איך להזהר מבעלי מקצוע שרלטנים

11 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינסטלציה

שלא יעבדו אליכם – כך תזהו בעלי מקצוע שרלטנים

בישראל תתקשו למצוא בעל מקצוע איכותי אשר יספק תמורה מלאה עבור הכסף שלכם ויעניק לכם תיקון עם אחריות מלאה. בעוד שהשוק המקומי מלא בשרלטנים, יש לא מעט דרכים לזהות אותם מרחוק ולהבטיח שאתם לא תיכנסו לסטטיסטיקה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל תמורה מלאה בעבור הכסף שלכם

 

ממה צריך להיזהר

כמעט כל אינסטלטור בחיפה מתהדר היום בכינוי של יצאת צדיק ולא מעט אחרים קוראים לעצמם מומלצים רק כי זה נשמע טוב. בשוק התחרותי של היום כדאי לבצע ברור מעמיק על בעל המקצוע ברשת האינטרנט ולבדוק שהוא לא נמצא תחת חקירה או שהוא ידוע לשמצה. כדאי גם לרשום את שמו או את מספר הטלפון שלו בגוגל ולראות אם יש עליו תלונות רבות.

 

אל תאמינו לכל מה שכתוב

גרים בנווה שאנן וזקוקים לאינסטלטור שיפתור לכם את התקלה? שאלו את דיירי הבניין ובדקו עם הגורם המשכיר האם יש לו אינסטלטור בשבילכם. כדאי לדעת שאינסטלטורים רבים טורחים לציין את שם השכונה במודעות שלהם ולספק תחושה כאילו הם מכירים את האזור, רק כדי שתזמינו אותם. כך שבפעם הבאה שאתם רואים שלט שכתוב עליו אינסטלטור בחיפה נווה שאנן, אתם כבר תדעו מה לעשות.

שעות מאוחרות – מחירים גבוהים

אם נתקעתם עם דליפה באמצע הלילה, כדאי לכם לדעת שיש לא מעט בעלי מקצוע שישמחו לגבות מכם תשלום כפול ואפילו משולש עבור הקריאה. כל פרסום של אינסטלטור בחיפה 24 שעות, עשוי להכניס אתכם להוצאות מיותרות ולאלץ אתכם לשלם מאות ואף אלפי שקלים עבור תיקון שהיה מתבצע במחיר מוזל יותר בשעות היום.

 

לוקחים כמה עבודות בו זמנית

טכניקה ישנה של בעלי מקצוע שרלטנים היא לקיחה של מספר עבודות בו זמנית. ברגע שהם מתחילים עם כל עבודה הם טורחים לפרק את המערכת הקיימת ונוטשים לעבודה הבאה – כך שאתם חייבים לחכות להם ולא יכולים להחליף בעל מקצוע. במילים אחרות: התקשרתם לבעל מקצוע? בדקו שהוא יכול להגיע בשעתיים הקרובות, במידה ולא הרי שתתקדמו עם הבא בתור אשר נמצא ברשימה.

סגור לתגובות על איך להזהר מבעלי מקצוע שרלטנים

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן