ההבדלים בין רכב חדש לרכב יד שניה

12 ביולי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב אחר

 

אין כל ספק כי ישנו הבדל מהותי באיכות החיים שבעקבות נסיעה ברכב הפרטי ובין איכות החיים שבנסיעה בתחבורה הציבורית. נדמה כי לא אחת מה שמונע מאנשים לרכוש לעצמם רכב פרטי הוא העלויות הכלכליות הכרוכות ברכישה שכזו, אך דווקא כיום ניתן ליהנות מהתניידות עצמאית הודות לשוק הפורה של רכבי היד השנייה.

 

רגע לפני שגם אתם עולים על ההגה, כדאי לדעת מה ההבדלים שבין רכב חדש ובין רכב יד שניה. ישנם שירותים שונים התקפים לכל סוגי הרכבים, כמו שירות של מצברים עד הבית, וההבדלים בין סוגי הרכבים באים לידי ביטוי עוד קודם לכן והנה הם לפניכם.

 

חברה מובילה אל מול אדם פרטי:

 

ההבדל הראשון ויש אלו שיגידו שהוא הקריטי ביותר, הוא העובדה כי רכב חדש אתם רוכשים מול חברה מובילה ובעלת שם, ואילו את הרכב מהיד השניה אתם רוכשים אל מול אדם פרטי. מדוע חשוב לציין זאת? ישנם לא מעטים המביעים חשש מרכישת רכב מול אדם פרטי מאחר ולא תמיד ניתן לדעת עד כמה הוא אמין ועד כמה כדאי לעשות איתו עסקים.

 

0 קמ"ש אל מול קילומטרז' רב:

 

הבדל נוסף וחשוב גם כן הוא העובדה כי רכב חדש הוא רכב המגיע אליכם עם הניילונים – מה שאומר שאתם תהיו הראשונים לעשות בו שימוש. המנוע חדש, המצבר חדש וכל אלמנט נוסף הנשקף מולכם הינו חדש. עם רכב יד שניה, מובן כי המפרט הטכני אינו יכול להשתוות לזה של רכב חדש, אך אין זה אומר שהרכב לא יוכל לשרת אתכם ולענות על הצרכים שלכם. במקרים בהם תהיה לכם בעיה עם המצבר לדוגמא, תוכלו לפנות אל חנויות של מצברים בנתניה או מצברים בבאר שבע בהתאם לאזור המגורים שלכם, ולקבל מענה מלא.

 

חזות מבריקה אל מול מראה משומש:

 

למרות שישנם רכבי יד שניה מתוחזקים היטב, עדיין לא ניתן להתחרות עם המראה הנוצץ של רכב חדש. בעוד ישנם אלו שחשוב להם לחוות את החוויה של הרכב החדש, ישנם אלו שעבורם הדבר החשוב ביותר הוא תפקוד הרכב בפועל. כל שנותר לאחל לכם: נסיעה טובה ובטוחה!

סגור לתגובות על ההבדלים בין רכב חדש לרכב יד שניה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן