דיקור סיני לטיפול באסתמה

15 במאי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואה

אסתמה היא קצרת נשימה, מחלה ריאתית כרונית-חסימתית-התקפית אשר מושפעת מאלרגיות אשר כלשהי אשר האדם חשוף לה. בדרך כלל, חולי אסתמה סובלים מקוצר נשימה, שיעולים כרוניים, נשימה כבדה עם "צפצופים" וסיבולת נמוכה של לב ריאה.

על פי הערכות אחרונות בעולם הרפואי אסתמה תוקפת כ – 12% מאוכלוסיית הילדים וכ- 7% מאוכלוסיית המבוגרים.

דיקור סיני לטיפול באסתמה

חולי אסתמה חשופים מידי יום להתקפי אסתמה בדרגות שונות, שיעול טורדני, מועקה משמעותית בחזה וריבוי בהוצאת ליחה. טיפול באמצעות דיקור סיני יכול להוביל להקלה באסתמה ויכול לעזור לך להתגבר על המחלה ללא שימוש בחומרים כימיים כדוגמת אינהלציות וסטרואידים אשר נפוצים ברפואה הקונבנציונלית.

דיקור סיני בחיפה כדרך לטיפול באסתמה הוא טיפול טבעי, ללא תופעות וחומרים כימיים אשר בטוח ב – 100%, במיוחד בעת טיפול בתינוקות, ילדים ומתבגרים אשר סובלים מהמחלה. אחוזי ההצלחה של טיפול באמצעות דיקור סיני באסתמה עומד על יותר מ – 80% בחישוב כללי.

לפרטים נוספים על רפואה סינית בחיפה (דיקור, שיאצו, מוקסה וכדומה) ניתן להכנס לאתר של ריפוי במגע ולקבל ייעוץ אמיתי, נכון ומותאם אישית לבעיה שלך.

סגור לתגובות על דיקור סיני לטיפול באסתמה

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן