כל מה שאת צריכה לדעת על החלפת שתלים לקטנים יותר

4 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ניתוחים פלסטיים

באילו מקרים יש יתרון להחלפת שתלים בחזה לשתלים קטנים יותר?

אחד הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם כולו, הוא ניתוח הגדלת חזה. את הניתוח מבצעים בטכניקות שונות בהתאם למבנה גופה של האישה והתוצאה המבוקשת, אך ברוב הטכניקות עושים שימוש בשתלים. במקרים מסוימים יש צורך להחליף את השתלים ואז נדרש הליך ניתוחי נוסף.

באילו מקרים כדאי להחליף שתלים?

את כלל המקרים ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה היא החלפת שתלים בנשים שעברו את הניתוח לפני יותר מעשר שנים ומעוניינות לשדרג לשתלים חדשים ומתקדמים יותר, הן עקב דליפה והן עקב איכות השתלים. הקבוצה השנייה אלו נשים המעוניינות להחליף לשתלים קטנים יותר מאלו שהושתלו אצלן במקור ויכולות להיות לכך מספר סיבות.

הסיבה הראשונה היא כמובן חרטה. למרות כל הסימולציות הממוחשבות וההסברים של הכירורגים הפלסטיים, לא תמיד ניתן לחזות כיצד יראה החזה החדש ויש נשים המתחרטות על גודל השתלים שהן בחרו ומרגישות שהמראה לא טבעי. במקרה כזה אפשר להחליף לשתלים קטנים יותר. סיבה נוספת היא כאשר השתלים גורמים לכאבי גב ולחוסר נוחות כללית. הסיבה השלישית היא כאשר במהלך השנים לאחר הניתוח, הגוף עובר שינויים המשפיעים על מראה החזה ומשנים את זקיפותו, ואז כאשר מעוניינים לבצע הרמת חזה, ניתן לנצל את הניתוח לצורך החלפת שתלים לקטנים יותר ועיצוב מחדש של החזה.

מלבד שתי הקבוצות שהוזכרו קודם, יש קבוצה נוספת והיא כבר חורגת מהנסיבות האסתטיות. מדובר בנשים שמסיבה זו או אחרת, השתלים נקרעו ויש דליפה של חומר השתל לתוך חלל החזה, או שיש תגובה דלקתית סביב השתל שאינה מגיבה לטיפול תרופתי.

החלפה לשתלים קטנים יותר צריכה להיעשות רק לאחר ייעוץ מקצועי אצל רופא פלסטי מומחה, שיבדוק את מצב השדיים וישלח את המטופלת לבדיקות המתאימות לפני ההפניה לניתוח חוזר.

סגור לתגובות על כל מה שאת צריכה לדעת על החלפת שתלים לקטנים יותר

מאת:

פרסם באתר כ - 17 מאמרים.

.

דילוג לתוכן