יום לפני מבחן: כך תתכוננו על הצד הטוב ביותר

7 בספטמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה לימודים

אז אולי אם תלמדו קורס השקעות נדל"ן באינטרנט לא תיבחנו במבחנים עיוניים גדולים, אך ישנן לא מעט תכניות לימודים אחרות המבוססות בין היתר על מבחנים שעל הסטודנטים לעבור. לא משנה מה בחרתם ללמוד, הרי שהכללים להצלחה הם משותפים לכל תחום – החל מלימודי משפטים, דרך קורס נדל"ן ועד מבחן תיאוריה בנהיגה. איך מתכוננים למבחן על הצד הטוב ביותר? כך תעשו זאת.

 

לומדים עד הצהריים. ביתר היום? נחים

לא משנה אם אתם עומדים לקראת מבחן בעל פה על קורס השקעות נדל"ן שעברתם או מבחן עיוני האורך כשלוש שעות במדעי החברה. הכלל הוא ברור: ביום שלפני המבחן, לא מומלץ בשום אופן ללמוד לאורך כל היום אלא להשאיר לכם את מחצית היום למנוחה. מה זה אומר? הכינו לעצמכם לו"ז המסתיים בשעת הצהריים של היום שלפני המבחן. בחצי השני של היום יהיה לכם זמן לנוח, לצאת לאכול במסעדה טובה, לראות סרט או אפילו לצפות בסטנד-אפ שיעלה לכם את מצב הרוח. זיכרו כי מנוחה לנפש ולגוף הינה חיונית בדיוק כפי שחיוני ללמוד את החומר שעליו אתם הולכים להבחן.

 

הולכים לישון מוקדם

יש לכם אירוע ביום שלפני המבחן שלכם? לא בטוח כלל שכדאי לכם להישאר עד השעות הקטנות להרים צ'ייסרים עם החתן והכלה. ביום המבחן שלכם עליכם להיות רעננים ומפוקסים היטב על המטרה שלכם: להצליח. נסו לכוון את לוח הזמנים שלכם כך שתוכלו לישון לפחות שמונה שעות מלאות שיאפשרו לכם להיות חיוניים ונמרצים במבחן שלכם. השינה היא דלק חשוב לגוף ובלעדיה אתם עלולים למצוא את עצמכם חסרי מצב רוח, תשושים וחסרי סבלנות.

 

נמנעים משיח עם סטודנטים אחרים

האם כדאי לערוך ערב לפני המבחן סבב של שיחות עם השותפים שלכם לספסל הלימודים? לא בטוח. המון פעמים שיחות עם סטודנטים אחרים מערערות את הביטחון וגורמות לכם להרגיש שיש פערים במידע שאתם יודעים, שהחסרתם לא מעט חומר ושיש כאלו שיודעים יותר מכם. נסו להימנע משיחות על המבחן בערב של לפני המבחן על מנת שתוכלו להגיע במלוא המרץ והביטחון לבחינה החשובה לכם כל כך.

 

סגור לתגובות על יום לפני מבחן: כך תתכוננו על הצד הטוב ביותר

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן