חלונות אלומיניום – למה כבר אין כמעט חלונות אחרים?

28 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה חלונות - זגגות

בונים או משפצים את הבית? אתם כנראה עומדים בפני הרבה בחירות קשות, אבל אין ספק שבכל הנוגע לחלונות, הבחירה שלכם צריכה להיות חלונות אלומיניום. כבר שנים שחלונות אלומיניום הם הבחירה הראשונה בבתים בעולם, ולא סתם. אלומיניום הינו חומר ייחודי, קל אך חזק, וכן נפוץ ברחבי העולם (למעשה, הוא היסוד השלישי בשכיחותו בעולם) – מה שעושה אותו זול. אלומיניום נודע בעמידותו ויש לו חשיבות כלכלית גבוהה בתעשיות רבות.

היתרונות הרבים של אלומיניום בשימוש בחלונות הם אלו שעושים אותו לכה פופולרי, והופכים אותו לבחירה המושלמת למסגרת החלון. אז מה כל כך מיוחד בחלונות אלומיניום? המשיכו לקרוא…

היתרונות של חלונות אלומיניום

  1. מחיר – מסגרות אלומיניום הן זולות בהרבה מאופציות אחרות, ולכן משמשות כאלטרנטיבה מצוינת הן למגזר הפרטי והן למגזר המסחרי.
  2. תחזוקה – חלונות אלומיניום לא דורשים תחזוקה רצינית, וכן הם עמידים בפני שחיקה גם בהתמודדות עם תנאים סביבתיים קשים. שלא כמו חומרים אחרים, הם לא יתנפצו, יחלידו או יתנפחו במהלך הזמן, מה שמבטיח אורך חיים ארוך, ללא צורך בטיפול מיוחד.
  3. עיצוב גמיש – אלומיניום הוא חומר גמיש ולכן ניתן לעצב את החלונות באופן ספציפי בהתאם לרצונכם. ישנו מגוון אינסופי של אפשרויות גימור וזכוכית, וניתן להתאימם לכל חלל.
  4. שמירה על הסביבה – אלומיניום הינו מתכת עם שיעורי המחזור מהגבוהים ביותר, שכן מיחזור של אלומיניום דורש רק חמישה אחוזים של האנרגיה הנדרשת כדי ליצור אותו.
  5. בידוד – חלונות אלומיניום מבודדים מצלילים ומהשפעות טמפרטורה, כך שביתכם לא יתחמם יתר על המידה בקיץ או יתקרר יתר על המידה בחורף.
  6. קלילות – אלומיניום הוא חומר קל, ולכן קל להתקינו בכל מקום. חשוב לציין שלמרות היותו קל לעומת מתכות אחרות, הוא עדיין חזק מאוד.

חלונות אלומיניום איכותיים

אם אתם מעוניינים בשינוי ורוצים לשמוע עוד על חלונות אלומיניום,  WINDOWFIX מתמחה בעבודות אלומיניום ובאספקה ובהתקנה של פתרונות מתקדמים. החברה מציעה מגוון רחב של עיצובים איכותיים בגדלים שונים ובצבעים ובטקסטורות שונות, ומוצרי החברה מהווים מודל לייצור ועיצוב של מערכות אלומיניום ברחבי העולם.

סגור לתגובות על חלונות אלומיניום – למה כבר אין כמעט חלונות אחרים?

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן