עמילות מכס – מה זה אומר ולמה צריך את זה?

1 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מכס

אם אתם צריכים לבצע שילוח בינלאומי, לעסוק ביבוא ויצוא או להתעסק בכל פעולה בירוקרטית ומסובכת הקשורה למכס, כדאי לכם מאוד לשקול ייעוץ של עמילות מכס. עמיל מכס, או סוכן מכס, הוא איש מקצוע שיודע כל מה שצריך לדעת על רשויות המכס, והוא מוסמך לייצג בעלי עסקים מול רשויות המכס. מעבר לבירוקרטיה הקשה והזמן והאנרגיה שיחסכו מכם, הוא גם ידע לעזור לכם עם כל מה שקשור לשילוח בינלאומי, בין אם השילוח הוא דרך הים, האוויר או המים, וידע לדבר עם כל הגורמים הנכונים בשרשרת המסובכת הזאת על מנת להקל על התהליך שלכם.

עמילות מכס הוא תחום מורכב, וכדי לקבל רישיון עמיל מכס יש ללמוד קורסים מיוחדים, לעבור בחינות ואף תקופת התמחות, שרק לאחריה מקבלים רישיון מטעם אגף המכס והמע"מ. אם עדיין לא השתכנעתם בצורך בעמיל נכס, הנה עוד כמה יתרונות חשובים של עמילות מכס:

  • עמיל מכס מקיים קשר רציף עם הרשויות בארץ ובחוץ לארץ – ועל כן הוא מודע לכל השינויים ולכל הנהלים, ויוכל לדעת למי לפנות במהירות במידה ומתעוררת בעיה.
  • עמיל מכס יכול לעזור לכם לחסוך כסף רב, שכן סוכן מומחה ומקצוען ידע להתאים את המוצרים לסיווג המס המינימלי, וכך לצמצם עלויות בצורה הטובה ביותר. אם לא תשתמשו בסוכן, אתם עלולים להוציא כספים רבים שלא לצורך.
  • עמיל מכס יוודא שקיבלתם את כל האישורים והסחורות, כך שלא יחסר לכם אישור או חתימה מאף גורם בשרשרת המייגעת הזו, ויעשה זאת במקצוענות וביעילות, תוך הסברה כללית של התהליכים.
  • גם אם אתם אנשים פרטיים המבצעים רילוקשיין, לפעמים חשוב מאוד להיעזר בעמיל מכס אם ברצונכם להעביר חפצים רבים וכבדים לחו"ל, וכך לחסוך כסף וכאב ראש.

אם אתם מחפשים שירותי עמילות מכס לעסק שלכם, תדעו שחשוב לבחור בסוכן מקצועי ואמין, כזה שמחזיק בתעודה רשמית של סוכן מכס, ושיסביר לכם את התהליך והנהלים שבדרך. חברת איגל שיפינג היא חברה המספקת שירותי שילוח בינלאומי, יבוא ויצוא ועמילות מכס כבר למעלה מ-30 שנה. לחברה קשרים מקצועיים עם גורמים בשוק, והיא תעניק לכם את השירות המקצועי ביותר. לחצו כאן לפרטים נוספים.

סגור לתגובות על עמילות מכס – מה זה אומר ולמה צריך את זה?

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן