השאלות שחשוב לענות עליהן טרם רכישת מתנה לתינוק

4 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

לרכוש מתנה ליולדת היא ללא ספק החלק הקל, אך לפנייה עליכם לערוך בדיקות מקדימות שמטרתן להעניק מתנה כמה שיותר נפלאה להורים הטריים ולרך הנולד. החנויות המקוונות כיום מציעות לכם אינספור אפשרויות למתנות הכוללות מארזים גדולים המשלבים מספר רב של פריטים, מוצרים בודדים, קישוטים לעגלה וגם מתנות המיועדות לאם בעצמה. רגע לפני שאתם רוכשים את המתנה – מה חשוב לבדוק?

 

האם אתם יודעים מה מין הילוד?

 

אם אתם חברים טובים או בני משפחה של האם הטרייה, הרי שאתם ללא כל ספק יודעים את מין הילוד. יחד עם זאת, המון פעמים קולגות לעבודה ומכרים רחוקים יותר תוהים בשאלה הנצחית: \"יש לה בן או בת?\". חשוב מאד שתדעו את מין הילוד, ויש לכך סיבה. לצד המתנות שהן נייטרליות יותר ומגיעות בצבעים המתאימים גם לבנים וגם לבנות, ישנן מתנות כמו פריטי לבוש המגיעים בצבעיים ייחודים לבנים ובנות. לא תרצו להעניק בגד גוף ורוד לתינוק, ועל כן מבררים זאת טרם הרכישה.

 

מעניקים את המתנה סמוך ללידה או אחרי כמה חודשים?

 

אם אתם עתידים להעניק את המתנה בסמוך ללידה, הרי שפריטי הלבוש שתרכשו הינם פריטים הרלוונטים לגילאים אלו. מנגד, אם החלטתם להעניק מתנות ליולדת מאוחר יותר, חשוב להתעדכן בגיל התינוק. כידוע, קצב הגדילה של התינוקות די גדול, וכך בהתאמה גם מחליפים להם בגדים. שימו לב כי לא רכשתם בגד במידת BORN לתינוק בן כמה חודשים.

 

האם נמצאת בחדר הלידה או בביתה?

 

החלטתם להעניק חבילת מתנות ליולדת בשליחות לביתה? רגע לפני שאתם בטוחים כי היא כבר נמצאת בבית שלה עטופה בחברים והמון אהבה, כדאי לבדוק האם היא השתחררה לביתה. זה כנראה הבור שלא מעטים אלו שנופלים בו, המסיקים כי האם לבטח בביתה. כדאי לשאול את אמה או בעלה האם היא כבר השתחררה, ובהתאם לכך לשלוח את המתנה לנקודה בה היא נמצאת באותו רגע נתון. בחנויות המקוונות בהן תרכשו את המתנות, תוכלו להתרשם באותה ההזדמנות גם ממתנות לאירועים נוספים וגם מאפשרות לרכוש מזכרות לאירועים.

סגור לתגובות על השאלות שחשוב לענות עליהן טרם רכישת מתנה לתינוק

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן