איך ולמה מבצעים רשימות הגעה לאירוע שלכם?

28 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

 

כבר כמעט ואין ימים לספור לאחור בלוח השנה – אירוע החתונה שלכם כבר ממש עוד רגע כאן! כשבועיים לערך לפני האירוע הגדול שלכם שיערך עם אולם אירועים בתל אביב, יהיה עליכם לערוך את רשימות ההגעה לאירוע. רשימות ההגעה הן המלצה חמה המגיעה ממפיק האירועים שלכם, דרכן אתם מארחים את האורחים שלכם בצורה מסודרת יותר ואף יכולים לחסוך לא מעט כסף. אז מי מבצע עבורכם את הרשימות ולמה כדאי וצריך לעשות אותן? כל התשובות לפניכם.

 

זו ההזדמנות שלכם לחסוך כסף:

 

אירוע החתונה שלכם עולה לא מעט כסף, והדבר האחרון שתרצו הוא להוציא כספים שלא לצורך. אתם כבר בטח יודעים כי עליכם למסור למפיק האירועים שלכם מספר קרוב ככל הניתן למספר האורחים שיגיעו לאירוע. במידה והתחייבתם על כ-350 אורחים לדוגמא ולבסוף הגיעו 320, יהיה עליכם לשלם על המנות של האורחים שלא הגיעו. איך דואגים שלא יווצר מצב שכזה? עורכים רשימות הגעה שמטרתן לדעת מי עתיד להגיע אל האירוע שלכם.

 

זו ההזדמנות שלכם לארח על הצד הטוב ביותר:

 

בנוסף, רשימות ההגעה מאפשרות לכם לערוך לאחר מכן גם סידורי שולחנות. כך, אתם הופכים למארחים טובים יותר לאורחים שלכם. לאחר שיהיה בידכם את מספר ושמות האורחים המגיעים לאירוע, תוכלו לסדר אותם סביב שולחנות. בעת שהם יגיעו אל אולמות אירועים בתל אביב ביום האירוע, תקבל אותם מארחת חייכנית שתמסור להם את מספר השולחן בו הם יתארחו. באופן זה לכל אורח שיגיע לאירוע יש מקום שמור המיועד אך ורק לו.

 

מי עושה את רשימות ההגעה בשבילכם?

 

אז מי יכול לערוך את רשימות ההגעה עבורכם? מצד אחד, תוכלו לפנות אל החברים הטובים או קרובי המשפחה שיעשו עבורכם את המלאכה. מצד שני, תוכלו לפנות אל חברה מקצועית העוסקת בהכנת רשימות הגעה. החברות המקצועיות יוכלו לספק לכם את הרשימה הסופית תוך זמן קצר וכך תוכלו להתקדם הלאה בכל שלבי הפקת האירוע שלכם. בסופו של דבר תקבלו לידכם רשימה ובה מספר האורחים שיגיעו, אלו שלא יגיעו ואלו שטרם יודעים את סטטוס ההגעה שלהם.

סגור לתגובות על איך ולמה מבצעים רשימות הגעה לאירוע שלכם?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן