תכנון אירוע ברית מא עד ת

25 ביולי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הפקה

כאשר אתם מתכננים אירוע, ישנם כמה שלבים שכדאי מאד לדעת ולהכיר. ראשית כל, בחירת האזור בו תחגגו. ישנן 2 אפשרויות: ד' אמותיכם (סביבת המגורים הקרובה אליכם) או מרכז תל אביב. היתרון שלכם במיקום הראשון – הגדלת הסיכוי שכולם יבואו. היתרון שלכם במיקום השני – הגדלת הסיכויים שהאירוע שלכם יהיה נדיר בעוצמו, מלא תכונה ומבוסס על צוותי האירוע המקצועיים ביותר.

בחירה באולם המתאים למספר המוזמנים שלכם

זה ה- אל"ף בי"ת בכל אירוע. האולם חייב לספק מקום לכולם, ולכן לפני שאתם דנים בסוגיית העיצוב והתפאורה, דונו בסוגיית המקום. הכי מאכזב יהיה למצוא אולם שמתאים לצביון העיצובי שתכננתם, אך מסתבר שהוא קטן מדי עבורכם. אל תכניסו את עצמכם למיטה חולה. במקום זאת, גבשו סדר עדיפויות נכון, ומצאו אולמות המתאימים לאירוח כל מי שאתם מבקשים לארח. רק לאחר מכן, התחילו להשוות עיצובים ולבחור את האולם המועדף.

בחירת העיצוב של האולם

הבחירה היא כמון סובייקטיבית, אבל חשוב לצלול בכל זאת לכמה פרטים טכניים. אולם וינטייג' עתיק יכול להיות בעל תפאורה מזרח תיכונית או ספרדית, או שהוא יכול להיות בעל תפאורת מערבונים. אלה 2 עיצובים שונין לחלוטין, ולכן אם יש לכם צביון עתיק כלשהו, לכו לפיו ואל תתפשרו על הביטוי הכללי "עיצוב עתיק" זה עלול להביא אכם לאולם שהוא ההיפך הגמור מממה שתכננתם. דבר נוסף שכדאי לדעת, מומלץ שגן האירועים יהיה עשיר בנורות צבעוניות, משום שאם האירוע נחגג בלילה, זה התחליף לפרחים באותו גן, כלומר זה ספק-הצבע שלכם באותו אירוע.

מציאת ספקים ספציפיים לאירוע הברית

ניתן לחגוג את האירוע לאחר ביצוע ניתוח ללא מוהל, או לבצע את המילה במקום. במקרה השני, תצטרכו למצוא מוהל מומלץ אשר רבים שכרו אותו ויצאו נשכרים. תצטרכו למנות סנדק מבין המוזמנים שיאחוז בתינוק בזמן ביצוע טקס המילה. בנוסף, מומלץ לדאוג לכיבוד כשר, שכן זהו טקס דתי, ולכן המזון הכשר הוא שיימצא המתאים ביותר לכינון האירוע. מומלץ לדאוג להשכרת תקליטן ותאורן לחימום האווירה במהלך האירוע לפני ואחרי טקס המילה.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? הקליקו לאתר אגדת דשא אירועים בשרון לעצות נוספות על תכנון ברית מילה!

 

סגור לתגובות על תכנון אירוע ברית מא עד ת

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן