סוללות ומטענים למחשב נייד – איפה כדאי לקנות מטען וסוללה למחשב נייד ?

26 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה סוללות ומטענים

 

כמעט לכל אחד היום יש מחשב נייד, בין אם זה מחשב שמשרת אותו לצרכיו האישיים ובין אם זה מחשב נייד שמשרת אותו לענייני עבודה. מחשב זה הוא יכול לקחת איתו לכל מקום ולבצע בו פעולות שונות מבלי שיצטרך לדחות אותן עד שיגיע הביתה, למשרד או לכל מקום אחר.

בשביל שהוא יוכל לעבוד עם המחשב בצורה סדירה, מבלי שהסוללה של המחשב תתרוקן ותגרום למחשב להיסגר, הוא צריך להחזיק סוללות ומטענים אשר יאפשרו לו בכל זמן נתון להשאיר את המחשב דלוק. כאשר הוא רוכש את המחשב, אז הוא מקבל, כידוע, סוללה ומטען מקוריים מהחברה, אך אין זה מספיק, בשביל שהוא יוכל להשתמש בצורה סדירה בכל מצב ובכל זמן במחשב נייד, חשוב שיהיו לו סוללות ומטענים נוספים. אלה ישרתו אותו במקרה והסוללה והמטען המקוריים התקלקלו או נאבדו. אף אחד לא רוצה לגלות שבטעות הוא שכח את המטען במקום מסוים ואין לו שום דרך להפעיל את המחשב מחדש.

ניקח לדוגמא איש עסקים שמרבה בנסיעות בחו"ל, קיים תמיד סיכוי שבאחד המקומות בהם הוא עוצר ועובד עם המחשב, הוא ישכח את המטען או מרוב עבודה הסוללה תיהרס לו. על מנת שהנסיעה לא תתבזבז לחינם והוא לא יצטרך לחפש בעיר זרה היכן הוא יכול לרכוש מטען מקורי למחשב נייד וסוללה מקורית למחשב נייד, נכון מצידו לצאת מהארץ עם סוללה ומטען גיבוי.

היכן ניתן לרכוש סוללות ומטענים?

כיום אפשר למצוא בחנויות ובאתרים רבים, סוללות ומטענים למכירה, מדובר כמובן על סוללות ומטענים מקוריים של חברות שונות, כאלה שיכולים להתאים לדגמים שונים של מחשבים. אך כשאנחנו רוצים לקנות מטען או סוללה למחשב נייד, חשוב שנעשה זאת במקום שאנחנו יכולים לסמוך עליו, מקום בו עובדים אנשים מקצועיים שמספקים לנו אך ורק מטענים וסוללות מקוריים.

לפטופ אנרג'י הוא אתר כזה. כאן אפשר למצוא מגוון רחב של סוללות ומטענים מקוריים בלבד, האתר מספק 12 חודשי אחריות על המוצרים וניתן למצוא סוללות ומטענים לשלל רחב של מחשבים, כולל מחשבי אפל, HP, DELL ועוד.

מדוע חשוב לקנות סוללות ומטענים מקוריים?

אנחנו יכולים למצוא בשוק סוללות ומטענים משני סוגים, מקוריים ולא מקוריים. מן הסתם, אנחנו נעדיף את המקוריים, שכן הם הרבה יותר אמינים ואיכותיים מאשר סוללות ומטענים לא מקוריים.

צריך לזכור, כשאנחנו משתמשים בסוללות ומטענים לא מקוריים, מלבד העובדה שהם אינם אמינים, מה שאומר שהם עלולים לא לעבוד כפי שאנו מצפים. במקרה הטוב הם עלולים לספק עבודה למשך זמן קצר מאוד, מה שיגביל מאוד את אפשרות השימוש לאורך זמן במכשיר. סטודנטים ואנשי עסקים שצריכים סוללות שיעבדו זמן ניכר, עלולים להיפגע כתוצאה מכך. במקרה הרע, מטען לא מקורי עלול אף להתפוצץ ולגרום נזק למחשב.

לקריאה נוספת אודות סוללה מקורית למחשב נייד ומטענים, לחצו כאן

 

 

סגור לתגובות על סוללות ומטענים למחשב נייד – איפה כדאי לקנות מטען וסוללה למחשב נייד ?

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן