גם לילד שלכם מגיע לקבל תחליף לריטלין

6 בדצמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית ומשפחה אחר

אם כהורים היו אומרים לכם שתוכלו לטפל בהפרעת הקשב והריכוז של ילדכם בדרך טבעית, הייתם עושים זאת? הורים יקרים, אתם לא לבד. לאורך השנים נשמעו עוד ועוד קולות המתנגדים נחרצות לכדורי הריטלין, ולא במקרה. כעת, יש לכם את האפשרות להעניק לילדים שאובחנו כסובלים מהפרעת הקשב והריכוז תחליף לריטלין.

 

קלות בלתי נתפסת בה נותנים לילדים כדורים

לא במקרה עולה הצורך של המון הורים להעניק לילדיהם תחליף לריטלין. המציאות כיום היא שהמרשם הניתן לילדים נרשם בקלות יתרה. באם והיה מדובר על תרופה שאין לה תופעות לוואי והיא רק מטיבה עם הילדים, עוד היה ניתן לקבל זאת על הדעת. בפועל, הילדים הנוטלים את הכדור על בסיס יום יומי, מדווחים על תופעות לוואי שונות וחמורות: החל מחוסר תיאבון שלא אחת גורם לילדים לא להכניס דבר לפה לאורך שעות רבות, דרך רעידות בגוף ועד תחושת אפתיות המלווה אותם לאורך כל היום.

 

מעוניינים לקרוא מאמר המדבר על נזקים של כדורים? לחצו על הלינק המצורף

 

מדוע טיפול טבעי הינו הפתרון המתאים?

תחליף לריטלין בדמות טיפול טבעי הוא כל מה שתוכלו לבקש עבור הילד שלכם. היכולת להקשיב ולהתרכז היא יכולת קיימת שרק צריך לעורר אותה. נטילת כדור אינה חוויה נעימה, בטח לא כשמדובר על כדור יום יומי שדרכו לומדים הילדים כי התנהגותם הטובה תלויה רק בו. הטיפול הטבעי יותאם לילדכם על פי האישיות שלו והקווים לדמותו. עושים דרך משמעותית שתשפיע על הילדים לטווח הארוך!

תחליף טבעי לכדור הריטלין

תחליף לריטלין המוצע לילדכם הוא תחליף טבעי – תחליף שבזכותו ילדכם לא צריכים לסבול מתופעות לוואי ובטוח שלא להתחיל את יומם עם נטילת כדור. ילד שנוטל בכל בוקר כדור מקבל את התחושה כי הוא אינו יכול לתפקד בכוחות עצמו, אינו יכול להיות ילד טוב בזכות עצמו ואינו יכול להקשיב ולהתרכז בזכות עצמו – אלא רק בחסות הכדור. התחליף המוצע לילדכם לא כולל כדורים, אלא דרך ארוכה ומשמעותית המבוססת על טיפול הוליסטי- התנהגותי. במקום לתת לכדור לשלוט בילדכם, למה שלא תלמדו את ילדכם איך לשלוט ביכולות הריכוז וההקשבה שלו?

סגור לתגובות על גם לילד שלכם מגיע לקבל תחליף לריטלין

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן