למה כדאי לקנות שרת וירטואלי VPS לאתר?

23 ביולי 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

צמד המילים שרת וירטואלי הפכו להיות נפוצות ופופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה, בשל כניסתם של שרתים וירטואלים לגזרה העסקית והשינויים שהם הצליחו לחולל בתחומים וענפים רבים ושונים.

בין אם יצא לכם לשמוע בעבר של שרתים וירטואלים ובין אם לא, כדאי לכם להכיר אותם ולדעת מה ביכולתם לעשות למענכם, כדי שהסביבה הטכנולוגית שאתם משתמשים בה תהיה הרבה יותר נוחה ויעילה עבורכם, בין אם המטרות שלכם הן עסקיות או אחרות.

סוף עידן השרתים הפיזיים

גם היום, למרות שישנו שרת וירטואלי שיכול לשמש את כולנו, עדיין אפשר לראות את השרת הפיזי- אותה קופסא מכוערת שתמיד נמצאת בקצה החדר. השרת הזה אומנם יעיל אך יש לו חסרונות רבים. נתחיל מכך שהוא מחייב חיבור למחשבים בסביבת העבודה, ובדרך כלל החיבור מתבצע בעזרת כבלים שמפריעים וגם פוגעים באסתטיקה ותחושת הסדר והניקיון במקום.

דבר נוסף שדוחף הצידה את השרת הפיזי בעידן של שרת וירטואלי הוא העובדה שהוא אינו מציע גמישות מבחינת השטח הנחוץ לנו. כאשר צריך שרת גדול וחזק יותר או לחילופין כאשר אפשר להסתפק בשרת קטן יותר, צריך לעשות החלפה פיזית של השרת הקיים.

שרתים וירטואליים חוסכים מאתנו את אי הסדר כיוון שהם אינם מחוברים פיזית למחשבים ובו זמנית הם גם מציעים לנו גמישות רבה. תוך זמן קצר אנו יכולים להגדיל או להקטין את השרת לפי צרכינו.

חיסכון משמעותי בכסף

בעזרת שרתים וירטואליים אפשר גם לחסוך לא מעט כסף. החיסכון הזה בא לידי ביטוי בשני מישורים. המישור הראשון הוא זה שהתייחסנו אליו קודם לכן- ניתן לבצע שינויים במהירות ומבלי שיש צורך לקנות שרתים חדשים חלופיים.

המישור השני בהקשר של חיסכון כלכלי הוא החיסכון באנרגיה. כידוע, שרת פיזי מופעל בעזרת חשמל, וכל זמן שאנחנו זקוקים לו אנחנו מנצלים אנרגיה. שרתים וירטואלים יכולים לספק לרבים מאתנו את מה שאנו צריכים כך שמקום אחד (חוות השרתים) הוא זה שמנצל את האנרגיה.

אם כן, אפשר לראות שהשרת הוירטואלי מציע סביבת עבודה שהיא לא רק נוחה וחסכונית יותר, כי אם גם ידידותית יותר לסביבה.

חיסכון בזמן

ואחרון אך לא פחות חשוב, הוא החיסכון בזמן. כל אחד יכול לעבור לשרת וירטואלי בקלות, וניתן להתאים ולעדכן את השרתים תוך זמן קצר.

אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לשדרג את הסביבה הטכנולוגית שבה אתם עובדים ולעבור לשרתים וירטואלים שיספקו לכם סביבת עבודה נוחה יותר, יעילה והרבה יותר חסכונית.

סגור לתגובות על למה כדאי לקנות שרת וירטואלי VPS לאתר?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן