עורך דין צוואות וירושות בחיפה

4 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דיני משפחה

כולנו מכירים מחברים או ממקרים אישיים את חוק הירושה. חוק הירושה מדבר על עיזבון שיעבור ליורשים – מי הם היורשים בפועל ומה חלקם בעיזבון?, כל אדם רשאי להחליט בעצמו למי יוריש את נכסיו עוד בחייו.

אז איך אפשר להגדיר צוואה? למי כדאי להכין צוואה? – בדיוק על זה עורך דין צוואות וירושות בחיפה ידבר אתכם ויסביר כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

מהו חוק הירושה ומהי צוואה?

בעת מותו של אדם, יועבר הרכוש ליורשים, הצוואה היא למעשה הצהרה לכל דבר ועניין. צוואה היא למעשה דבר הנכתב ומסדיר את חלוקת הרכוש של האדם לאחר מותו בתנאים מסוימים. הצוואה תהיה ברת תוקף ובתנאי שבוצעה על פי חוק.

הרעיון של עריכת צוואה הינו רעיון של להבטיח את זכויותיהם של היורשים ולוודא כי הדברים אכן יועברו לידיים הנכונות. עורך דין לענייני משפחה בחיפה מסתמך על הסכם שניתן לו אישור על ידי בית משפט וכך גם הסכם צוואה המחויב בסמכותו של בית משפט.

מי צריך להכין צוואה?

  • אנשים שהתגרשו ויש להם בני זוג חדשים או ילדים נוספים, זה חשוב כי זה למעשה מסדיר את עניין הרכוש המשותף וכך גם את חלוקת העיזבון.
  • מבוגרים שלא היו להם ילדים, כדי שכספם לא יעבור למדינה מחויבים על אחת כמה וכמה לבצע צוואה על פי חוק.
  • אנשים אשר רוצים להימנע מסכסוכים מיותרים שהרי צוואה מיישבת את הדברים על הצד הטוב ביותר.

מהי צוואה בעל פה?

אם בחרתם לבצע צוואה בעל פה, חשוב שימצאו 2 עדים בחדר והם יחתמו כי המצווה נמצא בנוכחותם בזמן זה. כל החתימות יתרחשו יחד. חשוב מאוד כי נוכחות העדים תהיה כדי לאמת את הצוואה. כמו כן, נוכחות זו תקבע גם את עניין הרצון החופשי של היורש לחתום מבלי שכפו עליו שום דבר חלילה. הרעיון של העדים הוא להיות נוכחים מבלי לדעת את תוכן הצוואה עצמה.

זקוקים למידע נוסף? מחפשים עורך דין גירושין בחיפה שיעשה לכם סדר? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

סגור לתגובות על עורך דין צוואות וירושות בחיפה

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן