עלות החתונה לגמרי בידיים שלכם – איך זה קורה?

4 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

כשאתם מגיעים אל חנות הבגדים האהובה עליכם אתם בוחנים מספר פריטים, מביטים על המחיר שלהם, ניגשים אל הקופה ומשלמים. המשמעות? עליכם לקבל את המחיר ולהתאים את עצמכם אליו. כשזה מגיע אל אירוע החתונה שלכם, המקרה הוא לגמרי אחרת: לא משנה אם תחגגו חתונה בתל אביב או בכל מקום אחר – עלות האירוע שלכם לגמרי בידיים שלכם. איך חוסכים ושולטים על התקציב של אירוע עם אולם אירועים במרכז?

 

המתחם בו תתחתנו, היום בו תתחתנו:

 

הספק הראשון שאתם ממהרים לבחור ובצדק הוא גן אירועים במרכז. אם חשבתם שישנו מחיר אחיד לחתונה עם האולם המדובר, הרי שלא כך הדבר. אולמות אירועים בתל אביב יציעו לכם מגוון תאריכים וימים כאשר כל אחד מהם מתומחר בצורה שונה. כך לדוגמא: אירוע ביום ראשון יעלה לכם סכום X, בעוד אירוע ביום חמישי יעלה לכם סכום Y. על כן, מקמו את האירוע שלכם באזור המתאים לכם מבחינה כלכלית.

 

שירותים נוספים בתשלום כדוגמת מעצב או ספק אטרקציות:

 

אולם אירועים בתל אביב הוא הספק הראשון שאתם סוגרים בדרך אל האירוע שלכם, אך לאחריו יש לכם להרכיב מניפה שלמה של ספקים שתקשט את האירוע שלכם: החל ממעצבי השולחנות והאירוע ועד ספקי האטרקציות. כל ספק כזה שתוסיפו לאירוע יעלה לכם עוד אלפי שקלים. האם ספקים אלו הכרחיים לחגיגת האירוע? התשובה היא לא. האם הם מוסיפים? בהחלט. חפשו אחר הספקים הזולים יותר וכך תשלטו בתקציב אותו הגדרתם תחילה.

 

החל משמלת הכלה ועד הרכב איתו אתם מגיעים אל האירוע:

 

גן אירועים בתל אביב והספקים שישתלבו באירוע אינם חותמים את הוצאות האירוע שלכם. אחת ההוצאות השמנות ביותר באירוע היא שמלת הכלה שגם בה ניתן לחסוך: שמלה מיד שנייה, שמלה שנתפרה על ידי תופרת ולא על ידי מעצב מפורסם וכמובן שוויתור על שמלה נוספת לרחבת הריקודים. האורחים שלכם יגיעו אל

גני אירועים בתל אביב לחגוג ולשמוח איתכם בכל מחיר. אל תשכחו לקחת בחישוב ההוצאות שלכם גם את היום שלאחר החתונה.

סגור לתגובות על עלות החתונה לגמרי בידיים שלכם – איך זה קורה?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן