מילון המושגים לאיטום גגות – מתי יש לקרוא ליועץ איטום?

1 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

הגג נוזל? הטיח רופף? הטיוח כבר לא מה שהיה פעם? אתם לא בטוחים מה בדיוק הבעיה, ובטח שלא איך לטפל בה? בדיוק בשביל זה ישנם יועצי איטום מקצועיים, שידעו לאבחן את הבעיה ולטפל בה בצורה הטובה ביותר. אבל לפני שאתם מתקשרים לשם הראשון שאתם מוצאים, כדאי שתכירו כמה מושגים עיקריים כדי שתדעו על מה אתם בכלל מדברים…

איטום בסנפלינג – בתור התחלה, יש לבחור את שיטת האיטום. איטום בסנפלינג היא שיטת עבודה של איטום בגובה, המאפשרת לעובד להגיע למוקד הבעיה בצורה פשוטה ולבצע את עבודתו ביעילות. ניתן לעשות מספר רב של פעולות באמצעות איטום בסנפלינג, כמו איטום צנרת חודרת, הסרת טיח רופף, תיקוני טיוח וצביעה של קירות, וכן איטום גגות. אחד היתרונות העיקריים של איטום בסנפלינג, בניגוד לשיטות עבודה אחרות של איטום בגובה, הוא העובדה כי זו שיטת עבודה נוחה, זולה ומהירה, שלא דורשת תהליך ממושך של הרכבה ופירוק. חשוב, כמובן, לבחור ביועץ איטום מקצועי שידע להתאים את שיטת העבודה במיוחד עבור הצורך הייחודי שלכם.

זיפות גגות או יריעות ביטונמניות – שנית, במידה ואתם מעוניינים באיטום גגות, יש לבחור את סוג איטום גגות המתאים עבורכם. כיום, קיימות שתי שיטות עיקריות לאיטום גגות. זיפות גגות הינה השיטה המסורתית, זוהי שיטה פשוטה וזולה יחסית, המורכבת ממריחת זפת על הגג. שכבה עבה של זפת איכותי תאטום את הגג לשנים רבות, אך עבודה זולה ומריחת שכבה דקה של חומר לא איכותי, תגרום לכם להתקשר ליועץ איטום כבר כעבור שנה. השיטה השנייה, שהופכת פופולרית יותר, היא שימוש ביריעות ביטונמניות. אלו הן יריעות אטומות למים, שעשויות מזפת. היריעות הביטונמיות מגיעות אליכם כמוצר מוגמר, כך שכל שצריך לעשות הוא להתקינן על הגג באמצעות הלחמה. זו שיטה יעילה במיוחד המחזיקה שנים, אף יותר מזיפות רגיל. בנוסף, היא נקייה יותר מעבודה של מריחת זפת חמה. החסרונות יכולים להגיע בצורת מחיר גבוה יותר.

אם אתם מתלבטים ולא בטוחים מה יתאים עבור בעיית האיטום שלכם, חשוב לקרוא ליועץ איטום. בעת בחירת יועץ איטום, חשוב מאוד לבחור בחברה מיומנת ומקצועית, כדי שלא תצטרכו לקרוא ליועץ איטום שוב כעבור זמן קצר. חברת איטום עדן הינה חברה המבצעת מגוון רחב של עבודות איטום. החברה מספקת שירות מקצועי, ידידותי ויעיל ללקוחות פרטיים ולחברות בכל רחבי הארץ.

סגור לתגובות על מילון המושגים לאיטום גגות – מתי יש לקרוא ליועץ איטום?

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן