ארגון טיול לוארשה

27 בדצמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מסעות אישיים

בואו לטוס לוארשה עם חברת תיירות מנוסה אשר תדאג לכל הלוגיסטיקה בטיול, טיסות, אכסניות ומלונות, וטיולים על אדמת בירת פולין. אקדמי טרוול
תיקח אתכם ליעדים מרכזיים בבירה, ותספק טיול על פי דרישה לקבוצות שונות: וועדי עובדים, סטודנטים וקבוצות מאורגנות, לרבות טיולי משפחות.

פרה-ארגון הטיול

אנו נצטייד בכרטיסי טיסה בטיסה זולה וחסכנית, ונדאג להסדרת בית המלון או האכסניה. האסטרטגיה שלנו היא מחירים זולים מבלי לוותר על איכות. הטיול יתבצע על בסיס טיסות ומלונות איכותיים במחירים זולים במיוחד. ההוזלה במחיר תנבע מהתזמון של ההזמנה, שתתבצע מוקדם יחסית לתאריך (זה המקום לציין שלא ניתן לבטל בסמוך למועד הנסיעה עצמו), ומהתבססות על טיסות לואו קוסט איכותיות.

ביקור בוארשה

בבירת פולין אנו נבקר באתרים שונים, חלקם קשורים למורשת ישראל והיהדות וחלקם אתרים העוסקים בהיסטוריה ובהוואי הפולניים. מהאתרים המרכזיים בבירת פולין: כיכר אומשלג-פלאץ בקצה גטו ורשה, ממנה נשלחו יהודים למחנות. ממנה נמשיך לשרידי הגטו ונבקר בבתים ואתרים עם תיעודים של הניצולים והגיבורים של הגטו, בניהם מרדכי אנילביץ'. בנוסף, אנו נבקר בארמונות המפורסמים של העיר, ונצפה על ארמון הנשיאות וממולו על הטירה של הגרף פוטוצקי בעיר ורשה, שם שוכן כיום משרד התרבות ומשרד המורשת הארצי של פולין (לידיעה, לגרף פוטוצקי – אחוזה נוספת בעיר לאנצוט שבגליציה).

ביקורים ביעדים סמוכים לוורשה

ניתן לשלב טיול ללודז', מרכז יהודי חשוב בעבר, שרבים ממנו מסרו את נפשם בשואת יהודי אירופה. שם, ניתן לבקר בבית העלמין ובקיר המוות, בו ניתן למצוא עדיין בורות חפורים שלא כוסו. אתר נוסף הוא אנדרטת הלב השבור, שהוקם לזכר הילדים שנשלחו למחנה הריכוז בלודז'. האנדרטה היא בצורת לב שבור ומתוכו נראים פסלים של ילדים מהלכים כשהם ערומים לגמרי, בתנוחה של עמידה בתור.

יציאה ליעדים נוספים

יעדים נוספים ומרוחקים יותר הם האטרקציות ההיסטוריות של העיר קראקוב, המשלבת אתרי מורשת יהודיים ופולנים, וכמוה, גם לנסוע 3 שעות לכיוון דרום ולבקר בטיקוצ'ין, טרבלינקה ומיידנק, שם ניתן למצוא תיעודים היסטוריים רבים על הקהילות היהודיות הגדולות, לבקר בבתי כנסת משוחזרים ובאתרים שונים בהם נספו הקהילות הגדולות.

למעוניינים במידע נוסף על טיולים מאורגנים לוורשה לכל הקבוצות, פנו אלינו!

סגור לתגובות על ארגון טיול לוארשה

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן