3 סימנים שאתם צריכים להתחדש במערכות ישיבה מתקדמות

26 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

כשאתם שוקלים את דרכו של עיצוב הסלון שלכם, אך לא יודעים להצביע מה חסר בו, ייתכן כי התשובה היא מערכות ישיבה שמתאימות לעיצוב שלו. כיצד תדעו שכך הדבר? יש 3 סימנים שמאד כדאי להכיר. 2 מהם עוסקים בעיצוב ואחד מהם עוסק בבטיחות בישיבה. את שלושתם כדאי לדעת ולהכיר על בורים.

אפקט ערסל? יש להחליף מיד מערכת ישיבה

הספה שוקעת עמוק? הכורסא גורמת לכם לשבת נמוך כמו שלא ישבתם מעולם? זה אפקט ערסל וזו סכנה גם לגב, גם לאגן וגם לישבן שלכם, עם נזקים אדירים לעמוד השדרה! תחליפו מיד מערכת ישיבה אם זה המצב בסלון שלכם. כל היושב על מערכת ישיבה מסוג כזה מסתכן בנפשו, ואנו לא מגזימים. אנשים שחשבו שהם "יסחבו" עם מערכות ישיבה מסוג כזה מוצאים את עצמם במשך שנים, ועד ימינו אנו, מטופלים על ידי אורטופדים ופיזיוטרפיסטים ומנסים להחזיר לעצמם את היציבות. אנשים חכמים לא נכנסים לפינה שאנשים פיקחים יודעים לצאת ממנה. לכן, אם המערכת שוקעת עמוק, אל תהססו לקנות חדשה.

דיסוננס צורני וגוני

הסלון שלכם חום עץ, כולל צבע פרופילי החלון וכמובן אריחי הריצוף, אך הספות כחולות ולבנות? אלה שילובים לא מתאימים. כאשר הבית מודרני לבן אך הספות חומות ניתן לפרש את זה כעיצוב פרובנס אבל זה צריך להיות עקבי לאורך כל הבית. במקרה ההפוך, בו הבית עתיק עץ והספה לבנה או כחולה מודרנית השילוב בוודאות לא יתאים. אם תכננתם לקנות את זה, אל תקנו, ואם זה עומד בביתכם שנים, בדקו את מצב המערכת. אם היא פגומה, שוקעת או סובלת מאפקט ערסל – גשו מיד להחליף ולשדרג אל מערכות ישיבה מתקדמות.

דיסוננס בין ממדי החדר למערכת

אם החדר קטן אך מערכת ישיבה שממוקמת בו משדרת רוחב ומידות גדולות, ואם החדר ענק והמערכת משדרת דקות ומידות קטנות, אלו שילובים שאינם מתאימים. מומלץ להחליף מערכות ישיבה במקרה כזה.

ניקולטי – כל מה שאתם צריכים בשביל מערכת ישיבה מתקדמת

אם אתם סבורים כי הגיעה העת להחליף מערכות ישיבה, גשו לנציגים של ניקולטי. בחברה תוכלו להיחשף למגוון רחב של מערכות ישיבה לסלון, מעוצבות בדרכים שונות ועל בסיס חומרי ייצור שונים. בחברת ניקולטי תוכלו למצוא מערכות ישיבה מתקדמות בהתאמה אישית לצרכי הישיבה וההתנהלות שלכם.

 

סגור לתגובות על 3 סימנים שאתם צריכים להתחדש במערכות ישיבה מתקדמות

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן