- חברות שילוח בינלאומי.
חברות שילוח בינלאומי
חברות שילוח בינלאומי, מתעסקות בהעברה של חפצים ממדינה אחת למדינה אחרת, באמצעים שונים, כמו שילוח אווירי, שילוח ימי ועוד, כאשר מדובר על ביצוע של ייבוא אישי- העברת חפצים ממדינה אחת למדינה אחרת, או העתקת מקום המגורים. חברות שילוח בינלאומי מבצעות מספר של דברים, המקלים עלינו בכל התהליך, מורכב ככל שיהיה.
ראשית, חברות שילוח בינלאומי לומדות ומכירות את הצרכים שלנו. אז נשאלים שאלות חשובות במיוחד כמו מה מטרת ביצוע ההעברה? אילו חפצים ופריטים אנו נדרשים להעביר? באם מדובר על ייבוא אישי, יכול להיות שיהיה מדובר בבגדים, רכבים, חפצי אומנות ופריטים מגדלים שונים. באם מדובר על העתקת מקום המגורים סביר להניח שנמצא פריטים המאפיינים את הבית, כמו מיטות, ארונות, מטבח, חדרי ילדים, וחפצים מסוגים שונים. הבנת הצרכים חשובה והכרחית משום שאז, חברות שילוח בינלאומי, יודעות לספק את המענה המתאים ביותר עבורן.

בהרבה מקרים, שילוח אווירי יהיה יעיל יותר עבור החפצים, ובמקרים אחרים דווקא שילוח ימי יהיה יעיל יותר. הכול, כמובן תלוי בסוג החפץ ובייעודו.
ומה אם יש לכם זמן להעביר עד התאריך המיוחל להעברה?
מחסנים להשכרה יכולים להיות פיתרון מצוין, במקרים בהם אנו כבר צריכים להעביר את החפצים למקום אחר, אולם עדיין לא הגיעה מועד השילוח. מחסנים להשכרה, כשמם כן הם- מחסנים המיועדים להשכרה לפרק זמן מסוים. הם באים בגדלים שונים ובתנאי אקלים שונים המטיבים עם כל סוגי החפצים שיש לכם. בנוסף, מחסנים להשכרה יציעו שטחי אחסון מגוונים ושירות של אבטחה 24 שעות, 7 ימים בשבוע, על מנת לשמור על החפצים שלכם ולוודא כי לא יקרה להם דבר.
רגע.. אבל מה עם כל הבירוקרטיה?
תהליך ביצוע ייבוא אישי, או "רילוקיישן", כרוך בבירוקרטיה רבה. החל מהשגת אישורים, וכלה במילוי טפסים ומסמכים. חברות שילוח בינלאומי, יטפלו עבורכם בכל הבירוקרטיה הנדרשת, בין אם זה השגת האישורים וההיתרים הנדרשים, וכמו גם תיווך של עמיל מכס, אשר ידאג לייצג אתכם במידת הצורך מול הרשויות במדינות השונות.
חשוב לציין שמדובר בתהליכים מורכבים מבחינה לוגיסטית, הכוללים חשיבה מרובה על פרטים רבים. על מנת לעבור את התהליכים הללו בשלום, ובצורה הטובה ביותר, מומלץ לפנות לחברת שילוח בינלאומי. בכך תוכלו להיות רגועים ובטוחים, שאף בירוקרטיה, או רשויות במדינות השונות, לא ימנעו מכם להעביר את החפצים שאתם רוצים.

סגור לתגובות על חברות שילוח בינלאומי

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן