מדריך רכישת דומיין לאתר

23 ביולי 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

אם אתם נימצאים בעיצומו של בניית אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם אתם צריכים להתחיל לבדוק אודות קניית דומיין ושכירת שירותי אחסון אתרים על מנת שהאתר שלכם יהיה נגיש לאינטרנט. איך וכיצד במאמר הבא.

בניית אתר אינטרנט טומנת בחובה מחשבה רבה של תכנון אודות תוכן האתר, המהות שלו וכמובן ממשק השימוש בו להנאת הגולשים. כל אלו דורשים שכירת שירותי חברה המתמחה בבנית אתרים מקצועיים ואשר תוכל ללוות אותך מהרגע בו חשבת על הקמת האתר ועד להופעה שלו ברשת האינטרנט.

בעוד על הצד הטכני של עיצוב גרפי לאתר ותיכנות שלו אמונה חברת בניית האתרים, הרי ששני שירותים שחברות אלו נוהגות למכור לכם וכדאי עבורכם לרכוש אותם בניפרד הם רכישת דומיין ואחסון אתר.

מדוע לרכוש את שני אלו בניפרד?

הסיבה שאין צורך לשלם עבור שני אלו לחברת בניית האתרים היא כי שני אלו אינם קשורים ישירות לבניית אתר אלא עומדים בפני עצמם. במידה והם נימכרים על ידי חברת בניית האתרים אתם סביר להניח לא תקבלו את העלות הזולה ביותר שכן החברה תירצה להרוויח עמלה עבור תפקידה בעניין וגם רישום הדומיין רצוי שייעשה ישירות על השם שלכם ולא תחת בעלות חברת בניית האתרים, ובכך למנוע בעיות עתידיות.

כיצד רוכשים דומיין עצמאית?

רכישת דומיין באופן עצמאי קלה ופשוטה. כל שיש לעשות הוא לחשוב על שם דומיין מתאים עבור האתר שלכם ולחשוב על מספר אופציות חלופיות. הסיבה לכך היא שמרבית הדומיינים תפוסים וכדאי לבוא עם מספר רעיונות אפשריים ולא להתעכב על כך בעת החיפוש עצמו. כעת עליכם להיכנס לאתר של רשם דומיינים מוסמך לכך (על ידי איגוד האינטרנט הישראלי), וכאלו תימצאו בחיפוש קל במנוע החיפוש. כעת תבצעו חיפוש לבדיקה אם שם הדומיין שחשבתם לרכוש פנוי. אם לא, תנסו שם אחר ואם כן ליחצו לביצוע רכישה. כעת עליכם להגדיר את פרטי הבעלות עבור הדומיין ולשלם עבורו. זה הכל. הדומיין ברשותכם.

כיצד רוכשים חבילת אחסון אתרים עצמאית?

חיפוש מהיר במנוע החיפוש יביא אתכם ללא מעט חברות המציעות חבילות אחסון אתרים שונות. יש להשוות בין חבילות שמוצעות לכם על בסיס של שטח אחסון ונפח תעבורה המוצעים לכם (ניתן לברר עם חברת בניית האתר שלכם מה דרוש לכם) וכמובן לבדוק מה המחיר הכי אטרקטיבי לחבילה המתאימה לכם. חשוב לדעת כי יש ספקי שירותי אחסון רבים, לרוב בחוץ לארץ, המאפשרים אחסון ותעבורה ללא הגבלה ובעלויות זולות מאוד ביחס לחבורת ישראליות. על כן כדאי לבדוק גם באתרים כאלו. מצאתם חבילה מתאימה – שלמו עבורה ויש לכם חבילת אחסון אתר.

כעת נותר לכן להעביר את הפרטים של חבילת האחסון והדומיין לחברת בניית האתרים והיא כבר תעשה את החיבור בין השניים.

סגור לתגובות על מדריך רכישת דומיין לאתר

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן