איך תוכלו לשמור על ערך הרכב שלכם?

3 ביולי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב אחר

רכשתם לאחרונה רכב חדש ואתם כבר עם הפנים קדימה בדרך לרכישת רכב נוסף? המון נהגים מחליפים רכבים חדשות לבקרים, ומטרתם הברורה היא לשמור על ערך הרכב שלהם על מנת שיהיה ניתן למכור אותו במחיר המקסימאלי בעתיד. גם אתם תוהים איך שומרים על ערך הרכב שלכם? יש לא מעט דברים שניתן לעשות: החל מנהיגה בטוחה ועד החלפה בזמן של מצברים לרכב.

 

נוהגים בזהירות – כאן הכל מתחיל:

 

יש לא מעט דברים שתוכלו לעשות על מנת לשמור על ערך הרכב שלכם, כאשר אחד מהם הוא לנהוג בזהירות. בעוד מצבר תקול תמיד יהיה אפשר להחליף בקלות עם שירות של מצברים עד הבית, טיפול ברכב שעבר תאונה הוא טיפול משמעותי יותר שגם לוקח יותר זמן וגם עולה לכם יותר כסף. לכן, כשם שחשוב לכם לטפח את הרכב עם שלל טיפולים אסתטיים, חשוב גם לנהוג בזהירות כדי להימנע מתאונות מיותרות.

 

לא פוסחים על טיפולים לרכב:

 

כיום, יותר מתמיד, קל לטפל ברכב שלכם. ישנו מספר לא מבוטל של מוסכים הפזורים בכל הארץ כמו גם חנויות של מצברים בירושלים, מרכזי שירות של מצברים בחיפה ועד שירות של מצברים בנתניה המגיעים עד לפתח הלדת שלכם. לא משנה מה הטיפול שאתם צריכים ברכב: החלפת מצבר לרכב, החלפת פנצ'ר בגלגל או טיפול במנוע – הקפידו תמיד לטפל ברכב מבלי כל דחיות מיותרות. לא מטפלים כעת, משלמים יותר בעתיד.

 

לא מזניחים את המצבר ברכב שלכם:

 

וכן, המצבר ברכב שלכם עולה כאן לא אחת ולא במקרה. כיום ניתן לתחום בין מצברים איכותיים ובין מצברים שלא תמיד מספקים את העבודה. הקפידו תמיד לשלב ברכב שלכם מצבר חדש ולא מצבר יד שנייה, שכן במידה ותרצו למכור את הרכב שלכם ערך הרכב ירד. שמירה על המצבר היא קלה למדי, ודורשת מכם להיות קשובים לרעשים מכיוון המצבר, אי תקינותו שבאה לידי ביטוי בנסיעה קטועה או אם עברו כמה שנים והגיע הזמן להחליפו. ישנו שירות בפריסה ארצית של מצברים, כולל מצברים בבאר שבע, כך שאין כל סיבה לא לטפח את המצבר שלכם.

סגור לתגובות על איך תוכלו לשמור על ערך הרכב שלכם?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן